folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Zayıflamam Gerekiyormuş.



Zayıflamam Gerekiyormuş.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    spora yazıl hocam . 5 DK 5 ile koşu bandında yürü 10 dk 10 ile 10 dk 15 ile 5 dk tekrar yürü bunu hafta da 5 kez tekrarla sizin ordaki spor salonları kaç gün bilemiyorum yemeğine ve uygu düzenine dikkat edersen 1 haftada 2 kilo verdim yağlı yok kızartma yok şeker yok tuz yok hamur işleri yok çikolata yok gazlı içecekler yok meyve suyu bile yok içerisinde ki şeker yüzünden kendin sık iç 1 haftada 2 kilo verdim bu sayede bi sabah normal kahvaltı 1 sabah yulaf ezmesi öyle öyle gidiyorum.Tabi bünyeden bünyeye farkı da var tabi geçen sene 2 ayda 15 kilo vermiştim hedef 10 kilo bu sefer :)


    sanada kolay gelsin hocam. :)

    Sağol hocam fazla kilo yok aslında 80 kiloyumda 70 65 falan düşsem iyidir :D


    hocam benim boy 183 cm kilo 98 - en az 85 olmam gerek. 80 olsam daha iyi olur.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    zayıflamak metabolizmayı hızlı çalışmasını sağlamak için fitness ve dengeli beslenmekle mümkün.

    zayıflamak derken önce belirtmeniz gereken:   boy ve kilonuz nedir.?

    çünkü boyu 160 olan kişi için 60 kilo fazlayken 180 için 60 kilo ölüyor gibi zayıf olmak demek.

    siz kaç kilo vermek istiyorsunuz?

    fazladan 10 kilo mu yoksa 20 gibi bir rakam mı. çünkü izlenecek gidiş hat farklı oluyor.

    önce bunları tesbit edeceksin

    ***

    2. olarak kilo veremediğini düşünüyorsan 2 ihtimal var

    birincisi birşeyleri yanlış yapıyorsun mesela koşup yoruldıktan sonra gelip yağlı böreğe abanmış olabilirsin ki bir anlam ifade etmez yaptıkların

    ikincisi tıbbi bir problem olabilir guatr, şeker , gibi metabolizmanı etkileyen bir hastalığın vardır. bunu öğrenmelisin.

    terlemek böbrek üstü bezlerinden kaynaklanıyor. terlemiyorsan böbrekle ilgili birşey olabilir.

    ***

    ve birde bizim millet birgün spor yapıyım ertesi gün george cloony oluyum istiyor. haftada bir kilo vermek kaydıyla spor yapılır.

    spor yemekten bir saat önce da bir saat sonra yapılmalıdır. spor yetmez illa kafaya tamışsan

    otun her bir çeşidiyle dost olacaksın. işyerine bile safer tasıyla kendi yemeğini götür

    ***

    arkadaş ilaç önermiş  iyi niyetli olarak aman SAKIN İLAÇ KULLANMA.

    Duymuşsundur onlar hiç iyi gelmiyor üstelik avuç avuç içtikleri halde zayıflayanını görmedim.

    egezersizlerin ne işe yarsadığını bilerek yapmalısın

    1-kas ısınma

    2- kardiyofasküler ısınma

    3-aerobik-fitness

    4- soğuma

    **

    1- kas ısınması "yürüyüş" le oluyor bastinden söyleyim

    2- kardiyo fasküler ısınma ip atlama, bisiklet,koşu

    3 -fitnes kısmı da yağ yakmak için yaptığın egzersizlerin tümü..

       bunun için süper bir video önericem 2 part olmak üzere bir saat sürüyor.

       5 gün yap tartıya çık farkı görürsün. hatta yap hemen tartıl o kadar etkili :)

        zaten ismi fat burning diye geçiyor. john glad videoları diye youtubede var. arkadaki bayolu kızları keseyim deme. adama odaklan :)

        https://www.youtube.com/watch?v=uk2xrQJa848

        burdaki 2 part videoyu izle yap sonra gel terlemedim diye

         ve son 4. soğuma kısmıdır. zaten videoun sonunda oda var.

    ***

    şimdi önemli bir kaç birşey söyleyeceğim. yukarıda saydığım şeyleri sırayla yapacaksın.

    eğer ısınmadan yaparsan kasların tutulur lif mif neyse birşeyler yırtılır kalırsın ortada

    eğer kardiyofasküler ısınma yapmadan egzersize başlarsan kalbini zorlarsın

    eğer egzersiz kızmı yapmazsan yağ yakamazsın

    eğer soğuma diye adlandırılan hareketlerin yavaş yapıldığı o 5-10 dakalık hareketleri yapmadan pat diye kesersen

    vücudundaki karbondioksit atılmadığından egzersizden sonra uyku gelir, sarhoş bir olursun, yorgun hissedersin kendini.

    güne başlamak için hiç iyi olmuyor.

    zaten aynı zamanda yemenede dikkat et dememem gerek varmı?

     

      

      

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    1- kas ısınması "yürüyüş" le oluyor bastinden söyleyim

    2- kardiyo fasküler ısınma ip atlama, bisiklet,koşu

    3 -fitnes kısmı da yağ yakmak için yaptığın egzersizlerin tümü..

       bunun için süper bir video önericem 2 part olmak üzere bir saat sürüyor.

       5 gün yap tartıya çık farkı görürsün. hatta yap hemen tartıl o kadar etkili :)

        zaten ismi fat burning diye geçiyor. john glad videoları diye youtubede var. arkadaki bayolu kızları keseyim deme. adama odaklan :)

        https://www.youtube.com/watch?v=uk2xrQJa848

        burdaki 2 part videoyu izle yap sonra gel terlemedim diye

         ve son 4. soğuma kısmıdır. zaten videoun sonunda oda var.

    ***

    Elamanın yaptıkları işe yarıyor mu bilmiyorum ama geceden bir şeyler çekmişler de enerjileri fazla gelmiş, bunu tutkuyla sürdürüp eğlenceye devam ediyorlar gibi görünüyor.

    Elamanın coşkusu, ses ve ritmine bayıldım!

    Bir de tarzları falan 80 lerden fırlamış gibiler :)

    Mayolu ablalardan(!) ziyade hemen yanda linkini gördüğüm partı da ben öneriyorum müridlere, özellikle sonları baya izlenesi etkili :)

    https://www.youtube.com/watch?v=ZsVp7wRWG7I

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Hcam bol bol su ve spor yapıcagın zaman sabahları aç karnına L-carnite (sıvı) 2 haftada farkı görürsün

    hocam kendimden biliyorum bende senin gibiydim.


    ZalımMadam.10.07.24
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/results?search_query=crossfit%20workouts%20at%20home&sm=12
    daha sonra b
    irşeyler karalarım az buçuk bilgimle zaman olursa


    destination@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek

    100 kilodan fazla bir arkadaşım vardı şuan 70 kilo falan nasıl kilo verdiğini sorunca 

    sadece sabah kahvaltısı

    boş vakitlerinde bol bol aç aç yürümüştü

    ekmeği tamamen kesmişti yani hamur türevleri falan

    kan şekeri düştüğünde salata, yoğurt, meyve yiyordu 

    şu da var bir diyetisyen dinlemiştim yoğurdu da fazla kaçırınca kilo alıyormuşsun yani herşeyi kararında yemen lazım

    yemek yemeği git gide aza indir hocam miden küçülsün direkte spora başlama çünkü sporda çok enerji yakıyorsun vucut dirençsiz kalınca tekrar yemeğe sarılıyorsun.

    Terlemek içinde en ucuz basit yöntem atletinin üstüne poşet giy hocam yani vucudun hava almayınca direk terlemeye dönersin. bol bol uzun mesafe yürümeye devam.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    youtube da P90X diye arat kardeş , evde yapılan hareketlerle zayıflatıyor.

    Bir arat ikna olursun zaten..


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. Denemelere başlıyorum.

    Farklı fikir ve görüşleri bekliyorum.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam ilk 5 dkk normal yürüyüş... 10 dakika hafif tempo koşu ,, çok zorlamadan hızlı tempo koşu.. yorulunca birden durma.. temponu kademeli olarak arttırıyorsan kademeli olarak düşürmelisin.

     

    faydasını göreceksin beyaz ekmeği bırak çayı tek şekerli iç. porsiyon başına 1 dilim kepekli yada çavdar ekmeği ye..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    60 kilo vermiş biri olarak bende bunları yaptım bunlardan fikir alabilirsin kendine göre uydurabilirsin.

    http://www.tahribat.com/Forum-5-Ayda-30-Kilo-Nasil-Zayifladim-150318/

    http://www.tahribat.com/Forum-Spor-Programim-1-Ayda-8-Kilo-161199/

     

Toplam Hit: 3474 Toplam Mesaj: 37