Yurtdışına Yerleşmek İstiyorum
-
Bıktım artık burdaki hayattan.Kimseyi tanımadığım biryere kaçmak istiyorum.
Allaha şükür yine dururmum iyi ama,,,
Bir zamanlar benim için aşkından ölen bensiz yapamayacağını söyleyen canımdan çok sevdiğim,Onun için herşeyi göze aldığım evlenmek istediğim, canım kanım yaşama sevincim herşeyim dediğim kız şimdi bana " Senden iğreniyorum,tiksiniyorum,miğdemi bulandırıyorsun beni rahatsız etme diyor)Ve ben bu kız için 1 senede tam 11 kere istanbuldan antalyaya gittim.yapmadığım fedakarlık kalmadı.işdenmi atılmadım, borca harcamı girmedim, ailemle arammı bozulmadı, arkadaşlarımımımı kaybetmedim, kavgamı etmedim daha neler neler :(
Aynı şehirde yaşamak aynı havayı solumak bile canımı sıkıyo.
Güler yüzlü yardımsever bir insanım bu yüzden herkez beni salak sanıp kullanmaya kazıklamaya çalışıyor ve başarıyorlarda,,
Dostum diyebileceğim sırtmı yaslayabileceğim derdimi anlatabileceğim tek bir insan bile yok,
Kardeşim olacak üçkağıtcı bile benle konuşmuyor..Nedeni ise sadece onu kötü arkadaşlarından korumaya çalışmam.
Herşey güzel olacak diye kendimi kandırmaya çalışıyorum ama olmuyor..
Yurtdışında biryere gidip orda kalmak orda çalışmak (en azından bir süre ) İstiyorum.Kimseyi tanımıyım.Kimse beni tanımasın.Sadece işime gücüme bakayım.
bilmiyorum herhangibi bir yer olabilir.Hollanda,canada,japonya,Çin belkide amerika yada herhangibi bir yer.
Ne yapabilirim nasıl burdan uzaklaşabilirim nasıl başka bir ülkeye gidebilirim hiç bir fikrim yok..Derdimi anlatacağım kimse yok o yüzden sizelere anlatıyorum dostlarım..Belki en güzeli herşeyden kaçış....
Nasıl yurtdışına gidebilirim fikri olanınız varmı ?
-
insan elindekilerin degerini bilmez.
gurbet zor gelmesin?
-
git hoca gönüllü olarak afrikanın yoksul ülkelerine...
hem sevap kazan...hem hayatını yaşa :))
-
Bulgaristan
-
valla bende kanadaya gitmek istiyom bırakcam neyim varsa neyim yoksa arkama bakmadan gidicem ya huzurlu yaşamak istiyom kardeşim sıkıldım turkiyeden de istanbuldanda insanlardanda ahhhh ahh
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------insan elindekilerin degerini bilmez.
gurbet zor gelmesin?
-----------------------------
İnan burda çektiğim manevi acıların yanında hiç kalır.Bilmediğim birşey değil gurbet sonuçta -
zor şeyler yaşamışsın.. inş. fazla yıpranmadan atlatırsın , bana kalırsa şehir değiştir bir süre.ülke daha zor olabilir senin için.:|
-
hocam anlattıkların çok üzücü.eğer gitmekte kararlıysan iyice araştırmalısın.
-
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
hocam anlattıkların çok üzücü.eğer gitmekte kararlıysan iyice araştırmalısın.
-----------------------------Araştırmayada burdan başladım arkadaşım.Elbet bu konu hakkında bilgisi olan vardır.Özellikle yurtdışındaki müridlerden fikir olarak yardım bekliyorum
-
bende bir ara topun ağzına geldim hocam.babamla aram bozuldu.ama hiç saygısızlık yapmadım.babamla aramın bozulmasının sebebi ise çok sevdiğim ama ayrıldığımız kızdı.onun acısı yüzünden bir kaç yanlış iş yapmıştım.öyle bir keşmekeşin içindeydimki.tek bir arkadaşım bile yoktu takıldığım taraftar grubunun dışında.akrabalarım, ailem vs.vs. herkes düşmanım gibiydi.çeçenistana gitmeye karar verdim.hatta bir kaç bağlantıda kurdum.ama son anda vazgeçtim.ilkten kolay gelmişti ama sonra oralara gitmek çok zor geldi.
ailemin yanından ayrıldım.beşiktaşa taşındım.ait olduğum yere, arkadaşlarımın yanına geldim.yeniden doğmuş gibi oldum.maçlara gidiyoruz, kartalımızın peşindeyiz, okuyorum ve hissedarı olduğum yerden bana gelen cuzi miktar bir para var.bana yetiyor.beşiktaş aşkıyla bağlandım hayata, arkadaşlarımın verdiği sevgide yetiyor bana.geri kalan hiçbirşeye ihtiyacım yok Allaha şükür.ailemlede aram fena değil.
yani bir daha düşün derim.çekip gitmek çok kolay.dediğim gibi çeçenistan gibi bir yere kolaylıkla gidecektim.ama son bir şans verdim kendime.Allaha şükürde hayatımdan memnunum. -
Bence kendini verebilecegin biseler bul. Yok illada gidecem diyosan asyadaki türk ülkeleri, japonya ve bulgaristan olabilir.
