Yeni PC Topluyorum, Tavsiyeleriniz
-
HolyZat bunu yazdı
şeyh gidipte casper alıp bunu aldım diyormuş ne gülerim :D
Casper sponsor oluyoruz diye verse yine almam.
-
Önceki mesajdaki SSD ler arasında hala karar veremedim ama Kingston seçicem heralde
Ekran kartlarında PNY QUADRO serisi daha profosyonel diorlar ama yapısı farklımı hiç bilmiom
Fiyatları yakın bu ikisi arasında hangisini tawsie edionuz
PNY QUADRO VCQK2000-PB 128B 2GB GDDR5 64X 16X
http://www3.pny.com/NVIDIA-Quadro-K2000-font-colordc0431Newfont-P3273C365.aspx
GIGABYTE GTX660TI 3GB OC GDDR5 192B D-DVI HDMI
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4376#ov
-
SeyH de olsa onunda bir insan oldugunu unutmayin o_0
-
AQ eski teknolojiymis bu 2011 ler bi allahin kulu da uyarmior ha nerdeyse gecirmeli tarifeden eski teknoloji aliodum
anakarti tekrardan ariom simdi hay aq
1150 lere bakmak gerekior, islemci 4770 alacam exrtemeden daha iyiymis
-
HolyOne bunu yazdı
Önceki mesajdaki SSD ler arasında hala karar veremedim ama Kingston seçicem heralde
Ekran kartlarında PNY QUADRO serisi daha profosyonel diorlar ama yapısı farklımı hiç bilmiom
Fiyatları yakın bu ikisi arasında hangisini tawsie edionuz
PNY QUADRO VCQK2000-PB 128B 2GB GDDR5 64X 16X
http://www3.pny.com/NVIDIA-Quadro-K2000-font-colordc0431Newfont-P3273C365.aspx
GIGABYTE GTX660TI 3GB OC GDDR5 192B D-DVI HDMI
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4376#ov
o kartlar alınmaz hocam kıy paraya
http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P4-3788-KR&family=GeForce%20700%20Series%20Family&uc=EUR
en az bir kaç sene idare eder... -
Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda
Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.
HolyOne tarafından 28/Eyl/13 20:13 tarihinde düzenlenmiştir
Anakart ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
İşlemci INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
Ram KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
Ekran Kartı GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X / BU yoksa 680
Disk 240GB HyperX Kingston SSD
Kasa THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var) -
HolyOne bunu yazdı
Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda
Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.
Anakart ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
İşlemci INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
Ram KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
Ekran Kartı GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X / BU yoksa 680
Disk 240GB HyperX Kingston SSD
Kasa THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)Hayırlısı Olsun Şeyhhh :)
CANAVAR YAratmışşsın :) -
HolyOne bunu yazdı
Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda
Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.
Anakart ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
İşlemci INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
Ram KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
Ekran Kartı GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X / BU yoksa 680
Disk 240GB HyperX Kingston SSD
Kasa THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)bununla ne yapmayı düşünüyosun ?
-
Mert_648 bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda
Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.
Anakart ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
İşlemci INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
Ram KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
Ekran Kartı GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X / BU yoksa 680
Disk 240GB HyperX Kingston SSD
Kasa THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)bununla ne yapmayı düşünüyosun ?
Tahribat ın admin paneline girecek yetmezmi :)
Hep merak etmişimdir. 32GB ram takıyorsunuz acaba işletim sistemi 32 GB ram kullanımına izin veriyormu ?
-
Devamı yok mu bunun :)
