Yorgunluk & Uykusuzluk
-
Selamlar, 24 saatin bir gün için yetmediği dönemin pik yaptığı noktadayım.
Ne uyumaya ne dinlenmeye zaman bulabiliyorum, bu yoldan geçenler varsa önerilerini dinlemek için konu açıyorum.
Uyumaya yeterince zaman bulamıyorum, yoruldukça kas ağrıları çekiyorum, enerjim bitiyor, birazdan kimya sınavına hazırlanacağım ancak oturduğum yerden bile zor kalkıyorum.
Hani filmlerde olur ya bişey koklar, iğne yapar kendine, ne bileyim içer sıçar canlanıverir birden.
Plasebo bile olsa, yardımcı olacak bir şey var mı bana? Tamam o kadar etkili olması beklenemez ancak az çok destekleyici olsa bir de yan etkisi pişman edecek kadar olmasa harika olurdu..
-
evet hacim o yollardan gecen,gecipde küfredenlerden biriside benim.
öncelikle,zamanini neye harcadigini paylas.
uyumuyorsun da,24 saatin tamami nerede harcaniyor ?
benim gibi 24ünüde calisarak gecirmiyorsundur umarim :)
-
ev okul dershane... zaten bi günüm 22 saat aslında, 2 saat yolda geçiyor
-
3 gun uyuma zaten halusinasyon gormeye baslarsin.
gunde 3 saat ya uyurum ya uyumam, halsizlik icinde vitamin aliyorum
-
lisedeyken bende bu sorunu yaşamıştım okul staj dershane boş günü geçtim 1 saat bile ayıramıyordum kendime
ben çözüm olarak herkes stajda öss kasarken kendim uyuyarak çözdüm:D Sonuç olarakda Tr de okuyamadım yurtdışında sürünüyom
-
umarım çalışıyomuş zannedip boşa harcamıyosundur zamanını. arkadaşlarımın anlattıgına göre bi proje oldugu zaman yada bi sınav zamanı geldiğinde önümde malzemeler sigara içip, müzik dinlermişim, her sigaranın ardından da "başımızı kaşıyacak zamanımız yok ..ına koyayım" (proje zamanları 40 saat uyumadıgımı bilirim) dermişim :D . inşallah böyle değilsindir. Allah sabır ve kolaylık versin, umarım uyku problemin çözülür.
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
lisedeyken bende bu sorunu yaşamıştım okul staj dershane boş günü geçtim 1 saat bile ayıramıyordum kendime
ben çözüm olarak herkes stajda öss kasarken kendim uyuyarak çözdüm:D Sonuç olarakda Tr de okuyamadım yurtdışında sürünüyom
-----------------------------tam 1 ay arayla kaydolduğumuzu farkettim :D
@7-19 ; hangi vitamin(ler)i kullanıyorsun, doktor tavsiyesiyle mi kafana göre mi, suda eriyen tablet şeklinde olanlar mı, arada aldığım bi tane var ama pek işime yaramıyor..
-
pc başında artist artist konu açacağına git uyu
-
4 saatlik uyuma düzenine alıştır kendini. Ama her gün dakikası dakikasına aynı saatte yatıp kalkacaksın. Mesela 6 da kalkıyorsan 2 de yatacaksın. Bunun başka çözümü yok. Hap falan öneren olursa ağzına yumruğunu yapıştır beynini erittirme sakın.
-
SaMyELi bunu yazdı:
-----------------------------
pc başında artist artist konu açacağına git uyu
-----------------------------
ok by -
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
3 gun uyuma zaten halusinasyon gormeye baslarsin.
gunde 3 saat ya uyurum ya uyumam, halsizlik icinde vitamin aliyorum
-----------------------------hangi vitamin hocam ..
