folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Yurtdışındaki Önemli Üniversitelere Giriş



Yurtdışındaki Önemli Üniversitelere Giriş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    recluse bunu yazdı
    c0der bunu yazdı

    sonuçta dünyada top 3 amerikada top 5 de olan bir okuldan bahsediyorsun

    Amerika mı daha büyük dünya mı?

    amerika başka bi dünya galiba hocam :D


    He is finding himself.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    neden bilmiyorum ama bende

    son günlerde iskoçya ilgi başladı 

    içten içe

    edinburgh üniversitesinde okusam ne güzel olurdu lan diyorum kendi kendime :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    toefl 550 yeterli degil bu arada emaytide fln okumak için onu belirteyimde sdkfsdf


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    MIT için araştırmıştım kısaca bildireyim.

    yabancı uyruklu yani amerikan vatandaşı olmayanlar için TOEFL IBT den 120 üzerinden 90 ve üzeri diyor ama 100 ve üzeri tavsiye ediyorlar

    daha sonra SAT için 1 matematik birde fen derslerinden birisi yani 2 puan istiyorlar 800 puan üzerinden her birinden 700 ve üzeri

    bunlara ek olarak kendi ülkenden 2 akademik referans istiyorlar. Bunları sağlarsan MIT mevzunu olan birisiyle mülakat yaparak vizyonunun MIT için uygun olup olmadığına dair olur istiyorlar. Bunların hepsini sağlarsan MIT için tek eksiğin uçak biletlerin ve pasaportun oluyor zira MIT %100 burs veriyor ama her yıl 3000 kadar başvurudan sadeece 200 kadarını kabul ediyorlar.

    Bunun haricinde yukarıda arkadaşlar yazmışlar işte o okullara girmek zor vs vs. referans gerekiyor vs diye.

    Değerli müridler bakın o okullara istenen referanslar akademik. bunun haricinde söylediğiniz kadar bok gibi parası olan tipler genelde bu tarz okullar yerine ekonomi üzerine olan okullara gitmeyi tercih ediyorlar. ki o durumda bile yine bu adamlar o kadar üst okullara gitmekle uğraşma istemiyorlar zor diye. Malesef günümüzde dünya gün geçtikçe tembelleşiyor bu nedenle çalışan insanlar daha iyi yerlere gelmeye başlıyor.

    Geçtiğimiz yıllarda  AB. Türkiyeden yetişmiş iş gücü alabileceğini ilan etmişti. yani bir takım okulları bitirmiş insanları zira bu gün avrupanın pek çok ülkesinde insanlar mühendislik gibi ekonomi gibi kasan bölümleri okumak istemiyorlar. daha basit, sorumluluğun az olduğu bölümlere yerleştmek istiyorlar. MIT, harward, yale, UCLA gibi okullaraysa burs programları için genellikle fakir ülkelerdeki olağan üstü yetenekler yerleşiyor zira zaten parası olanlar kendilerini bu tarz yerlere gelmek için kasmıyorlar.

    Aksini idda eden varsa MIT lisans ve yüksek lisans mevzunu yazılım mühendisi tanıdığım var şuan doktorasını yapıyor geçtiğimiz yıl kendisi googledan ayrılıp facebookta çalışmaya başladı.

    konuyu fazla takip edemeyebilirim. sorusu olan lütfen özelden ulaşsın.

    Milamber tarafından 28/Ağu/12 04:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek
    Milamber bunu yazdı

    MIT için araştırmıştım kısaca bildireyim.

    yabancı uyruklu yani amerikan vatandaşı olmayanlar için TOEFL IBT den 120 üzerinden 90 ve üzeri diyor ama 100 ve üzeri tavsiye ediyorlar

    daha sonra SAT için 1 matematik birde fen derslerinden birisi yani 2 puan istiyorlar 800 puan üzerinden her birinden 700 ve üzeri

    bunlara ek olarak kendi ülkenden 2 akademik referans istiyorlar. Bunları sağlarsan MIT mevzunu olan birisiyle mülakat yaparak vizyonunun MIT için uygun olup olmadığına dair olur istiyorlar. Bunların hepsini sağlarsan MIT için tek eksiğin uçak biletlerin ve pasaportun oluyor zira MIT %100 burs veriyor ama her yıl 3000 kadar başvurudan sadeece 200 kadarını kabul ediyorlar.

    Bunun haricinde yukarıda arkadaşlar yazmışlar işte o okullara girmek zor vs vs. referans gerekiyor vs diye.

    Değerli müridler bakın o okullara istenen referanslar akademik. bunun haricinde söylediğiniz kadar bok gibi parası olan tipler genelde bu tarz okullar yerine ekonomi üzerine olan okullara gitmeyi tercih ediyorlar. ki o durumda bile yine bu adamlar o kadar üst okullara gitmekle uğraşma istemiyorlar zor diye. Malesef günümüzde dünya gün geçtikçe tembelleşiyor bu nedenle çalışan insanlar daha iyi yerlere gelmeye başlıyor.

    Geçtiğimiz yıllarda  AB. Türkiyeden yetişmiş iş gücü alabileceğini ilan etmişti. yani bir takım okulları bitirmiş insanları zira bu gün avrupanın pek çok ülkesinde insanlar mühendislik gibi ekonomi gibi kasan bölümleri okumak istemiyorlar. daha basit, sorumluluğun az olduğu bölümlere yerleştmek istiyorlar. MIT, harward, yale, UCLA gibi okullaraysa burs programları için genellikle fakir ülkelerdeki olağan üstü yetenekler yerleşiyor zira zaten parası olanlar kendilerini bu tarz yerlere gelmek için kasmıyorlar.

    Aksini idda eden varsa MIT lisans ve yüksek lisans mevzunu yazılım mühendisi tanıdığım var şuan doktorasını yapıyor geçtiğimiz yıl kendisi googledan ayrılıp facebookta çalışmaya başladı.

    konuyu fazla takip edemeyebilirim. sorusu olan lütfen özelden ulaşsın.

    Ilk postan son posta kadar okudum tam yorumu mu yazacaktim ki arkadas olaya noktayi guzel bir bicimde koymus.

     


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    serin hikaye  birader.


    "
Toplam Hit: 3564 Toplam Mesaj: 47