folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Zayıflamam Lazım Acil Yardım



Zayıflamam Lazım Acil Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .

     

    en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.

     

    ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller. 

     

    hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor

    her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.

     

    kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde 

    hızlı kilo verebilirsin

     

     

    ---

     

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ameros bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    sık sık ereksiyon

     
    -----------------------------

     

    O sadece sivilce yapar benim bildiğim : )


    -----------------------------
    ergenleri dizginlemek için söylenmiş bir söz , doğruluk payı yoktur :)
    sivilce yapan 2 şey wardir , hormonlar ki bu doğaldır yağların yanlış yerlerde birikmesine sebep olur
    2.side yağlı çerez cips fastfood tarzı şeylerdir bunlarda o yağları oluşturur :)

     

     


    -----------------------------

    Bunu söylemen çok iyi oldu.. : )


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    cok kolay..

     

    aksam erken yat

    yatmadan önce yemek yeme..

    cokmu aciktin, salatalik ye :D

    bazi insanlarda ( mesela bende ) cay veya kahve icince aclik gidiyor... acligini gideren, kilo yapmayan birsey bul :P

     

    her insan baska tepki verir... ben böyle (tehlikeli derecede) kilo alip veriyorum... kisa sürede...ilk 1-2 hafta vucüttan sulari atacagin icin cabuk zayiflican sonra yavaslicak..

     

    ickiden uzak dur..

    masturbasyon degil, sex ile kilo verirsin.,..

     

    diet asistani bunlari görmesin kizar be.. aramizda kalsin yani :D

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .

     

    en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.

     

    ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller. 

     

    hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor

    her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.

     

    kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde 

    hızlı kilo verebilirsin


    -----------------------------

     

    Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem  5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az  yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )


    -----------------------------

    sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)

    ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin. 

    spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    MuRaT55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    cok kolay..

     

    aksam erken yat

    yatmadan önce yemek yeme..

    cokmu aciktin, salatalik ye :D

    bazi insanlarda ( mesela bende ) cay veya kahve icince aclik gidiyor... acligini gideren, kilo yapmayan birsey bul :P

     

    her insan baska tepki verir... ben böyle (tehlikeli derecede) kilo alip veriyorum... kisa sürede...ilk 1-2 hafta vucüttan sulari atacagin icin cabuk zayiflican sonra yavaslicak..

     

    ickiden uzak dur..

    masturbasyon degil, sex ile kilo verirsin.,..

     

    diet asistani bunlari görmesin kizar be.. aramizda kalsin yani :D

     


    -----------------------------

    Hakikaten usta bide 1. sayfada kendimin yapabileceğim bi rejim yazmıştım onu okuyup yorum yapabilirmisin ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    MuRaT55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    cok kolay..

     

    aksam erken yat

    yatmadan önce yemek yeme..

    cokmu aciktin, salatalik ye :D

    bazi insanlarda ( mesela bende ) cay veya kahve icince aclik gidiyor... acligini gideren, kilo yapmayan birsey bul :P

     

    her insan baska tepki verir... ben böyle (tehlikeli derecede) kilo alip veriyorum... kisa sürede...ilk 1-2 hafta vucüttan sulari atacagin icin cabuk zayiflican sonra yavaslicak..

     

    ickiden uzak dur..

    masturbasyon degil, sex ile kilo verirsin.,..

     

    diet asistani bunlari görmesin kizar be.. aramizda kalsin yani :D

     


    -----------------------------

    mesela hoca 2 sene önce 1 hafta detox yaptım . 1 hafta sadece sebze & meyve suy (katı sıkma makinesi ile teze sıkılmıs)

    1 haftada 10 kilo verdim ancak açlıgım öyle bir tavan yaptıki 2. hafta 12 13 gibi geri aldım vicut o açlıgı stok yaparak kapatıyor :( 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .

     

    en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.

     

    ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller. 

     

    hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor

    her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.

     

    kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde 

    hızlı kilo verebilirsin


    -----------------------------

     

    Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem  5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az  yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )


    -----------------------------

     

    sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)

    ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin. 

    spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^


    -----------------------------

    Tamam ekmek hiç yemeyeceğim şey kornflex midemi bulandırıyor Nesquikte anlaşsak: )

    Bide meyve çok yiyeceğim olurmu ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    abim gün boyu ne yersen ye, insan kendi nefsini yenmeli ymek konusunda.. yemek yerken yavas ye, tabak bitince "ulan ben doymadim bi tabak daha koyayim" demicen... az bekliceksin :P biraz gectikten sonra zaten doydugunu anlarsin...

     

    aksam yemiceksin abi... ve yüzmek cok iyi fikir.. kazik olan, yüzmeden geldikten sonra hayvan gibi acikiyor insan + uykusu geliyor.. sen uykuyu sec :D

     

    abi böyle yazmasi cok kolay.. kendin farkina varirsin aslinda hem ne kadar zor, hemde bir zaman sonra cok kolay oldugunu...

    aklina yemek getirme... :S

    he bu arada, hic anlamam bak bu olaylardan + kimseyede tavsiye vermedim hic bu zamana kadar.. ama kendimde böyle maalesef.. isteyince 2 haftada 10 kilo alip 2 haftada 10 kilo verebiliyorum... ama vucüt icin cok kötü... cok hemde...yavas yavas kilo verceksin.. sabir :P

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .

     

    en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.

     

    ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller. 

     

    hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor

    her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.

     

    kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde 

    hızlı kilo verebilirsin


    -----------------------------

     

    Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem  5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az  yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )


    -----------------------------

     

    sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)

    ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin. 

    spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^


    -----------------------------

     

    Tamam ekmek hiç yemeyeceğim şey kornflex midemi bulandırıyor Nesquikte anlaşsak: )

    Bide meyve çok yiyeceğim olurmu ?


    -----------------------------

    arkadaşın dediği gibi acıktın mı al eline hıyarı :)  birde her gün 50 50 şınav mekik yaparsan (veya 2 günde bir) 

    psikolojik olarak kendini daha tok hissedeceksin 

     

    ekmek makarna bunlardan ne kadar uzak durursan o kadar iyi , dediğim gibi kilo aldırmaz ancak vermeni engeller 

     

    hoca benide gaza getirdin bu arada yarın tekrar spor ve rejim çalısmalarıma başlıyorum gün gün herşeyi kayıt edip paylaşmayı düşünüyorum 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    hocu üşenmiceksin her sabah aç karnına 20 30 dakka koşacaksın zamanla alışacaksın ve kendini zayıflamaya ikna edeceksin başka türlü olmaz o iş bu yazıya kulak ver.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .

     

    en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.

     

    ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller. 

     

    hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor

    her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.

     

    kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde 

    hızlı kilo verebilirsin


    -----------------------------

     

    Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem  5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az  yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )


    -----------------------------

     

    sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)

    ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin. 

    spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^


    -----------------------------

     

    Tamam ekmek hiç yemeyeceğim şey kornflex midemi bulandırıyor Nesquikte anlaşsak: )

    Bide meyve çok yiyeceğim olurmu ?


    -----------------------------

     

    arkadaşın dediği gibi acıktın mı al eline hıyarı :)  birde her gün 50 50 şınav mekik yaparsan (veya 2 günde bir) 

    psikolojik olarak kendini daha tok hissedeceksin 

     

    ekmek makarna bunlardan ne kadar uzak durursan o kadar iyi , dediğim gibi kilo aldırmaz ancak vermeni engeller 

     

    hoca benide gaza getirdin bu arada yarın tekrar spor ve rejim çalısmalarıma başlıyorum gün gün herşeyi kayıt edip paylaşmayı düşünüyorum 


    -----------------------------

    Hadi beraber başlıyalım karşılaştıralım sonra : )


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
Toplam Hit: 5208 Toplam Mesaj: 47