

Yerleşemeyen Arkadaşlar Ve Ek Yerleştirmeler
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
bu nsl bi iştir anlamadım.. avrupayamı gitsek napsak
-----------------------------aynen :) düsünüyorum bende bu fikri.
-
ilk tercihte yerleştim 2. tercihi yapma hakkım var mı?
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
ilk tercihte yerleştim 2. tercihi yapma hakkım var mı?
-----------------------------İlk kayıtlarda kazandığın yere kaydını yaptırmazsan 2. tercihi yapabilirsin ama dikkat et 2. tercihte biyer tutmazsa açıkta kalırsın
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
ilk tercihte yerleştim 2. tercihi yapma hakkım var mı?
-----------------------------İlk kayıtlarda kazandığın yere kaydını yaptırmazsan 2. tercihi yapabilirsin ama dikkat et 2. tercihte biyer tutmazsa açıkta kalırsın
-----------------------------Hayır kesinlikle öyle bir şansı yok hocam sakın diyim kaydını yaptırmamazlik yapma. "yerleştin" yazısını gördükten sonra 2. tercihlere hakkın kalmaz.
-
Bizim sınıftan 5-6 kişiyle görüstüm hepsi acıkta kalmıs nasıl iş anladım bölüm Bilg. programcılıgı
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
bu nsl bi iştir anlamadım.. avrupayamı gitsek napsak
-----------------------------aynen :) düsünüyorum bende bu fikri.
-----------------------------hoca kaç gündür araştırıyom para istiyor avrupa güzel bi para insanın eli ayağı kitleniyo. ülkende okuyamıyon başka ülkede de mecburen paran oldumu okursun
-
_KN_ bunu yazdı:
-----------------------------
Bizim sınıftan 5-6 kişiyle görüstüm hepsi acıkta kalmıs nasıl iş anladım bölüm Bilg. programcılıgı
-----------------------------hoca o lanet bölümü bende yazdım. Millet fena abanmş o bölüme heryer dolmuş. 2.tercihte elbet pc program boş kontenjan vardır ama gene dolduran olcak açkta kaldk aq
-
Lan bu nasil is gecen sene 70binde kapatan yeri 115binle kazandim:|
208bininci bi arkadas vardi fen edebiyat matematik doldurdu 30 tercihinide kazanamadi lan 260binleri bile yazmis cocuk :|
Su tercihler tuhaf is valla.
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
ilk tercihte yerleştim 2. tercihi yapma hakkım var mı?
-----------------------------İlk kayıtlarda kazandığın yere kaydını yaptırmazsan 2. tercihi yapabilirsin ama dikkat et 2. tercihte biyer tutmazsa açıkta kalırsın
-----------------------------Hocam Mersin üniversitesi yazıcam 2 yıllık kontenjanda yer varsa giremezmiyim ?
-
Aryan bunu yazdı:
-----------------------------
Arkdaşlar ya moralimi bom bok etti bu ösym
la marmara sanat tarihi istiordum banko gelir dedim (72 bindeym) gelmedi lan 28 tercih ettim yüksek ve düşük ama ahiç biri gelmedi.
nyse boş yere konuşmanın bi nalamı yok. şimdi tecrubeli mürdiler bu ek yerleştirme işi ne iş?
bilen varmı?
Puanlar düşer mi yükselir mi? nasıl oluro o iş?
-----------------------------vay anasını orayi bende yazmıstım yeni açılmışdı bu bölüm :S
ben 400 binlerde oldugum halde yazmıştım
adam 72 binle girememiş vay amk :S