folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Yurtdışındaki Önemli Üniversitelere Giriş



Yurtdışındaki Önemli Üniversitelere Giriş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
     

    @RootB

    hocam şimdi onu soracaktım sınavda neler soruluyor türkiyede öğrendiğimiz fizik? matematik?

    birde hocam vizyonunun dar felan diyorsunda bende bilmiyorum öğrenmek istiyorum ayıp mı? gerekirse giderim avrupaya kalırım 2 sene sonra girerim?

     

    BerkayCit tarafından 28/Ağu/12 00:06 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    CAgAtAy bunu yazdı

    Yanılmıyorum MIT okulun yıllık ücreti 38k $ ama yükselmişte olabilir. Ailen o kadar para verebilirse gidersen.

    + Çok sağlam referans istiyorlar. Herkes bilirki zatı muhteremlerden biri duke için italya basbakanımı neydi onu ayarlamıstı..

    hocam para problem olmazda referans olarak bilemiyorum :D çok sağlam referans olmasada iyi bir referansı almazlar mı ki :D

    E hocam para varsa referans'da vardır muhakkak :D


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    CAgAtAy bunu yazdı

    Yanılmıyorum MIT okulun yıllık ücreti 38k $ ama yükselmişte olabilir. Ailen o kadar para verebilirse gidersen.

    + Çok sağlam referans istiyorlar. Herkes bilirki zatı muhteremlerden biri duke için italya basbakanımı neydi onu ayarlamıstı..

    hocam para problem olmazda referans olarak bilemiyorum :D çok sağlam referans olmasada iyi bir referansı almazlar mı ki :D

     

    @RootB

    hocam şimdi onu soracaktım sınavda neler soruluyor türkiyede öğrendiğimiz fizik? matematik?

    birde hocam vizyonunun dar felan diyorsunda bende bilmiyorum öğrenmek istiyorum ayıp mı? gerekirse giderim avrupaya kalırım 2 sene sonra girerim?

     

    TOEFL , ingilizceni ölçüyor. Vizyonun dar derken şunu söyledim , orada tamamen ingilizce bir eğitim göreceksin , hocaların tamamen seri bir şekilde ingilizce ders anlatacak , sense ingilizce eğitim veren bir kurumda , ingilizce hazırlık okumayı düşünüyorsun :) E tabi paran varmış , sürekli de belirttiğin gibi. Para çok şeyi çözer ama vizyon satın alamıyor. O da aşikar. Bence sen hayatını yaşamaya bak , senin iyi bir eğitime ihtiyacın yok. Çünkü "para problem değil."

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    FCN bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    Allura bunu yazdı

    para azim ve yabancı dil gerekiyor

     

    hocam para var aileden o konuda fazla sıkıntı olmaz ne kadarsa, yabancı dilde küçük yaştan beridir ingilizceyi öğreniyorum orta seviyede konuşabiliyorum. azim dersen evet var ama şimdi fizik kitabını açıp klasik fizik sorularını yapamamak çok zoruma gidiyor azimimin içine sıçıyor :D 

     

    orta seviyede ingilizce yetmez toefl 85+ istiyorlardır en az.  ücret olarakta bi 50 000 dolar civarıdır heralde zaten üni kayıdı yaptırdıgında vizeyi falan direk alırsın  

     

    hocam zaten öyle birşey olursa olmaz ya :D hadi olursa 1 yıl hazırlığa giderim ingilizceyi komple sökerim 50 bin dolar birşey değil onuda veririz vizeyi onların vermesinede gerek yok onuda alırım ama toefl 85+ dediğin mesela kaç soru soruyorlar kaçını yaparsan 85+ alıyoruz?

    Hacı sende azim falanda yok kusura bakma :) Toefldan kac soru soruyorlar kacını yaparsak 85+ alıyoz diyorsun googleye bi TOEFL yazmak yerine.O sınav senin lise matematik sınavın gibi 5 doğru yapan 3 olur 10 doğru yapan 5 alır vs gibi bişey değil.İçinde herşey var.Bu arada 1 sene hazırlığa gider İngilizceyi komple sökerim demenden zaten İngilizcenin "whats ur name?,where are u from?Fine thanks and u" dan oluştuğunu düşündüğünü anladım.Zaten küçüklüğünden beri İngilizce görüpde hala durumunu "Orta" olarak nitelendiriyorsan bu daha vahim.Ha evet Türkiyede adam gibi öğretilmiyor okullarda ama senin hevesin olsaydı zaten bu zamana kadar öğrenirdin.

    2 senedir İngilterede okuyan İngilizcem süper diyen adam eski Mısırlılar hakkında 2 paragraf yazıyı düzgün okuyamıyor.

    Cok kişi gidiyor sadece ailesinde para oldugu için gezip gezip geliyor.Seninde zaten "ailede para çuvalla yav hele siz prosedürden haberdar edin hade hödö" falan gibi poz atmandan ve CERN i üniversite zannetmenden belli o kervana katılacağın : )

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    sabancının koçun 4. nesil çocukları bile MIT de okumuyor sen nasıl girecen anlamadım :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    FCN bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    Allura bunu yazdı

    para azim ve yabancı dil gerekiyor

     

    hocam para var aileden o konuda fazla sıkıntı olmaz ne kadarsa, yabancı dilde küçük yaştan beridir ingilizceyi öğreniyorum orta seviyede konuşabiliyorum. azim dersen evet var ama şimdi fizik kitabını açıp klasik fizik sorularını yapamamak çok zoruma gidiyor azimimin içine sıçıyor :D 

     

    orta seviyede ingilizce yetmez toefl 85+ istiyorlardır en az.  ücret olarakta bi 50 000 dolar civarıdır heralde zaten üni kayıdı yaptırdıgında vizeyi falan direk alırsın  

     

    hocam zaten öyle birşey olursa olmaz ya :D hadi olursa 1 yıl hazırlığa giderim ingilizceyi komple sökerim 50 bin dolar birşey değil onuda veririz vizeyi onların vermesinede gerek yok onuda alırım ama toefl 85+ dediğin mesela kaç soru soruyorlar kaçını yaparsan 85+ alıyoruz?

    Hacı sende azim falanda yok kusura bakma :) Toefldan kac soru soruyorlar kacını yaparsak 85+ alıyoz diyorsun googleye bi TOEFL yazmak yerine.O sınav senin lise matematik sınavın gibi 5 doğru yapan 3 olur 10 doğru yapan 5 alır vs gibi bişey değil.İçinde herşey var.Bu arada 1 sene hazırlığa gider İngilizceyi komple sökerim demenden zaten İngilizcenin "whats ur name?,where are u from?Fine thanks and u" dan oluştuğunu düşündüğünü anladım.Zaten küçüklüğünden beri İngilizce görüpde hala durumunu "Orta" olarak nitelendiriyorsan bu daha vahim.Ha evet Türkiyede adam gibi öğretilmiyor okullarda ama senin hevesin olsaydı zaten bu zamana kadar öğrenirdin.

    2 senedir İngilterede okuyan İngilizcem süper diyen adam eski Mısırlılar hakkında 2 paragraf yazıyı düzgün okuyamıyor.

    Cok kişi gidiyor sadece ailesinde para oldugu için gezip gezip geliyor.Seninde zaten "ailede para çuvalla yav hele siz prosedürden haberdar edin hade hödö" falan gibi poz atmandan ve CERN i üniversite zannetmenden belli o kervana katılacağın : )

     


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    zengin züppeler gibi konuşuyosun buda benim sinirimi bozuyo 

    para problem değilmiş falanmış filanmış zevzek zevzek şeyler.

    Ağırlığın olsun biraz çabala para harcamayı biliyorsun da, bakalım para kazanmayı biliyormusun amacın ne Züppe Geldin Züppe mi gideceksin.

    bu kafa ile bir bok yapamazsın sen bence

    neyse sakinim.

     


    Busiest men find the most time....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Öncelikle yanlış bir intiba bıraktım sanırım ailem düşündüğünüz gibi çuvalla para kazanmıyor :) Sadece annem babam değil başkalarıda bana destek olacağı için bu eğitim masraflarını karşılayabilir demek istedim. 

    Ayrıca ingilizcem yeterli düzeyde merak etmeyin o problemide aşalım :) Bir çok yabancı arkadaşım var sizler kadar değerli olmasalarda rahatça anlaşabiliyorum :)

    Evet akademik olarak başarısızım ama çok çok vasat bir öğrencide değilim elbet :) Sizler sadece egonuzu tatmin etmek için ben gidemiyorum sen mi gideceksin dangalak cinsinden bana vuruyorsunuz gibi algılıyorum :)

     

    Ayrıca evet bende gidemeyeceğim çok büyük ihtimalle evet ama burda sadece tartışma yapıyoruz siz sadece egonuzu tatmin etmek için hakaret ediyorsunuz.

    BerkayCit tarafından 28/Ağu/12 00:19 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    Öncelikle yanlış bir intiba bıraktım sanırım ailem düşündüğünüz gibi çuvalla para kazanmıyor :) Sadece annem babam değil başkalarıda bana destek olacağı için bu eğitim masraflarını karşılayabilir demek istedim. 

    Ayrıca ingilizcem yeterli düzeyde merak etmeyin o problemide aşalım :) Bir çok yabancı arkadaşım var sizler kadar değerli olmasalarda rahatça anlaşabiliyorum :)

    Evet akademik olarak başarısızım ama çok çok vasat bir öğrencide değilim elbet :) Sizler sadece egonuzu tatmin etmek için ben gidemiyorum sen mi gideceksin dangalak cinsinden bana vuruyorsunuz gibi algılıyorum :)

    Estağfurullah kardeşim , sadece seni biraz kıskandık.

    Benim iyi bir eğitim için tek eksiğim para iken , sendeki tonla paranın hiçbir boka yaramadan çarçur olup gidecek olmasına içerledim. Ayrıca bıraktığın intiba "zengin züppesi" veya "sonradan görme" intibası , "ailesi çuvalla para kazanan" intibası değil. Onu da çok net belirteyim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    mit'ye yıllık eğitim icin 50 bin dolar civarı para harcaman gerek. 4 senelik 200 bin dolar ediyor.

    tabi önce sat1 veya sat2 den de gecmen gerek.

    sat1-sat2 den gecmen icin anadilin gibi ingilizce bilmen gerek.

    anadil gibi ingilizce icin ya orda dogman ya da abd-ingiltere gibi ülkelerde uzun süre kalman falan gerekmekte.

    tr de aldıgın egitimle MİT gibi okullara girmen zor.

    he paran varsa girersin süphesizki paranın acamadıgı tek kapı cennet kapısıdır sanırım. (:

    he bir de ingilizcem iyi demisin? neye göre kime göre? toefl puanın kac. ya da toefl a girdin mi daha önce.

    ona sorarsan ben de amına koyim tüm yabancılarla cok iyi anlasıyorum ama goethe a1 sınavından 70i zor gördüm. tabi tarihin en zor sınavının bana denk gelmesi de cabasıydı ama olsun.

    nurk tarafından 28/Ağu/12 00:29 tarihinde düzenlenmiştir

    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 3561 Toplam Mesaj: 47