Yurtdışında Okumak ?
-
yaklasık yarım saat önce uzun zamandır tanıdıgım ama hack dısında hic konusmadıgım bi eleman aklıma ilginc bi olayı soktu.
yurtdısında okumak.
kendisi egitim danısmanıymıs.
http://avrupaedu.com/ burdan da arastırdım biraz..
fiyatlar cok uygun, yök denkligi var, kendisi de ordan mezunmus, discilik i bitirip ofis acmıs bulgaristanda..
sizce böyle bi durum olabilir mi ? yani gördügüm kadarıyla rahat bi iş.
nasıl olsa Türkiye'de aynı parayı harcayacaklar en iyisi yurtdısında okurum mühendisligimi bitiririm lisansımı yaparım diye düşünmeye basladım.
sofya üniversitesini arastırdım biraz, avrupada saygın bi okulmus galiba, emin olamadım.
bu konuda tecrübeleri olan müridler paylassınlar lütfen.
cidden merak ettim bu işi.
saygılar.
-
babanın inşaat şirketi varsa git orada inşaat mühendisliği oku.
ya da ne bileyim o söylediğin adam gibi sermayen varsa dişçilikte okuyabilirsin.
ancak oradaki mühendislikleri bitirip buraya iş aramaya dönmenin sonuçları pek sağlıklı olur mu bilemem.
-
"babanın inşaat şirketi varsa git orada inşaat mühendisliği oku."
su cümlenin yazdıklarımla hic alakası var mı hocam :)
orda okuyup buraya gelmek. iste benim takıldıgım nokta orası.
yazılım mühendisligi okuyup almanyada özel bi firmaya basvuru yapacagım misal, cok sorun cıkarır mı ?
-
yabancı dil nolcak hoca ?
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
yabancı dil nolcak hoca ?
-----------------------------ingilizce - fransızca - bulgarca egitimi var(mış.)
-
Sağlık sektörüne denklik yok.
Ayrıca çoğu zaman rüşvet vermek zorunda kalabilirsin.
Bizim arkadaşı hoca geçirmemişti 500€ vermiş bizimki anca öyle geçirmiş.
Sakat yani bende bg'de okucaktım vazgeçtim.
Fiyatlar uygun olabilir ama rüşvetçi hocaya denk gelirsen yandın.
-
valla hoca okul ucuz tamam dıploma neyım alacaksın ama hayat sartları cok pahalı aynı paraya memlekette de okursun artı bulgarca dedıgın dıl oole kolay degıl adamlar sınavsız unıversıte dıye alıyoalr ama onun dunya kadar alengırlı olayı var ve astarı kılıfından pahalıya gelecek senın oraya gıdıs gelıs ucak paran yetecek saten eger babanın cok parası yoksa kasma otur memleketınde oku derım cunku gıdıp gerı donen arkadaslarım var hayat cok pahalı dıyıp gerı donuyolar mis gıbı kıbırsta yada Tr de okuyolar
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
valla hoca okul ucuz tamam dıploma neyım alacaksın ama hayat sartları cok pahalı aynı paraya memlekette de okursun artı bulgarca dedıgın dıl oole kolay degıl adamlar sınavsız unıversıte dıye alıyoalr ama onun dunya kadar alengırlı olayı var ve astarı kılıfından pahalıya gelecek senın oraya gıdıs gelıs ucak paran yetecek saten eger babanın cok parası yoksa kasma otur memleketınde oku derım cunku gıdıp gerı donen arkadaslarım var hayat cok pahalı dıyıp gerı donuyolar mis gıbı kıbırsta yada Tr de okuyolar
-----------------------------Hacı hayat falan pahalı değil.
Adam gibi para harcadıgında rahat rahat geçinirsin.
Hergün bende diskoya falan gitsem tabi hayat pahalı olur.
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
valla hoca okul ucuz tamam dıploma neyım alacaksın ama hayat sartları cok pahalı aynı paraya memlekette de okursun artı bulgarca dedıgın dıl oole kolay degıl adamlar sınavsız unıversıte dıye alıyoalr ama onun dunya kadar alengırlı olayı var ve astarı kılıfından pahalıya gelecek senın oraya gıdıs gelıs ucak paran yetecek saten eger babanın cok parası yoksa kasma otur memleketınde oku derım cunku gıdıp gerı donen arkadaslarım var hayat cok pahalı dıyıp gerı donuyolar mis gıbı kıbırsta yada Tr de okuyolar
-----------------------------abi aylık yaklasık 500 liraya geliyormus bütün masraflar..
kıbrıs diyosun da orası daha pahalı degil mi ?
sadece arastırıyorum su an..
-
BG de hayat son zmanda pahalılansa da TR ye nazaran bir çok şey ucuz.Hayat buradaki kadar pahalı değil.Hele buradaki büyükşehirler kadar hiç değil..
Okuyabilirim diyorsan git Tıp oku.Bölüm farketmiyor sözelcide olsanyaparım diyorsan git doktor veya hekim ol.Daha da dönme geri :) Orada avrupanın başka ülkelerine gitmeyi planlarsın.
Yalnız kendini kaybedip gecelere akma durumun olursa okulu bitiremezsin,orada okulu bitiremeyen karı kız davasına bitiremez başka bişey aklıma gelmiyor.Bir de orada okuyan birkaç murid de var TBT de.Onlara bi danışmanda fayda var.Orada okuman sana tavsiyemdir.Ne de olsa diğer vatanım :)
-
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------
BG de hayat son zmanda pahalılansa da TR ye nazaran bir çok şey ucuz.Hayat buradaki kadar pahalı değil.Hele buradaki büyükşehirler kadar hiç değil..
Okuyabilirim diyorsan git Tıp oku.Bölüm farketmiyor sözelcide olsanyaparım diyorsan git doktor veya hekim ol.Daha da dönme geri :) Orada avrupanın başka ülkelerine gitmeyi planlarsın.
Yalnız kendini kaybedip gecelere akma durumun olursa okulu bitiremezsin,orada okulu bitiremeyen karı kız davasına bitiremez başka bişey aklıma gelmiyor.Bir de orada okuyan birkaç murid de var TBT de.Onlara bi danışmanda fayda var.Orada okuman sana tavsiyemdir.Ne de olsa diğer vatanım :)
-----------------------------o müridler kim abi ? iletisime gecip bi sormak lazım :)
sen de mi oradasın ?
neyse ben pm atayım da msnden konusalım bunları musaitsen :D
