folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yorgunluk & Uykusuzluk



Yorgunluk & Uykusuzluk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Bir gün 4 saat uyuyup, diğer gün 7 saat uyuma. Her gün 4 saat uyu. Alışırsın bi zaman sonra.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    4 saatle yetinmeye mi alışırım, az uyumanın yorgunluğuna mı?

    sizin alışmanız ne kadar sürdü_?


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    vitamini doktor tavsiyesiyle alicaksin herkesin vitamin eksigi farkli. lise sonda ya 1 yil boyle olu gibi yasayarak kasip duzgun bi yeri kazanicaksin ya da hobilerine zaman ayirip, uykunu tam alip omur boyu pisman olucaksin. malesef sistem boyle.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    4 saatle yetinmeye mi alışırım, az uyumanın yorgunluğuna mı?

    sizin alışmanız ne kadar sürdü_?


    -----------------------------

    evt güzel soru


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    hocam bir bardak kolaya bir adet marketlerde satılan gripinlerden at karıştır iç uyku fallan kalmaz :)


    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    bir gün dinlen. hastayım de gitme. bişi yap. dinlen. kendine gel.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    blood_rhyme bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bir bardak kolaya bir adet marketlerde satılan gripinlerden at karıştır iç uyku fallan kalmaz :)


    -----------------------------

    Onu hiç denemedim ama hacı :D şey şey Cola ile Nescafe 3'ü Bir Arada karıştır 3 gün uyumaz discolardan çıkmazsın :D

    Demin biriyle görüştüm bu bayandı kadını görmelisiniz yaa yorgunluktan düşücek :D O şekill gözler kayıyordu nargile dumanı üfedikçe :D yorgunluk ve o an gelen aşırı uyku çok kötü .. 


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    blood_rhyme bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bir bardak kolaya bir adet marketlerde satılan gripinlerden at karıştır iç uyku fallan kalmaz :)


    -----------------------------

    Onu hiç denemedim ama hacı :D şey şey Cola ile Nescafe 3'ü Bir Arada karıştır 3 gün uyumaz discolardan çıkmazsın :D

    Demin biriyle görüştüm bu bayandı kadını görmelisiniz yaa yorgunluktan düşücek :D O şekill gözler kayıyordu nargile dumanı üfedikçe :D yorgunluk ve o an gelen aşırı uyku çok kötü .. 


    -----------------------------

     

    kola kahve 1 gün işe yarıyo gripin kola adamına göre 1 haftaya kadar durmak yok yola devam :)


    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    4 saatle yetinmeye mi alışırım, az uyumanın yorgunluğuna mı?

    sizin alışmanız ne kadar sürdü_?


    -----------------------------

    geçen dönem günde ortalama 3-4 saat uyudum o bana yetiyodu alışman 2 3 hafta alır.. bünyene bağlı tabikide yinede.. az ama öz uyucaksın.. o uyku yeticek yani sana anlıyacağın


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    2 sene once sinav doneminde ben de uyumayayim diye arkadaslardan duydugum kola, neskafe, redbull karismini yaptim, ictim. Yarim saat daha ders calistim, baktim olacak gibi degil, gittim uyudum. Bir de guetalama icecegi mi, gumatala icecegi mi mavi bir sey onerdiler, onu da denedim, o da fayda etmedi.


    while (1<2)
Toplam Hit: 3039 Toplam Mesaj: 27