

Yerleşemeyen Arkadaşlar Ve Ek Yerleştirmeler
-
Arkdaşlar ya moralimi bom bok etti bu ösym
la marmara sanat tarihi istiordum banko gelir dedim (72 bindeym) gelmedi lan 28 tercih ettim yüksek ve düşük ama ahiç biri gelmedi.
nyse boş yere konuşmanın bi nalamı yok. şimdi tecrubeli mürdiler bu ek yerleştirme işi ne iş?
bilen varmı?
Puanlar düşer mi yükselir mi? nasıl oluro o iş?
-
bundaki kazanma şansından çok daha düsük oldugunu biliyorum..
bende yerlesemedim. ek yerlestirmede de yerlesebilecegimi hic sanmiyorum.
-
hoca millet umutlu ya. moralim bom boka ama
ek yerleştirmeleri bekle diyolar
-
Aryan bunu yazdı:
-----------------------------
hoca millet umutlu ya. moralim bom boka ama
ek yerleştirmeleri bekle diyolar
-----------------------------onlar seni avutuyorlar..Gerçek bu dostum. kendimizi kandirmanin bi anlami yok.
ek yerlestirmeler de her bolumden en fazla 1-2 kisi acik cikacaktir..
sana bana sira gelir mi bilmem..şansını denersin. kaybedecek bişeyin yok nasilsa.
-
Ek yerleştirmelerde puanınızın üzerinde yer yazamıyorsunuz bilginize. Geçen yıl böyleydi.
-
ben orduda okurken ek yerleştirmede epey acık vardı . bizim sınıfta 10 kişi işletme ve iktisat fakültesinde bi bu kadar daha açık vardı. Umudunuzu yitirmeyin herşeyin hayırlısı
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Ek yerleştirmelerde puanınızın üzerinde yer yazamıyorsunuz bilginize. Geçen yıl böyleydi.
-----------------------------Evet buşu boşuna 72bindeysen 70 binlik yeri yazma.Çok düşük bir ihtimal ama biraz şanslıysan girebilirisn çünkü kontenjan çok az oluyor ve senin gibi ek yerleştirmeyi bekleyen bisürü insan var
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Ek yerleştirmelerde puanınızın üzerinde yer yazamıyorsunuz bilginize. Geçen yıl böyleydi.
-----------------------------Evet buşu boşuna 72bindeysen 70 binlik yeri yazma.Çok düşük bir ihtimal ama biraz şanslıysan girebilirisn çünkü kontenjan çok az oluyor ve senin gibi ek yerleştirmeyi bekleyen bisürü insan var
-----------------------------Yazma gibi bir şansı yok zaten.
-
neyler tercihleri kötü yaptıysanız ilk 10binde olsanızda açıkta kalırsanız yani 1 tercih olmadı diye 2.de olmıcak diye bişey yok
-
bu nsl bi iştir anlamadım.. avrupayamı gitsek napsak
-
Weldox bunu yazdı:
-----------------------------
neyler tercihleri kötü yaptıysanız ilk 10binde olsanızda açıkta kalırsanız yani 1 tercih olmadı diye 2.de olmıcak diye bişey yok
-----------------------------