Zayıflamam Gerekiyormuş.
-
Selam Hocallar ,
Öncelikle..
http://www.tahribat.com/Forum-Uyku-Apnesi-Hakkinda-189510/
Bu konuyu açmıştım doktor zayıflayıp kilo vermem gerektiğini , geniz eti olduğunu fakat zayıflarsam eskisi kadar horlamayacağımı söyledi.
Şimdi Ben ,
Sabah 7 de evden çıkıyorum aksam 7 de evde oluyorum.
Saat: 7.30 da evden yürüyüşe çıktım tempolu bir sekilde 6,5 Km yürüdüm.
Eve döndüğümde istediğim kadar terleyemediğimi gördüm.
Bu konu hakkında tavsiyesi olabilecek veya daha önce kilo vermiş arkadasların bilgisini almak isterim.
Teşekkürler.
-
Bisiklet al
-
hocam yağ yakıcı ürünler var onlara bakabilirsin birde bölgesel mesela göbek bel korseleri var normal korse gibi değil terleyip yağ yakmanı sağlıyo onlara bakabilirsin benim arkadaş üşeniyodu gidip almaya koşu bandına çıkmadan önce çöp poşeti doluyodu öyle koşuyodu :D
DaSpOnGe tarafından 24/Oca/14 13:59 tarihinde düzenlenmiştir -
HolyOne bunu yazdı
Bisiklet al
Hocam maddi açıdan o kadar param yok. -
ekmek yeme yemeğinde salata olsun düzenli beslen kendini aç bırakmak yerine 5-6 öğün ama daha az yiyebilirsin yürüyüş değil hafif tempolu koşuya çık 7-8 km falan yürücem diyosan 6,5 değil 15-20 km olsun o devamını zamana bırak hocam
-
Dile piercing yaptır tecrübe ile sabittir 1 haftada 5 kg verirsin :) Maliyetini bilmiyorum bulunduğun şehirde ne kadar yapıolar bilmiyorum ama hijyenik bir yer olmasına da dikkat et. En az 5 kg vereceksin. Ben bir haftada 8 kg vererek tarihe geçmiştim ki hiç kilo problemimde olmadı bu güne kadar.
-
bol su iç
mekik çek + yarım şınav günde 3 kere
yürüyüş
akşam 7 den sonra sıvı harici yemek yok
-
spora yazıl hocam . 5 DK 5 ile koşu bandında yürü 10 dk 10 ile 10 dk 15 ile 5 dk tekrar yürü bunu hafta da 5 kez tekrarla sizin ordaki spor salonları kaç gün bilemiyorum yemeğine ve uygu düzenine dikkat edersen 1 haftada 2 kilo verdim yağlı yok kızartma yok şeker yok tuz yok hamur işleri yok çikolata yok gazlı içecekler yok meyve suyu bile yok içerisinde ki şeker yüzünden kendin sık iç 1 haftada 2 kilo verdim bu sayede bi sabah normal kahvaltı 1 sabah yulaf ezmesi öyle öyle gidiyorum.Tabi bünyeden bünyeye farkı da var tabi geçen sene 2 ayda 15 kilo vermiştim hedef 10 kilo bu sefer :)
-
koşmak falan yeteri kadar kilo verdirmiyor ve çok yoruluyorsun. ama tabii kordisyon için iyi bir şey.
altın kurallar:
bir spor salonuna kayıt olup ağırlık çalış.
ekmek, makarna, pirinç, patates gibi şeyleri hayatından çıkart.
saf beslenmeye çalış. işlenmiş et değil (Sosis, sucuk) normal et ye.
bol bol sebze, meyve, fındık, fıstık ye.
en iyi böyle kilo verirsin.
daha fazla bilgi için:
http://suphecimelekblog.wordpress.com/2011/06/30/kilo-vermek-mi-istiyorsunuz/
http://suphecimelekblog.wordpress.com/2011/08/04/kilo-vermenin-95i-diyet/
http://suphecimelekblog.wordpress.com/2011/09/12/zayiflamak-neden-bir-cok-insan-icin-cok-zor/
-
Schwarz bunu yazdı
spora yazıl hocam . 5 DK 5 ile koşu bandında yürü 10 dk 10 ile 10 dk 15 ile 5 dk tekrar yürü bunu hafta da 5 kez tekrarla sizin ordaki spor salonları kaç gün bilemiyorum yemeğine ve uygu düzenine dikkat edersen 1 haftada 2 kilo verdim yağlı yok kızartma yok şeker yok tuz yok hamur işleri yok çikolata yok gazlı içecekler yok meyve suyu bile yok içerisinde ki şeker yüzünden kendin sık iç 1 haftada 2 kilo verdim bu sayede bi sabah normal kahvaltı 1 sabah yulaf ezmesi öyle öyle gidiyorum.Tabi bünyeden bünyeye farkı da var tabi geçen sene 2 ayda 15 kilo vermiştim hedef 10 kilo bu sefer :)
sanada kolay gelsin hocam. :) -
THT2005 bunu yazdıSchwarz bunu yazdı
spora yazıl hocam . 5 DK 5 ile koşu bandında yürü 10 dk 10 ile 10 dk 15 ile 5 dk tekrar yürü bunu hafta da 5 kez tekrarla sizin ordaki spor salonları kaç gün bilemiyorum yemeğine ve uygu düzenine dikkat edersen 1 haftada 2 kilo verdim yağlı yok kızartma yok şeker yok tuz yok hamur işleri yok çikolata yok gazlı içecekler yok meyve suyu bile yok içerisinde ki şeker yüzünden kendin sık iç 1 haftada 2 kilo verdim bu sayede bi sabah normal kahvaltı 1 sabah yulaf ezmesi öyle öyle gidiyorum.Tabi bünyeden bünyeye farkı da var tabi geçen sene 2 ayda 15 kilo vermiştim hedef 10 kilo bu sefer :)
sanada kolay gelsin hocam. :)Sağol hocam fazla kilo yok aslında 80 kiloyumda 70 65 falan düşsem iyidir :D
