folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Yeni Yaptığımız Bir Program (Yorumlar Ve Her Türlü Şey)



Yeni Yaptığımız Bir Program (Yorumlar Ve Her Türlü Şey)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    16 gb flashlar yaygınlaşıyor hepsi de dolu diyelim, onu kopyalayana kadar kaç dk/saat geçecek eski bir bilgisayar yada usb 1.1 olsa? bunun hakkında bişey var mı? ki bişey de yapılamaz. hadi hepsini alamadan flash diski çıkardılar, küçük boyutlu dosyalarda sizin ödevler gibi:) iş görür ama yeri geliyor hd video dolu disklerde geçiyor elimize o zaman ne yapacaz:)) çalışmanız güzel, umarım daha da gelişir..başarılar


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    2 sorum var

     

    1.Autorun la mı çalışıyor?

    2.Arkadaşının Adı ne(ciddiyim)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    nessaj bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 sorum var

     

    1.Autorun la mı çalışıyor?

    2.Arkadaşının Adı ne(ciddiyim)


    -----------------------------

    1. hocam hedef bilgisayarda exe açtırman fakat bir ekre açıldıktan sonra bilgisayar kapatılıp açılsa bile birşey yapmaya gerek yok.

    2. Ahmet olsa ne yapıcan mehmet olsa ne yapıcağını çok merak ettim :D


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    coLin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşın kaç yaşında?

    1 kişi 10 tl alır, wareze salar. Lisansı yok birşeyi yok.


    -----------------------------

    yaşı önemli mi yaptığı işe bak ayrıca bir şekilde ( büyük ihtimalle kişiye özel serial üretme) sistemi ile koruma sağlayacağız


    -----------------------------

    Hoca şimdi binlerce firma hangi yöntemi kullanıyor acaba? Cevap: Serial filan. Peki warez denen meret nerden yaşıyor? Cevap: Keygen, Reg dosyası, fikslenmiş exe. Warez'i durduramazsınız. :)


    -----------------------------

    hocam tamam anladımda zaten kırılacak diyede hiç birşey yapmayalım mı ?


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    kardeşim autorun mantığıyla çalışıyor mu çalışmıyor mu?

     

    isim konusunda "çağrı" mı değil mi?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    nessaj bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim autorun mantığıyla çalışıyor mu çalışmıyor mu?

     

    isim konusunda "çağrı" mı değil mi?


    -----------------------------

    autorunla alakası yok hiç çakışmıyorlar

     

    isim çağrı değil


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeInside
    CodeInside's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    exe açtırması gerekse ne önemi var ki .) önemli olan flash takılınca direk bulaşması, boş iş gibi deepfreeze olayı n'olacak?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    u3'lü bir flashdisk'e daha kapsamlı bir program yazabilecekken sizin sattığınız programların ne farkı var?
    böylece autorun'a da gerek kalmıyor.

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    forumdan birisi yapmisti


    la liberte ne meurt jamais.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meco
    meco's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek
    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    meco bunu yazdı:
    -----------------------------
    yahu bozuk cümleler ile yazmasanda bizlerde anlasak olayı, her satırdan 10 farklı anlam cıkartıyorum.. Bu program neyi kopyalıyor? neyin casuslugunu yapacak?
    -----------------------------
    Tam olarak anlatıyim toparlayarak.

    Program keyloger gibi çalışır.Bulaştırdığınız bilgisayara takılan bütün çıkarılabilir disklerin  içindekileri kopyalar ve bilgisayara atar.Tabiki bunları yaparken hiçbir şekilde uyarı mesajı vb çıkmıyor.Program ramden 3-4mb yiyor bilgisayarıda kasmıyor.Peki bilgisayardaki bilgileri nasıl kendinize kopyalarsınız?Program sizin flash diskinizi tanıyor tabi önceden tanıtma yöntemi var.Hiç çaktırmadan sizin flashdiskinize kopyalıyor.Arkadaş okuldaki bilgisayarlara yapmak amaçlı yazdı aslında :) Hocalar sunumları fln vermiyor + sınav sorularını flashta sakladığını düşündüğümüz hocalar var.Birde programda iki tuş kombinasyonuyla kendini yok etme var.Mesela biri bişeyler çaktı.Hemen 2 tuşa basarsanız programdan iz kalmıyor.Şimdilik sol contol ve space tuşu diye belirlemiş arkadaş.


    -----------------------------
    ok simdi anladım.. o zaman programda mutlaka dosya türü secme özelligi olmalı.. mesela .pdf .txt .doc gibi secenekler olmalı yoksa resimdir müziktir filmdir derken birde o bilgisayara 5-6 tane bellek girerse sizin bellegin bu verileri alabilmesi biraz yaş olur..

    PORTABLE programları tercih edin... isletim sistemi sismez, nereye atarsan orada calısır ve en önemlisi serial-key derdinden kurtulursunuz...
Toplam Hit: 8177 Toplam Mesaj: 69