Yeni Yıla Online Girecekler
-
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
ben ve kiymetli arkadasim,yilbasini birlikte kutluyoruz :D ikimizde onlineiz

haha devam hocam ben de aynıyım ama benim votkam da var :)
-----------------------------haha devam hocam ben de aynıyım ama benim votkam da var :)
-----------------------------lan çok sağlam var elimde oda arkadaşım bilmediğinden içemiyorum bira fıstık anca lanet olsun lan :|
-
Sergen bunu yazdı:
-----------------------------Enis bunu yazdı:
-----------------------------
Klasik ya hu tv de ne oldu ki bu güne kadar en güzeli klasik bira net sigara takıl hayata :D
-----------------------------hoca kuzeyin oğlu var adam öle bi okuyoki çok fena :)
-----------------------------
ya hacı annem açtırdı o dallamayı gıcık oldum. zaten kafam bozuk adam kösülttü birazdan kafa atacam! onun haricinde entityframework çalışarak giriyorum yeni yıla ve 6 aydır kesmediğim top sakalımı kesmeye hazırlanıyorum. dünyayada küfrediyorum yer yer. amq ya.. -
Ya salla onu kuzeyin oğlu Kazım Koyuncu oda rahmetli oldu media player da dönüyor şarkıları hel bir rahat verin içiyoz di mi :D
-
re servet
-
birazdan yeni yıla the doors eşliğinde gireceğim daha iyisi olamazdı.
-
cips cerez yedim biraz önce
tv de de bişi yok izlemelik
-
Sicak yatagimda, tahribat basinda girecegim bakalim..
-
asdasd
-
haydi beyler ooooooooooooooooon
edit : başarısız bi girişim oldu tabi ki :D
-
2011 e girerken voltaj düşüyor.Galiba elektirik kesilecek.Yine... Bütün sene elektirik kesilecek mi demek bu.Sokacam yeni yıla...
