Yılbaşı İkramiyesi Size Çıksa ?
-
yat alirdim lüksüs böyle... dünyayi gezerdim onunla bir koydann bir koya :) iste hepsi hayal yaa
-
Burada kalırım diye bir karar alırsam
Dragos,Tarabya,Etiler,Ortaköy,Nişantaşı gibi yerlerde gayrimenkul alır kiraya verir ve kira gelirinle yaşarım.
Yurtdışı dersen
Kanadaya gider bir villa alır daha sonra Amerika çevresinde bulunan tatil adalarından bir tane yazlık villa alır geri kalan parayı bankaya koyardım.
Ama yapacağım ilk şey bir tane hayalimdeki beyaz Range Rover jip almak.
Iphone 4 ve MackBook alırdım en pahalısından.
-
önce güzel bi ev, sonra karlı bir iş, ondan sonra bir sürü kurs ayarlardım kendime :| sanırım bi de kendime ufak bir araştırma laboratuarı kurardım atölye gibi :\
tabi ailemin hayallerini bilmem onların hawaide emekli olmak gibi bi hayalleri olabilir :D
-
sudan çıkmış balık nasılsa bende öyle cebellenip dururdum haa kimseye haber etmezdim mafya falan bulaşır neme lazım en az 1 ay düşünür durur ve bi işe yatırım yapardım
-
Bitane Bmw m3 alırdım , sevdiğim bazı giyim markalarıyla anlaşır sadece benım giyeceğim kıyafetler ürettirirdim ,
Eva angelinayla film çeker, kalanını gayri menkule yatırırdım.. -
böyle hayeller kurmazdım. dilediğim hayali yaşardım :|
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Bitane Bmw m3 alırdım , sevdiğim bazı giyim markalarıyla anlaşır sadece benım giyeceğim kıyafetler ürettirirdim ,
Eva angelinayla film çeker, kalanını gayri menkule yatırırdım..
-----------------------------şu eva angelina fantezin amma derinlerde :D
-
mortyr bunu yazdı:
-----------------------------
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
babamı tanımam
-----------------------------
amna bille korum :D
-----------------------------puhaha koydum zaten sülaleyi silerdim mk :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Bitane Bmw m3 alırdım , sevdiğim bazı giyim markalarıyla anlaşır sadece benım giyeceğim kıyafetler ürettirirdim ,
Eva angelinayla film çeker, kalanını gayri menkule yatırırdım..
-----------------------------şu eva angelina fantezin amma derinlerde :D
-----------------------------
Kalbimin orta yerinde :)
Eski sevgiliye evlilik teklifi yapardım mp'yi kazandığımı söyledıkten sonra.. Kabul ederse siktir git derdim çokta güzel olurdu.. -
Hocam sen hiç merak etme , NidaFilm olarak zengin olursak sırf senin için Eva'yı Türkiye'ye getiricem :D Ama filmi unut sadece bi yemek yersin , gerisi bana :D
