folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yosunlu Su İçmek Zararlı Mıdır?



Yosunlu Su İçmek Zararlı Mıdır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    hazır sular işlem görüyor yosunlanmasın diye. yoksa mümkünatı var mı o suyun 1 yıl boyunca koca damacanada tadı değişmeden yosunlanmadan kalmasına.

    "doğallığına" vermek lazım aldığın suyun. benim ailem de yıldız dağlarından alıyor suyu, dediğin gibi tadı falan çok güzel ama uzun süre sürahiyi yıkamayınca yosun yapıyor.

    zararlı zararsız bilmem de bakteriyal aktivite bir tık daha fazla aldığın suda satılan sulara göre.


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yustang
    yustang's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2012
    Erkek
    coLdPriNCe bunu yazdı

    hazır sular işlem görüyor yosunlanmasın diye. yoksa mümkünatı var mı o suyun 1 yıl boyunca koca damacanada tadı değişmeden yosunlanmadan kalmasına.

    "doğallığına" vermek lazım aldığın suyun. benim ailem de yıldız dağlarından alıyor suyu, dediğin gibi tadı falan çok güzel ama uzun süre sürahiyi yıkamayınca yosun yapıyor.

    zararlı zararsız bilmem de bakteriyal aktivite bir tık daha fazla aldığın suda satılan sulara göre.

    Yıldız dağları nerede


    HAYATTAKİ PÜRÜZLERİ EKSİK OLAN KISIMLARINI TAMAMLAMAK İÇİN KULLAN. O ZAMAN HAYAT DAHA KULLANIŞLI VE GENİŞ OLUR.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C10H15N
    C10H15N's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Homo

    Bakteri oluşmuştur. Hidrojen perioksit ile sterile et

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yustang
    yustang's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2012
    Erkek
    C10H15N bunu yazdı

    Bakteri oluşmuştur. Hidrojen perioksit ile sterile et

    Evdeki hangi araç oluyor ben bulaşık deterjanı yaptım


    HAYATTAKİ PÜRÜZLERİ EKSİK OLAN KISIMLARINI TAMAMLAMAK İÇİN KULLAN. O ZAMAN HAYAT DAHA KULLANIŞLI VE GENİŞ OLUR.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    yıldız dağları kırklarelide

    hidroken perokist oksijenli su


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Su:

    H2O

     
    Hidrojen Peroksit:
    H2O2
     

    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    test yaptırmadan olumlu veya olumsuz diyemezsin, sen su aldığın kabı bir kaç kez kullandıktan sonra çamaşır sulu temizleme suyu ile çalkalayıp durulamıyorsan zaten pis bir insansındır şu ana kadar bir şey olmamışsa bünyen de alışmıştır bir şey olmaz. 


    |: sinirliyim...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    test yaptırmadan olumlu veya olumsuz diyemezsin, sen su aldığın kabı bir kaç kez kullandıktan sonra çamaşır sulu temizleme suyu ile çalkalayıp durulamıyorsan zaten pis bir insansındır şu ana kadar bir şey olmamışsa bünyen de alışmıştır bir şey olmaz. 

    Aman abi camasir suyunu gida sakladigin kaplarda bardaklarda kullanayim deme.

    Oyle iki uc durulamayla cikmaz o camasir suyu kaptan. Mide kanseri edersin kendini yoktan yere.


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Su bardağı, çay bardağı gibi cam gereçleri arada bir leğene doldurup üstlerine bir bardak çamaşır suyu döküp geriye kalan kısmına ise bulaşık sabunlu su doldurarak yarım saat bekletmek lazım.

    Özellikle çay bardaklarındaki iğrenç sarılık gidiyor.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yustang
    yustang's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2012
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Su bardağı, çay bardağı gibi cam gereçleri arada bir leğene doldurup üstlerine bir bardak çamaşır suyu döküp geriye kalan kısmına ise bulaşık sabunlu su doldurarak yarım saat bekletmek lazım.

    Özellikle çay bardaklarındaki iğrenç sarılık gidiyor.

    O zaman kahvelerde karton bardak en iyisi


    HAYATTAKİ PÜRÜZLERİ EKSİK OLAN KISIMLARINI TAMAMLAMAK İÇİN KULLAN. O ZAMAN HAYAT DAHA KULLANIŞLI VE GENİŞ OLUR.
Toplam Hit: 1056 Toplam Mesaj: 28
yosun su damacana