Yurtdışında Okumak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadasın dedıgıne gelıyo hocam kbrıs pahalı dıyolar ama harcamayı bılrısen tabıkıde degıl  aylık 500 tl ye nası gelıyo hersey anlamadım ben 2 hafta once bursa kıtap fuarında okul tanıtımında karsı standımda vardı bulgar unıversıtesı adamlarla ahbab olduk kendılerı dedı cok pahalı dıye hayat kıbrısta gene ucuz en basıtınden Tr ye ucak bıletın ucuz 80 Tl ye yerı gelıyo gıdıs donus bılet alıyosun ben genede ille kıbrıs demıyorum ama o arastırdıgın unıyıde acıkcası tavsıye etmıyorum ona verecegın parayı tr de de okursun arastırıyosun saten herkesden bıglı alarak sende farkedeceksın bunu

     


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    BG de hayat son zmanda pahalılansa da TR ye nazaran bir çok şey ucuz.Hayat buradaki kadar pahalı değil.Hele buradaki büyükşehirler kadar hiç değil..

    Okuyabilirim diyorsan git Tıp oku.Bölüm farketmiyor sözelcide olsanyaparım diyorsan git doktor veya hekim ol.Daha da dönme geri :) Orada avrupanın başka ülkelerine gitmeyi planlarsın.

    Yalnız kendini kaybedip gecelere akma durumun olursa okulu bitiremezsin,orada okulu bitiremeyen karı kız davasına bitiremez başka bişey aklıma gelmiyor.Bir de orada okuyan birkaç murid de var TBT de.Onlara bi danışmanda fayda var.Orada okuman sana tavsiyemdir.Ne de olsa diğer vatanım :)


    -----------------------------

    Hoca güzel dedinde TIPta benim bildiğim kadarı ile denklik yok.

    Teknik (Teknolojik) mesleklerde denklik var diye biliyorum.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    ILKER06 bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadasın dedıgıne gelıyo hocam kbrıs pahalı dıyolar ama harcamayı bılrısen tabıkıde degıl  aylık 500 tl ye nası gelıyo hersey anlamadım ben 2 hafta once bursa kıtap fuarında okul tanıtımında karsı standımda vardı bulgar unıversıtesı adamlarla ahbab olduk kendılerı dedı cok pahalı dıye hayat kıbrısta gene ucuz en basıtınden Tr ye ucak bıletın ucuz 80 Tl ye yerı gelıyo gıdıs donus bılet alıyosun ben genede ille kıbrıs demıyorum ama o arastırdıgın unıyıde acıkcası tavsıye etmıyorum ona verecegın parayı tr de de okursun arastırıyosun saten herkesden bıglı alarak sende farkedeceksın bunu

     


    -----------------------------

    O adamlar nekadar maaş alıyor birde orasını düşünmek lazım.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    makedonya falan nasıl acaba ordada vardı bi Türk Üniversitesi


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    sanırım tıp da denklik verilmiyor artık

    sofyada pc müh okuyordum fakat önümüzdeki sene mekatronik e geçmeyi planlıyorum

    okul kalitesi arıyorsanız sofya diyorum fakat daha böyle yaşanıcak biyer arııyorsanız diğer bg sehirlerini tercih edin

    ben plovdivden sofyaya geötim fakat geçtiğime pişmanım

    plovdivde 2 kişi rahatlıkla 3+1 evi karsılayabiliyorsunuz fakat o fiyatlarda sofyada ancak 1+1 ev bulunuyor

    sofyada kiralarda euro kullanılıyor diğer sehirlerde leva

    merak ettiğin şeyleri liste halinde  yazarsan yardımcı olabilirim

    hem diğer merak eden arkadaslar da yararlanır


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Dostum ben sofyateknikteyim.Gayet güzel bazı insanlar işte eğitim kötü falan diyolar.Ben geldim buraya gözümle gördüm herşeyi.O kötüleyenler derse gelmeyen insanlar,rüşvet verip geçen insanlar.Yani gayet güzel özeldende konuşabiliriz


    https://t.me/pump_upp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Ben de düşünüyorum bu sene yurtdışında okumayı..

    Özellikle Avrupa'da Hukuk - Sosyal Bilimler yani sözel alanı ilgilendiren bölümler için hangi okullar kaliteli, hangi okullar okunmalı dersiniz ?


    yıkılma sakın !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    ILKER06 bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla hoca okul ucuz tamam dıploma neyım alacaksın ama hayat sartları cok pahalı aynı paraya memlekette de okursun artı bulgarca dedıgın dıl oole kolay degıl adamlar sınavsız unıversıte dıye alıyoalr ama onun dunya kadar alengırlı olayı var ve astarı kılıfından pahalıya gelecek senın oraya gıdıs gelıs ucak  paran yetecek saten eger babanın cok parası yoksa kasma otur memleketınde oku derım cunku gıdıp gerı donen arkadaslarım var hayat cok pahalı dıyıp gerı donuyolar mis gıbı kıbırsta yada Tr de okuyolar


    -----------------------------

    Hayat hiç pahalı değil.Yurtta kalıyorum ve aylık yurt ücreti ile birlikte 400 lira.Pahalımı şimdi bu pöff


    https://t.me/pump_upp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    benımde arastırdıgım yada oradalardan gelen arkadaslarımın bana soyledıklerı boyle hocam


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam oralardan gelen arkadaşların arada sırada mı diskoya gidiyor yoksa her akşammı onuda ögrenmek gerekir.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 3299 Toplam Mesaj: 26