folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Yeniden Türk Milliyetçiliği



Yeniden Türk Milliyetçiliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Serser1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hellfever bunu yazdı:

    ne alakası var milliyetçi olmak ayrımcı olmak ile uzaktan yakından alakalı değildir ta ki bizim milletimizde gök tanrı inancının hakim olduğu dönemde bile vardı türk milliyetçiliği anlayışı ancak hiç bir zaman milliyetçiliğimiz ırçılık ve faşizm gibi tehlikeli ve yanlış alanlara sapmadı orhun abidelerinde geçen bir yazı bunun en güzel örneğidir yazıtta şu belirtiliyor tanrı türkleri dünyaya huzur ve refahın sağlanması için gönderdi bak o zamandan bu zamana hiçbirşey değişmedi atatürkçülük diye tutturmuş herkes biz neciyiz peki biz neyi savunuyoruz tabikide atatürk ilke ve inkılaplarını kütfen ifadelerimiz dikkat edelim kıtabıda kesın okuyacağım..... tsk ettım ellerıne sağlık
    -----------------------------
    bundan sonra git bide maraş kaliamını oku..buna örnek bol neyse..o zmn görürsün neye sapmıs sapmamıs..


    -----------------------------

     

     

     

     

    baştan sen iyi oku dini sebepler yüzünden çıkmış bir olayı milliyetçilikle ilişkiendiremezssin olay tamamen dini farklılıklar yüzünden çıkmıştır artı dönemin vali yardımcısı da akepe nin eski içişleri bakanı ABDülkadir aksudurşimdi gelipte Türk milliyetçileri maraşta katliam yaptı diyemessin artı orada olaylar yaşanırken hiçbir tarafın da öle durupta ( incilde yazdığı gibi sana tokat atana diğer yanağınıda uzat felsefesiyle) gelin bizi katledin valla bişi yapmıcaz diyerek beklediklerini sanmak büyük aptallıktır çünkü o dönemde sol kesimin elinde ki silahlar karşıt kesimlerdekilere göre hayli hayli fazla ve daha modern silahlardır yani sonuç olarak orda bi katliam değil 2 tarafından da birbirlerine karşı saldırıları olmuştur hiç kimsenin elide armut toplamamıştır merak etme katliam kelimeside sadece belirli bir kesimin propaganda malzemesi olarak kullanılmaktadır

    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir ülkü ocağı lafi almiş gidiyor.ben gençliğimi oralarda geçirdim. çok güzel şeyler öğrendim. yüreği tertemiz pırıl pırıl gençler tanıdım. haa içinde şerefsiz yokmu? var tabi.. ama sırf içinde bulunan çapulcu serseri , milliyetçiliği kendisine bir etiket yapan, bozkurt kılığında çakallarda var. sizde takdir edersinizki türkiyenin tüm kasabalarinda şubesi bulunan bir örgütün içinden illaki çıkar.siiyasi parti o kadar denetleyemez. bu ulku ocaklarini mesken tutmuş serseriler yüzünden gerçek türk milliyetçileri ocaklara gitmiyor. bunlara bende dahilim. ama bu demek degildirki fikrim değişti. bana göre benim davam haklı bir dava. serseriden banane.. ümit özdağ saygı duyduğum ve milliyetçi hareketin başında olması gereken biridir. devlet bahçeli trübünlere oynuyor artık.. paylaşım altında böyle yazdigim için özür dilerim. içimi döktüm dayanamadim :) yani türk milliyetçiliği italyan faşizmi, veya alman nasyonel sosyalizmi degil, atatürk milliyetçiliğidir. mete han'ın milliyetçiliğidir. biz hiçbirzaman kendimize peygamber indirecek kadar sapıtmamışız. bizimle yaşayan diğer ırklardan insanlara yaşama hakkını adaletini helede öyle bir çağda vermişiz. hoşgörüyle yaklaşmışız . ispanya yahudileri, müslümanları yakarken, biz gemilerle istanbula getirmişiz. işte o adaletin hoşgürürnün aşığıyız.. bizim ülke olarak yükselmemiz diğer milletten insanlarada yarar.. yoksa kimseyi asmak kesmek vs. degil. onu dedigimiz anda kendi övünçle bahsettiğimiz tarihimizle çelişiriz..
    -----------------------------

    istersen bunları anlatırken istanbula gelen amerika gemilerini, ve kanlı pazarıda anlatalım ne dersin bilmeyenlere ??ne dersin ??

    http://www.sirince.net/modules.php?name=News&file=article&sid=448

    googleda yazıyor..Burda insanlar toplanıp ellerine taş, sopa verilmişti..Balta, keser verilmişti.Ne için ??Sırf amerikalılar rahat etsin bizim kızlarımıza istanbulda kollarını atsın diye..

    Burda gelip milliyetçilik falan taslamayin.Sadece ülkücüler milliyetçi değildir.Atatürkçüler milliyetçidir.Ülkücülerin çoğu Atatütçülüğün 6 ilkesinde devrimcilik var diye benimsemez..

    Şimdi siz kime milliyetçilik taslıyorsunuz ? ? çTAbi ki her grupta şerefsiz olacak ve tertemiz insan olacak.Şöyle açıklıyayım ülkü ocaklarına giden gençlerin ne amaçla oraya gittiğini bilirsen belki çoğunluk hakkında fikrin olabilir..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Hepiniz şu resme baksın öezellikle ben ülkücüyüm diyenler  bakın görün gerçekleri http://pic1.resimupload.com/r3/resim_424767099.jpg
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hepiniz şu resme baksın öezellikle ben ülkücüyüm diyenler  bakın görün gerçekleri http://pic1.resimupload.com/r3/resim_424767099.jpg
    -----------------------------
    resmi açamadım.ülkücü değilim ama neye laf etmek istediğini anladım.
    abdullah öcalanda marksizim demiyor muydu?hadi o zaman tüm marksistler vatan haini,bölücü,pkklı.. :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    resmin hangi amaçla çekildiği niçin çekildiğini öğrenmek lazım ayrıca tevetoğlunun yanındakiler kimler foto gerçekmi bu sorularıda cevaplamak lazım

    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    Heralde fotoğrafı koyan mürid , "ahanda bakın ülkücüler kötü , dolayısıyla milliyetçiler kötü , gelin komünist olun." gibi bir amaçla koydu fotoğrafı , bayağı bir güldüm burada :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hepiniz şu resme baksın öezellikle ben ülkücüyüm diyenler bakın görün gerçekleri http://pic1.resimupload.com/r3/resim_424767099.jpg
    -----------------------------
    resmi açamadım.ülkücü değilim ama neye laf etmek istediğini anladım.
    abdullah öcalanda marksizim demiyor muydu?hadi o zaman tüm marksistler vatan haini,bölücü,pkklı.. :)


    -----------------------------

    Pkklaılar asla komünist olmadı pkklılar yaptılar ettilewr sosyaklizmki komünizmi karalaamak için komünizmin sosyalizmin araksıına saklandı pkkda kürt milliyetçiliği yapıyor yani sosyalizmle komünizmle alakası yok.Eğer onlar sosyalist olsalardı eğert onlar komünist olsalardı bebekleri yataklarında öldürmezlerdi yani kadınlara dağlarada tecavüz etmezlerdi ben bir sosyalisim kahrolsun pkk.... 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hepiniz şu resme baksın öezellikle ben ülkücüyüm diyenler  bakın görün gerçekleri http://pic1.resimupload.com/r3/resim_424767099.jpg
    -----------------------------

     

    Ağlamak istiyorum. Nasılda kandırılmışız biz. Orak çekiçlı bayrak bulup fotograf cektırmem lazım ancak o zaman rahat edebılırım. Nede olsa orak çekıç milli bişey

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hepiniz şu resme baksın öezellikle ben ülkücüyüm diyenler bakın görün gerçekleri http://pic1.resimupload.com/r3/resim_424767099.jpg
    -----------------------------
    resmi açamadım.ülkücü değilim ama neye laf etmek istediğini anladım.
    abdullah öcalanda marksizim demiyor muydu?hadi o zaman tüm marksistler vatan haini,bölücü,pkklı.. :)


    -----------------------------

    Pkklaılar asla komünist olmadı pkklılar yaptılar ettilewr sosyaklizmki komünizmi karalaamak için komünizmin sosyalizmin araksıına saklandı pkkda kürt milliyetçiliği yapıyor yani sosyalizmle komünizmle alakası yok.Eğer onlar sosyalist olsalardı eğert onlar komünist olsalardı bebekleri yataklarında öldürmezlerdi yani kadınlara dağlarada tecavüz etmezlerdi ben bir sosyalisim kahrolsun pkk.... 


    -----------------------------
    ben de onu diyorum işte.ülkücü falan değilim milliyetçi hatta ırkçıyım ama sen bu resimler bu tür insanlar böyledir böyledir diyemezsin arkadaşım o zaman sana sovyet bayrağıyla fotoğraf çekilmiş resimler  bulur koyarız,ülkemizdeki moskofçulardan senin de haberin var.o yüzden dedim lafını bi tartta konuş anlamında ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hepiniz şu resme baksın öezellikle ben ülkücüyüm diyenler bakın görün gerçekleri http://pic1.resimupload.com/r3/resim_424767099.jpg
    -----------------------------
    resmi açamadım.ülkücü değilim ama neye laf etmek istediğini anladım.
    abdullah öcalanda marksizim demiyor muydu?hadi o zaman tüm marksistler vatan haini,bölücü,pkklı.. :)


    -----------------------------

    Pkklaılar asla komünist olmadı pkklılar yaptılar ettilewr sosyaklizmki komünizmi karalaamak için komünizmin sosyalizmin araksıına saklandı pkkda kürt milliyetçiliği yapıyor yani sosyalizmle komünizmle alakası yok.Eğer onlar sosyalist olsalardı eğert onlar komünist olsalardı bebekleri yataklarında öldürmezlerdi yani kadınlara dağlarada tecavüz etmezlerdi ben bir sosyalisim kahrolsun pkk.... 


    -----------------------------

     

     

    senin böyle söylemen bişeyi degiştrmez üniversitelerde kürtçülük yapanlar sosyalıst olduklarını söylüyor .....dagdakilerde devrimciyiz diyor devrimci söylemlerde bulunuyorlar idolleri devrimciler............
Toplam Hit: 9579 Toplam Mesaj: 57