Yeniden Ordu Kurabiliriz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Benim baba sizin babalarınızı ikiye tek indirir.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    ordu kuracakmış hiç güleceğin yoktu :) hükümetin oylarını arttırmaktan başka bir şey yaptığınız yok. diyorum bu seçimde oy vermeyeceğim gene bi salaklık yapıyoyarlar dayanamıyorum hükümete oy veriyorum.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    Esconda bunu yazdı

    Tam bir bağnaz kominist ağızından yazılmış saçmasapan bir yazı, bir bitemediniz!

    bitmeyeceğiz bitireceğiz.


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    4. genel tahribat dünya savaşı saflarınızı alın buarada esconda sen harbiden topmusun ?


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı
    Esconda bunu yazdı

    Tam bir bağnaz kominist ağızından yazılmış saçmasapan bir yazı, bir bitemediniz!

    bitmeyeceğiz bitireceğiz.

     +1

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    EcHoLL bunu yazdı

    4. genel tahribat dünya savaşı saflarınızı alın buarada esconda sen harbiden topmusun ?

    Ahahhaha :D Güzeldi hacı :D Harbiden topmusun yoksa değilmisin ? Gizli bir ipnelik mi var içten içe yoksa ? Ordu kuralım falan boşver. Akp yide Chp yide Mhp yide Bdp yide toptan sikiyim. Harbi harbi artık gece rüyalarıma girdi lan. Japonyada ninja eğitimi alıyorum. Uzakt doğu sporlarını yalayıp yutuyorum. Sonra elime iki tane katana alıp meclisin kapısını kapatıp içerdeki tüm vekilleri doğruyorum. Hemde öye hızlı hızlı değil. Önce kolları bacakları kesiyorum izlesinler diye. İşkencenin sınırlarını aşıyorum. En sonra tayyibi alıyorum. Bağlıyorum kollardan. Önce parmaklar. Sonra elli ve ayağı. Sonrada 5er cmlik aralarla kesiyorum. En sonda götüne vibratör sokup çalıştırıyorum öyle mutlu oluyorum ki :D Bir an boşalıcak gibi hissediyorum valla :D

    Hatta hakan şükürün götüne inik futbol topu sokuyorum içerde şişiriyorum :D Bahçelinin taşşaklarını bozkurtlara yediriyorum :D Kılıçtaraoğluna 6 tane ok sokuyorum götünden. Ama açıyı ayarlıyorum önden çıkınca aynısı oluyor. Bdpliyi ise çok değişik şekillerde öldürüyorum. Vahşetin sınırlarını aşıyorum sanırım çok fazla aksiyon ve gerilim filmi izledim ara vermeliyim :S


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    Ahahhaha :D Güzeldi hacı :D Harbiden topmusun yoksa değilmisin ? Gizli bir ipnelik mi var içten içe yoksa ? Ordu kuralım falan boşver. Akp yide Chp yide Mhp yide Bdp yide toptan sikiyim. Harbi harbi artık gece rüyalarıma girdi lan. Japonyada ninja eğitimi alıyorum. Uzakt doğu sporlarını yalayıp yutuyorum. Sonra elime iki tane katana alıp meclisin kapısını kapatıp içerdeki tüm vekilleri doğruyorum. Hemde öye hızlı hızlı değil. Önce kolları bacakları kesiyorum izlesinler diye. İşkencenin sınırlarını aşıyorum. En sonra tayyibi alıyorum. Bağlıyorum kollardan. Önce parmaklar. Sonra elli ve ayağı. Sonrada 5er cmlik aralarla kesiyorum. En sonda götüne vibratör sokup çalıştırıyorum öyle mutlu oluyorum ki :D Bir an boşalıcak gibi hissediyorum valla :D

    Hatta hakan şükürün götüne inik futbol topu sokuyorum içerde şişiriyorum :D Bahçelinin taşşaklarını bozkurtlara yediriyorum :D Kılıçtaraoğluna 6 tane ok sokuyorum götünden. Ama açıyı ayarlıyorum önden çıkınca aynısı oluyor. Bdpliyi ise çok değişik şekillerde öldürüyorum. Vahşetin sınırlarını aşıyorum sanırım çok fazla aksiyon ve gerilim filmi izledim ara vermeliyim :S

    Ne tesaduf bende asagi yukari ayni ruyalari goruyorum.. :) Yalniz ben hakan sukur'e inik futbol topu degil, sicak hava balonu sokuyordum ruyamda.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    EcHoLL bunu yazdı

    4. genel tahribat dünya savaşı saflarınızı alın buarada esconda sen harbiden topmusun ?

    Terbiyesiz seni..

    Top nasıl bir kelimedir..

    Eşcinsel denir ona yada Tro .


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Konuyu hortlatıyorum ama üniversite mezunlarının eşlerine daha çok şiddet uyguladığına dair istatistikler var.

    Kaldıki gençliğin halide böyle

    --

    Durum böyleyken tutupta eğitim seviyesine göre hayır diyenler daha eğitimli falan demek saçma bence.

    Hatta aksine bu kişiler,eğitim sistemi+kapitalist sistemin tamamen içinde büyümüş beyinleri magazin vb sikik şeylerle dolu aptallar.

    Kahvehane muhabbetini şu lanet üniversite gençliğinin muhabbetinede tercih ederim daha bilgili olduklarına eminim.

    Kısaca eğitim,öğretim seviyesiyle kişilerin doğru,yanlış karar verdiklerini karşılaştırmak mantıksızdır bence.

    Akp içinde şuan diyebileceğim ehven-i şer.

    Zira öncekilere baktığımızda ne rezaletler yaptıkları ortada.

     

    Ah be çocuk, hala eğitimle öğretimi karıştırıyorsunuz ya... 

    Bak eğitimli olmak ; bunun farkını bilmek demektir. Öğretimli olmakta , istatistikler yapabilip bunların anlamlarını anlayabilmektir.

    Farklı şeydir yani. Birinde terbiye, kültür ; diğerinde fizik matematik vardır kısaca.

    --

    http://www.haberturk.com/yasam/haber/698568-yatti-ruya-gordu-kalkti-esini-dovdu (Fatih)

    http://www.haberler.com/prof-dr-erdinc-eslerini-doven-erkeklerin-yuzde-70-3605058-haberi/

    Dövenlerin %70'i madde bağımlısıdır deniyor.

    Gelelim üniversite mezunu olayına ;

    http://dosyalar.hurriyet.com.tr/aileici/aileicisiddet4.asp

    Araştırmada eğitim düzeyi yükseldikçe şiddetin azaldığı varsayımı doğrulanmakla birlikte, eğitim düzeyi yüksek olanlarda görülen şiddetin de % 79,5 ( orta-lise) ve %77,3 ( yüksek okul- üniversite) gibi yüksek oranlarda çıkması şaşırtıcıydı. 

    Yani senin dediğin varsayım yanlış.

    Fakat Türkiye'de şiddet vardır. AKP geldiğinden beri %1400 artmış diyoruz yani ;

    yüzde bin dörtyüz !!!

    Orana bakar mısın. Neyle ilgili acaba ?

    --

    Araştırmanın nerelerde yapıldığı (iller ve bölgeler) , kaç kişiyle yapıldığı, oranları falan önemlidir. Fakat şu bir gerçektir ki ; şiddet cahil insanın işidir. Yani eğitimsiz.

    Eşini döven insanlardan

    -kaç tanesi hayatı boyunca kaç kitap okumuş ?
    -kaç tanesi spor ve sanat ile uğraşıyor ?

    ----

    En temiz araştırmayı burada göreceksin ;

    http://www.tuik.gov.tr/VeriTabanlari.do?ust_id=11&vt_id=31

    Eğitimi yok/ilköğretimi bitirmemiş       52.2

    İlköğretim birinci kademe                39.9

    İlköğretim ikinci kademe                 34.9

    Lise ve üzeri                            25.0

     

Toplam Hit: 8598 Toplam Mesaj: 80