Yılbaşı Sevgiliye Hediye
-
Evet arkadaşlar malum yılbaşı geldi ve sevgilisi olanlar elbet vardır içimizde sevgiliye hediye önerileri nelerdir ne almayı düşünüyorsunuz karar veremedim sizlerden fikir öneri bekliyorum.
-
bitenekadar.com da vardı yılın aşkı diye bi kupa hoşuma gitti.
http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay&id=8610&b=Yilin-Aski-Sevgilisi-Annesi-Esi---Kupasi!
-
bekliyoruzzz hemen hocam :))
-
ekledim hocam .
-
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
bitenekadar.com da vardı yılın aşkı diye bi kupa hoşuma gitti.
-----------------------------hoca acaba görünüşü çokmu dandik oda var :) alırsın bir poka benzemez 12.90'lık ürün :D
-
hocam bi fikrim yok açıkçası ama hoşuma gitti yani. yaratıcı bişey olmuş. fikir olması açısından sölemiştim sanada.
-
gitti gidiyorda bu ürürnün daha orjinali var 30 liraya oscar şeklinde
yılın aşkı
yılın kankası
yılın patronu
yılın bilmemnesi şeklinde satılıyor
-
çanta al abicim,ne zaman görsem çantacılar dolup tasıyor,cantayı çok seviyorlar sanırım,çantanın içine de bi çiçek koy,bi de kendi yazdığın güzel bi not... mesela söyle: ' kirpiklerini kıskanıyorum bazen,çünkü gözlerine benden daha yakınlar ' ... bayılır bayılır :D bu lafa da taktım bu aralar,ne hikmetse ..Baska seyler bulmalı :D http://hediye.com.tr/images/3-product-jpg-4bfbaa0f42e51-700/abiye-canta.jpg
-
Alıştırmayın böyle şeyleri kız arkadaşınıza benden söylemesi.
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
çanta al abicim,ne zaman görsem çantacılar dolup tasıyor,cantayı çok seviyorlar sanırım,çantanın içine de bi çiçek koy,bi de kendi yazdığın güzel bi not... mesela söyle: ' kirpiklerini kıskanıyorum bazen,çünkü gözlerine benden daha yakınlar ' ... bayılır bayılır :D bu lafa da taktım bu aralar,ne hikmetse ..Baska seyler bulmalı :D http://hediye.com.tr/images/3-product-jpg-4bfbaa0f42e51-700/abiye-canta.jpg
-----------------------------sözü beendim :)) çantada olabilirde hacı alacan beğenecekmi beğenmeyecekmi bilinmez gerçi alınca beenmiş gibi yaparda işte
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------neonell bunu yazdı:
-----------------------------
çanta al abicim,ne zaman görsem çantacılar dolup tasıyor,cantayı çok seviyorlar sanırım,çantanın içine de bi çiçek koy,bi de kendi yazdığın güzel bi not... mesela söyle: ' kirpiklerini kıskanıyorum bazen,çünkü gözlerine benden daha yakınlar ' ... bayılır bayılır :D bu lafa da taktım bu aralar,ne hikmetse ..Baska seyler bulmalı :D http://hediye.com.tr/images/3-product-jpg-4bfbaa0f42e51-700/abiye-canta.jpg
-----------------------------sözü beendim :)) çantada olabilirde hacı alacan beğenecekmi beğenmeyecekmi bilinmez gerçi alınca beenmiş gibi yaparda işte
-----------------------------
beğenir beğenir,yeter ki doğru rengi seç.Beğenmese bile öyle bişi demez ki zaten,"ayyyy ne gerek vardı,lord of the rings im " dicek :D hem hediyenin beğenmesi olmaz.
