Yılbaşı Sevgiliye Hediye
-
hocam burda acayip romantik bi hediye var almanızı şiddetle tavsiye ederim bende alıcam
-
hediye alacak bi sevgilim yok bea,hiç olmadı da.Ben kime hediye alıcam? :W
-
ic camasiri alcam ben, o da prada ayakkabi veya klas bi saat alsa iyi olur.
-
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
hocam burda acayip romantik bi hediye var almanızı şiddetle tavsiye ederim bende alıcam
-----------------------------gayet hoş acaba kalitesi nasıl ?
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
hocam burda acayip romantik bi hediye var almanızı şiddetle tavsiye ederim bende alıcam
-----------------------------gayet hoş acaba kalitesi nasıl ?
-----------------------------valla hocam bilmiyorum ama 39 kişi almış hepsi menmun olumlu cevaplar vermşler bende iki tane sipariş ettim
-
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------
hocam burda acayip romantik bi hediye var almanızı şiddetle tavsiye ederim bende alıcam
-----------------------------gayet hoş acaba kalitesi nasıl ?
-----------------------------valla hocam bilmiyorum ama 39 kişi almış hepsi menmun olumlu cevaplar vermşler bende iki tane sipariş ettim
-----------------------------ben geçen sene kahpenin birine almıştım gayet güzel bişey normalde 1 inci çıkması lazımken 5 tane çıkmıştı hatta onun kine :D tabi aldım ben ne verdiysem avrata duruyodur evin bi yerinde bu set :D bide bende 75e felan almıştım bu niye 20 lira lan :|
-
-----------------------------
ben geçen sene kahpenin birine almıştım gayet güzel bişey normalde 1 inci çıkması lazımken 5 tane çıkmıştı hatta onun kine :D tabi aldım ben ne verdiysem avrata duruyodur evin bi yerinde bu set :D bide bende 75e felan almıştım bu niye 20 lira lan :|
-----------------------------ahaha geçmiş olsun hocam :D yeni sevgili yıllar dilerim sana :D
-
http://www.hepsiburada.com/Liste/altin-kolye-kl00132/ProductDetails.aspx?productId=eaksejoya36070&categoryId=16032948
-
Biz manuel takıldığımız için elime eldiven alcam:D
-
Aristoteles bunu yazdı:
-----------------------------
Biz manuel takıldığımız için elime eldiven alcam:D
-----------------------------hocam buna koptum işte :) istiridye inciyi alıyorum a.q :)
