folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yeni PC Topluyorum, Tavsiyeleriniz



Yeni PC Topluyorum, Tavsiyeleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    HolyZat bunu yazdı

    şeyh gidipte casper alıp bunu aldım diyormuş ne gülerim :D 

    Casper sponsor oluyoruz diye verse yine almam.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Önceki mesajdaki SSD ler arasında hala karar veremedim ama Kingston seçicem heralde

    Ekran kartlarında PNY QUADRO serisi daha profosyonel diorlar ama yapısı farklımı hiç bilmiom

     

    Fiyatları yakın bu ikisi arasında hangisini tawsie edionuz

    PNY QUADRO VCQK2000-PB 128B 2GB GDDR5 64X 16X

    http://www3.pny.com/NVIDIA-Quadro-K2000-font-colordc0431Newfont-P3273C365.aspx

    GIGABYTE GTX660TI 3GB OC GDDR5 192B D-DVI HDMI

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4376#ov


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    SeyH de olsa onunda bir insan oldugunu unutmayin o_0


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    AQ eski teknolojiymis bu 2011 ler bi allahin kulu da uyarmior ha nerdeyse gecirmeli tarifeden eski teknoloji aliodum

    anakarti tekrardan ariom simdi hay aq

    1150 lere bakmak gerekior, islemci 4770 alacam exrtemeden daha iyiymis


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Önceki mesajdaki SSD ler arasında hala karar veremedim ama Kingston seçicem heralde

    Ekran kartlarında PNY QUADRO serisi daha profosyonel diorlar ama yapısı farklımı hiç bilmiom

     

    Fiyatları yakın bu ikisi arasında hangisini tawsie edionuz

    PNY QUADRO VCQK2000-PB 128B 2GB GDDR5 64X 16X

    http://www3.pny.com/NVIDIA-Quadro-K2000-font-colordc0431Newfont-P3273C365.aspx

    GIGABYTE GTX660TI 3GB OC GDDR5 192B D-DVI HDMI

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4376#ov

    o kartlar alınmaz hocam kıy paraya

    http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=03G-P4-3788-KR&family=GeForce%20700%20Series%20Family&uc=EUR

    en az bir kaç sene idare eder...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda

    Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.

     
    Anakart    ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
    İşlemci    INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
    Ram    KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
    Ekran Kartı    GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X /  BU yoksa 680
    Disk    240GB HyperX Kingston SSD
    Kasa    THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)

    HolyOne tarafından 28/Eyl/13 20:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda

    Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.

     
    Anakart    ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
    İşlemci    INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
    Ram    KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
    Ekran Kartı    GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X /  BU yoksa 680
    Disk    240GB HyperX Kingston SSD
    Kasa    THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)

     

    Hayırlısı Olsun Şeyhhh :)

    CANAVAR YAratmışşsın :)


    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda

    Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.

     
    Anakart    ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
    İşlemci    INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
    Ram    KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
    Ekran Kartı    GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X /  BU yoksa 680
    Disk    240GB HyperX Kingston SSD
    Kasa    THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)

    bununla ne yapmayı düşünüyosun ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Siparişi vermiş bulunuyorum baya bir değişiklik yaptım parçalarda

    Diskler hariç toplam 5000 e geldi ama her parça içime sindi.

     
    Anakart    ASUS Z87-DELUXE Z87 DDR3 ATX HDMI
    İşlemci    INTEL Core i7 4770 Soket 1150 3.4GHz 8MB Cache 22nm İşlemci
    Ram    KINGSTON 32GB (4x8GB) HyperX Beast XMP DDR3 2400MHz CL11 Kit Ram
    Ekran Kartı    GIGABYTE GTX670 2GB OC 256B GDDR5 2DVI HDMI 16X /  BU yoksa 680
    Disk    240GB HyperX Kingston SSD
    Kasa    THERMALTAKE VN470B1W2E COMMANDER USB3 SİYAH 700W (bunu eski parcalari doldurmak icin kullandim bende cok daha iyisi var)

    bununla ne yapmayı düşünüyosun ?

    Tahribat ın admin paneline girecek yetmezmi :)

    Hep merak etmişimdir. 32GB ram takıyorsunuz acaba işletim sistemi 32 GB ram kullanımına izin veriyormu ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Devamı yok mu bunun :) 


    We can be more, we can be much more.
Toplam Hit: 5592 Toplam Mesaj: 49