Yurtdışındaki Önemli Üniversitelere Giriş
-
recluse bunu yazdıc0der bunu yazdı
sonuçta dünyada top 3 amerikada top 5 de olan bir okuldan bahsediyorsun
Amerika mı daha büyük dünya mı?
amerika başka bi dünya galiba hocam :D
-
neden bilmiyorum ama bende
son günlerde iskoçya ilgi başladı
içten içe
edinburgh üniversitesinde okusam ne güzel olurdu lan diyorum kendi kendime :D
-
toefl 550 yeterli degil bu arada emaytide fln okumak için onu belirteyimde sdkfsdf
-
MIT için araştırmıştım kısaca bildireyim.
yabancı uyruklu yani amerikan vatandaşı olmayanlar için TOEFL IBT den 120 üzerinden 90 ve üzeri diyor ama 100 ve üzeri tavsiye ediyorlar
daha sonra SAT için 1 matematik birde fen derslerinden birisi yani 2 puan istiyorlar 800 puan üzerinden her birinden 700 ve üzeri
bunlara ek olarak kendi ülkenden 2 akademik referans istiyorlar. Bunları sağlarsan MIT mevzunu olan birisiyle mülakat yaparak vizyonunun MIT için uygun olup olmadığına dair olur istiyorlar. Bunların hepsini sağlarsan MIT için tek eksiğin uçak biletlerin ve pasaportun oluyor zira MIT %100 burs veriyor ama her yıl 3000 kadar başvurudan sadeece 200 kadarını kabul ediyorlar.
Bunun haricinde yukarıda arkadaşlar yazmışlar işte o okullara girmek zor vs vs. referans gerekiyor vs diye.
Değerli müridler bakın o okullara istenen referanslar akademik. bunun haricinde söylediğiniz kadar bok gibi parası olan tipler genelde bu tarz okullar yerine ekonomi üzerine olan okullara gitmeyi tercih ediyorlar. ki o durumda bile yine bu adamlar o kadar üst okullara gitmekle uğraşma istemiyorlar zor diye. Malesef günümüzde dünya gün geçtikçe tembelleşiyor bu nedenle çalışan insanlar daha iyi yerlere gelmeye başlıyor.
Geçtiğimiz yıllarda AB. Türkiyeden yetişmiş iş gücü alabileceğini ilan etmişti. yani bir takım okulları bitirmiş insanları zira bu gün avrupanın pek çok ülkesinde insanlar mühendislik gibi ekonomi gibi kasan bölümleri okumak istemiyorlar. daha basit, sorumluluğun az olduğu bölümlere yerleştmek istiyorlar. MIT, harward, yale, UCLA gibi okullaraysa burs programları için genellikle fakir ülkelerdeki olağan üstü yetenekler yerleşiyor zira zaten parası olanlar kendilerini bu tarz yerlere gelmek için kasmıyorlar.
Aksini idda eden varsa MIT lisans ve yüksek lisans mevzunu yazılım mühendisi tanıdığım var şuan doktorasını yapıyor geçtiğimiz yıl kendisi googledan ayrılıp facebookta çalışmaya başladı.
konuyu fazla takip edemeyebilirim. sorusu olan lütfen özelden ulaşsın.
Milamber tarafından 28/Ağu/12 04:06 tarihinde düzenlenmiştir -
Milamber bunu yazdı
MIT için araştırmıştım kısaca bildireyim.
yabancı uyruklu yani amerikan vatandaşı olmayanlar için TOEFL IBT den 120 üzerinden 90 ve üzeri diyor ama 100 ve üzeri tavsiye ediyorlar
daha sonra SAT için 1 matematik birde fen derslerinden birisi yani 2 puan istiyorlar 800 puan üzerinden her birinden 700 ve üzeri
bunlara ek olarak kendi ülkenden 2 akademik referans istiyorlar. Bunları sağlarsan MIT mevzunu olan birisiyle mülakat yaparak vizyonunun MIT için uygun olup olmadığına dair olur istiyorlar. Bunların hepsini sağlarsan MIT için tek eksiğin uçak biletlerin ve pasaportun oluyor zira MIT %100 burs veriyor ama her yıl 3000 kadar başvurudan sadeece 200 kadarını kabul ediyorlar.
Bunun haricinde yukarıda arkadaşlar yazmışlar işte o okullara girmek zor vs vs. referans gerekiyor vs diye.
Değerli müridler bakın o okullara istenen referanslar akademik. bunun haricinde söylediğiniz kadar bok gibi parası olan tipler genelde bu tarz okullar yerine ekonomi üzerine olan okullara gitmeyi tercih ediyorlar. ki o durumda bile yine bu adamlar o kadar üst okullara gitmekle uğraşma istemiyorlar zor diye. Malesef günümüzde dünya gün geçtikçe tembelleşiyor bu nedenle çalışan insanlar daha iyi yerlere gelmeye başlıyor.
Geçtiğimiz yıllarda AB. Türkiyeden yetişmiş iş gücü alabileceğini ilan etmişti. yani bir takım okulları bitirmiş insanları zira bu gün avrupanın pek çok ülkesinde insanlar mühendislik gibi ekonomi gibi kasan bölümleri okumak istemiyorlar. daha basit, sorumluluğun az olduğu bölümlere yerleştmek istiyorlar. MIT, harward, yale, UCLA gibi okullaraysa burs programları için genellikle fakir ülkelerdeki olağan üstü yetenekler yerleşiyor zira zaten parası olanlar kendilerini bu tarz yerlere gelmek için kasmıyorlar.
Aksini idda eden varsa MIT lisans ve yüksek lisans mevzunu yazılım mühendisi tanıdığım var şuan doktorasını yapıyor geçtiğimiz yıl kendisi googledan ayrılıp facebookta çalışmaya başladı.
konuyu fazla takip edemeyebilirim. sorusu olan lütfen özelden ulaşsın.
Ilk postan son posta kadar okudum tam yorumu mu yazacaktim ki arkadas olaya noktayi guzel bir bicimde koymus.
-
serin hikaye birader.
