Zayıflamam Lazım Acil Yardım
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .
en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.
ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller.
hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor
her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.
kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde
hızlı kilo verebilirsin
---
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
sık sık ereksiyon
-----------------------------O sadece sivilce yapar benim bildiğim : )
-----------------------------ergenleri dizginlemek için söylenmiş bir söz , doğruluk payı yoktur :)sivilce yapan 2 şey wardir , hormonlar ki bu doğaldır yağların yanlış yerlerde birikmesine sebep olur2.side yağlı çerez cips fastfood tarzı şeylerdir bunlarda o yağları oluşturur :)
-----------------------------Bunu söylemen çok iyi oldu.. : )
-
cok kolay..
aksam erken yat
yatmadan önce yemek yeme..
cokmu aciktin, salatalik ye :D
bazi insanlarda ( mesela bende ) cay veya kahve icince aclik gidiyor... acligini gideren, kilo yapmayan birsey bul :P
her insan baska tepki verir... ben böyle (tehlikeli derecede) kilo alip veriyorum... kisa sürede...ilk 1-2 hafta vucüttan sulari atacagin icin cabuk zayiflican sonra yavaslicak..
ickiden uzak dur..
masturbasyon degil, sex ile kilo verirsin.,..
diet asistani bunlari görmesin kizar be.. aramizda kalsin yani :D
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .
en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.
ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller.
hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor
her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.
kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde
hızlı kilo verebilirsin
-----------------------------Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem 5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )
-----------------------------sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)
ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin.
spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^
-
MuRaT55 bunu yazdı:
-----------------------------
cok kolay..
aksam erken yat
yatmadan önce yemek yeme..
cokmu aciktin, salatalik ye :D
bazi insanlarda ( mesela bende ) cay veya kahve icince aclik gidiyor... acligini gideren, kilo yapmayan birsey bul :P
her insan baska tepki verir... ben böyle (tehlikeli derecede) kilo alip veriyorum... kisa sürede...ilk 1-2 hafta vucüttan sulari atacagin icin cabuk zayiflican sonra yavaslicak..
ickiden uzak dur..
masturbasyon degil, sex ile kilo verirsin.,..
diet asistani bunlari görmesin kizar be.. aramizda kalsin yani :D
-----------------------------Hakikaten usta bide 1. sayfada kendimin yapabileceğim bi rejim yazmıştım onu okuyup yorum yapabilirmisin ?
-
MuRaT55 bunu yazdı:
-----------------------------
cok kolay..
aksam erken yat
yatmadan önce yemek yeme..
cokmu aciktin, salatalik ye :D
bazi insanlarda ( mesela bende ) cay veya kahve icince aclik gidiyor... acligini gideren, kilo yapmayan birsey bul :P
her insan baska tepki verir... ben böyle (tehlikeli derecede) kilo alip veriyorum... kisa sürede...ilk 1-2 hafta vucüttan sulari atacagin icin cabuk zayiflican sonra yavaslicak..
ickiden uzak dur..
masturbasyon degil, sex ile kilo verirsin.,..
diet asistani bunlari görmesin kizar be.. aramizda kalsin yani :D
-----------------------------mesela hoca 2 sene önce 1 hafta detox yaptım . 1 hafta sadece sebze & meyve suy (katı sıkma makinesi ile teze sıkılmıs)
1 haftada 10 kilo verdim ancak açlıgım öyle bir tavan yaptıki 2. hafta 12 13 gibi geri aldım vicut o açlıgı stok yaparak kapatıyor :(
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .
en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.
ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller.
hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor
her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.
kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde
hızlı kilo verebilirsin
-----------------------------Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem 5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )
-----------------------------sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)
ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin.
spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^
-----------------------------Tamam ekmek hiç yemeyeceğim şey kornflex midemi bulandırıyor Nesquikte anlaşsak: )
Bide meyve çok yiyeceğim olurmu ?
-
abim gün boyu ne yersen ye, insan kendi nefsini yenmeli ymek konusunda.. yemek yerken yavas ye, tabak bitince "ulan ben doymadim bi tabak daha koyayim" demicen... az bekliceksin :P biraz gectikten sonra zaten doydugunu anlarsin...
aksam yemiceksin abi... ve yüzmek cok iyi fikir.. kazik olan, yüzmeden geldikten sonra hayvan gibi acikiyor insan + uykusu geliyor.. sen uykuyu sec :D
abi böyle yazmasi cok kolay.. kendin farkina varirsin aslinda hem ne kadar zor, hemde bir zaman sonra cok kolay oldugunu...
aklina yemek getirme... :S
he bu arada, hic anlamam bak bu olaylardan + kimseyede tavsiye vermedim hic bu zamana kadar.. ama kendimde böyle maalesef.. isteyince 2 haftada 10 kilo alip 2 haftada 10 kilo verebiliyorum... ama vucüt icin cok kötü... cok hemde...yavas yavas kilo verceksin.. sabir :P
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .
en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.
ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller.
hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor
her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.
kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde
hızlı kilo verebilirsin
-----------------------------Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem 5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )
-----------------------------sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)
ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin.
spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^
-----------------------------Tamam ekmek hiç yemeyeceğim şey kornflex midemi bulandırıyor Nesquikte anlaşsak: )
Bide meyve çok yiyeceğim olurmu ?
-----------------------------arkadaşın dediği gibi acıktın mı al eline hıyarı :) birde her gün 50 50 şınav mekik yaparsan (veya 2 günde bir)
psikolojik olarak kendini daha tok hissedeceksin
ekmek makarna bunlardan ne kadar uzak durursan o kadar iyi , dediğim gibi kilo aldırmaz ancak vermeni engeller
hoca benide gaza getirdin bu arada yarın tekrar spor ve rejim çalısmalarıma başlıyorum gün gün herşeyi kayıt edip paylaşmayı düşünüyorum
-
hocu üşenmiceksin her sabah aç karnına 20 30 dakka koşacaksın zamanla alışacaksın ve kendini zayıflamaya ikna edeceksin başka türlü olmaz o iş bu yazıya kulak ver.
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
benimde zayıflamam lazım :) en az 15 kilo malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş .
en basiti vicut ilk önce karbonhidratları , sora yağları en sonda zorunda kalırsa proteinleri yakıyor.
ekmek , makarna vb. hepsi karbonhidrattır kilo aldırmaz fakat günlük 1gram bile yağ alsan vermeni engeller.
hızlı kilo vermek ve bir daha geri almayak istemeyen birinin günlük %50 den fazla gıdasını sebze meyve olarak yapması gerekiyor
her türlü karbonhidratı çok azcık günlük ihtiyaçtan sorasında unutman gerek eksikliğini de müsli veya yulaf ezmesi ile giderebilirsin.
kolay gelsin :) ayrıca spor yapmadan kilo vermeye çalışan biri en fazla 2 hafta dayanır spor yaparak vicut ihtiyaçlarını arttırarak hem kendini tok tutup hemde
hızlı kilo verebilirsin
-----------------------------Mesela sabah kalktığımda şu Nesquiklerden yesem 1 kase okulda öğle yemeği çıkıyor orda da çorba ve ana yemeğin yanında 1 ekmek yesem 5 te okuldan geliyorum okuldan geldiğim gibi meyve yesem 7 gibi 1 ekmek ve az yemek yesem ve bidaha akşam hiçbirşey yemesem veee her pazartesi beden dersinde maç yapsam ,yüzsem.. : )
-----------------------------sabah nesquik yerine şekersiz mümkünse yarım yağlı süt ile klasik konflex ye veya meyveli nesfit ihtiyacın kakao deil :)
ekmek hiç almamaya bak sabah yediğin 1 kap kornflex sana yeterli :) ne kadar az yersen o kadar çabuk verirsin.
spor yapacagın günler et yemege bak ama ne kadar az yaglı olursa o kadar iyidir , sporcu birinin en iyi arkadaşı ya balıktır yada protein tozları ^^
-----------------------------Tamam ekmek hiç yemeyeceğim şey kornflex midemi bulandırıyor Nesquikte anlaşsak: )
Bide meyve çok yiyeceğim olurmu ?
-----------------------------arkadaşın dediği gibi acıktın mı al eline hıyarı :) birde her gün 50 50 şınav mekik yaparsan (veya 2 günde bir)
psikolojik olarak kendini daha tok hissedeceksin
ekmek makarna bunlardan ne kadar uzak durursan o kadar iyi , dediğim gibi kilo aldırmaz ancak vermeni engeller
hoca benide gaza getirdin bu arada yarın tekrar spor ve rejim çalısmalarıma başlıyorum gün gün herşeyi kayıt edip paylaşmayı düşünüyorum
-----------------------------Hadi beraber başlıyalım karşılaştıralım sonra : )
