Yeniden Ordu Kurabiliriz
-
Benim baba sizin babalarınızı ikiye tek indirir.
-
ordu kuracakmış hiç güleceğin yoktu :) hükümetin oylarını arttırmaktan başka bir şey yaptığınız yok. diyorum bu seçimde oy vermeyeceğim gene bi salaklık yapıyoyarlar dayanamıyorum hükümete oy veriyorum.
-
Esconda bunu yazdı
Tam bir bağnaz kominist ağızından yazılmış saçmasapan bir yazı, bir bitemediniz!
bitmeyeceğiz bitireceğiz.
-
4. genel tahribat dünya savaşı saflarınızı alın buarada esconda sen harbiden topmusun ?
-
rappermcs bunu yazdıEsconda bunu yazdı
Tam bir bağnaz kominist ağızından yazılmış saçmasapan bir yazı, bir bitemediniz!
bitmeyeceğiz bitireceğiz.
+1
-
EcHoLL bunu yazdı
4. genel tahribat dünya savaşı saflarınızı alın buarada esconda sen harbiden topmusun ?
Ahahhaha :D Güzeldi hacı :D Harbiden topmusun yoksa değilmisin ? Gizli bir ipnelik mi var içten içe yoksa ? Ordu kuralım falan boşver. Akp yide Chp yide Mhp yide Bdp yide toptan sikiyim. Harbi harbi artık gece rüyalarıma girdi lan. Japonyada ninja eğitimi alıyorum. Uzakt doğu sporlarını yalayıp yutuyorum. Sonra elime iki tane katana alıp meclisin kapısını kapatıp içerdeki tüm vekilleri doğruyorum. Hemde öye hızlı hızlı değil. Önce kolları bacakları kesiyorum izlesinler diye. İşkencenin sınırlarını aşıyorum. En sonra tayyibi alıyorum. Bağlıyorum kollardan. Önce parmaklar. Sonra elli ve ayağı. Sonrada 5er cmlik aralarla kesiyorum. En sonda götüne vibratör sokup çalıştırıyorum öyle mutlu oluyorum ki :D Bir an boşalıcak gibi hissediyorum valla :D
Hatta hakan şükürün götüne inik futbol topu sokuyorum içerde şişiriyorum :D Bahçelinin taşşaklarını bozkurtlara yediriyorum :D Kılıçtaraoğluna 6 tane ok sokuyorum götünden. Ama açıyı ayarlıyorum önden çıkınca aynısı oluyor. Bdpliyi ise çok değişik şekillerde öldürüyorum. Vahşetin sınırlarını aşıyorum sanırım çok fazla aksiyon ve gerilim filmi izledim ara vermeliyim :S
-
interfector bunu yazdı
Ahahhaha :D Güzeldi hacı :D Harbiden topmusun yoksa değilmisin ? Gizli bir ipnelik mi var içten içe yoksa ? Ordu kuralım falan boşver. Akp yide Chp yide Mhp yide Bdp yide toptan sikiyim. Harbi harbi artık gece rüyalarıma girdi lan. Japonyada ninja eğitimi alıyorum. Uzakt doğu sporlarını yalayıp yutuyorum. Sonra elime iki tane katana alıp meclisin kapısını kapatıp içerdeki tüm vekilleri doğruyorum. Hemde öye hızlı hızlı değil. Önce kolları bacakları kesiyorum izlesinler diye. İşkencenin sınırlarını aşıyorum. En sonra tayyibi alıyorum. Bağlıyorum kollardan. Önce parmaklar. Sonra elli ve ayağı. Sonrada 5er cmlik aralarla kesiyorum. En sonda götüne vibratör sokup çalıştırıyorum öyle mutlu oluyorum ki :D Bir an boşalıcak gibi hissediyorum valla :D
Hatta hakan şükürün götüne inik futbol topu sokuyorum içerde şişiriyorum :D Bahçelinin taşşaklarını bozkurtlara yediriyorum :D Kılıçtaraoğluna 6 tane ok sokuyorum götünden. Ama açıyı ayarlıyorum önden çıkınca aynısı oluyor. Bdpliyi ise çok değişik şekillerde öldürüyorum. Vahşetin sınırlarını aşıyorum sanırım çok fazla aksiyon ve gerilim filmi izledim ara vermeliyim :S
Ne tesaduf bende asagi yukari ayni ruyalari goruyorum.. :) Yalniz ben hakan sukur'e inik futbol topu degil, sicak hava balonu sokuyordum ruyamda.
-
EcHoLL bunu yazdı
4. genel tahribat dünya savaşı saflarınızı alın buarada esconda sen harbiden topmusun ?
Terbiyesiz seni..
Top nasıl bir kelimedir..
Eşcinsel denir ona yada Tro .
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Konuyu hortlatıyorum ama üniversite mezunlarının eşlerine daha çok şiddet uyguladığına dair istatistikler var.
Kaldıki gençliğin halide böyle
--
Durum böyleyken tutupta eğitim seviyesine göre hayır diyenler daha eğitimli falan demek saçma bence.
Hatta aksine bu kişiler,eğitim sistemi+kapitalist sistemin tamamen içinde büyümüş beyinleri magazin vb sikik şeylerle dolu aptallar.
Kahvehane muhabbetini şu lanet üniversite gençliğinin muhabbetinede tercih ederim daha bilgili olduklarına eminim.
Kısaca eğitim,öğretim seviyesiyle kişilerin doğru,yanlış karar verdiklerini karşılaştırmak mantıksızdır bence.
Akp içinde şuan diyebileceğim ehven-i şer.
Zira öncekilere baktığımızda ne rezaletler yaptıkları ortada.
Ah be çocuk, hala eğitimle öğretimi karıştırıyorsunuz ya...
Bak eğitimli olmak ; bunun farkını bilmek demektir. Öğretimli olmakta , istatistikler yapabilip bunların anlamlarını anlayabilmektir.
Farklı şeydir yani. Birinde terbiye, kültür ; diğerinde fizik matematik vardır kısaca.
--
http://www.haberturk.com/yasam/haber/698568-yatti-ruya-gordu-kalkti-esini-dovdu (Fatih)
http://www.haberler.com/prof-dr-erdinc-eslerini-doven-erkeklerin-yuzde-70-3605058-haberi/
Dövenlerin %70'i madde bağımlısıdır deniyor.
Gelelim üniversite mezunu olayına ;
http://dosyalar.hurriyet.com.tr/aileici/aileicisiddet4.asp
Araştırmada eğitim düzeyi yükseldikçe şiddetin azaldığı varsayımı doğrulanmakla birlikte, eğitim düzeyi yüksek olanlarda görülen şiddetin de % 79,5 ( orta-lise) ve %77,3 ( yüksek okul- üniversite) gibi yüksek oranlarda çıkması şaşırtıcıydı.
Yani senin dediğin varsayım yanlış.
Fakat Türkiye'de şiddet vardır. AKP geldiğinden beri %1400 artmış diyoruz yani ;
yüzde bin dörtyüz !!!
Orana bakar mısın. Neyle ilgili acaba ?
--
Araştırmanın nerelerde yapıldığı (iller ve bölgeler) , kaç kişiyle yapıldığı, oranları falan önemlidir. Fakat şu bir gerçektir ki ; şiddet cahil insanın işidir. Yani eğitimsiz.
Eşini döven insanlardan
-kaç tanesi hayatı boyunca kaç kitap okumuş ?
-kaç tanesi spor ve sanat ile uğraşıyor ?----
En temiz araştırmayı burada göreceksin ;
http://www.tuik.gov.tr/VeriTabanlari.do?ust_id=11&vt_id=31
Eğitimi yok/ilköğretimi bitirmemiş 52.2
İlköğretim birinci kademe 39.9
İlköğretim ikinci kademe 34.9
Lise ve üzeri 25.0
