Üye pesimist_98

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı pesimist_98
Adı Soyadı u g u g
Yaş 36
ID 31089
Kayıt 27/Haz/07 01:56
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 11/Ara/12 18:39
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20100101 Firefox/17.0
Login sayısı 1408
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 2522
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

BetaMode
Toplam 1 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuBu müziği arıyorum 975 18/Tem/11 17:30
KonuAradığım parça 1162 27/Haz/11 21:21
Konuuydu net? 3632 31/Ara/10 16:59
Konumountmgr.sys Hatası 2310 30/Kas/10 18:24
Konurapidsharedeki sorun:@ 1735 25/Eki/09 17:27
KonuMehtap - Aracı Olamam (istek) 1178 19/Haz/09 19:15
Konuelektrotekno.com 2084 24/Nis/09 14:15
KonuChris Pfeiffer (motor sürücüsü) 2212 16/Şub/09 13:59
Konukonyalılar bi bakabilirlermi(1 gecelik konaklama lazım) 4605 10/Oca/09 13:25
Konumotor atlayış 1149 09/Oca/09 00:27
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuBu müziği arıyorum 975 18/Tem/11 17:30
KonuTelefon İçin Kulaklık Arıyorum. 2592 18/Tem/11 15:16
KonuAradığım parça 1162 27/Haz/11 21:21
Konuuydu net? 3632 31/Ara/10 16:59
Konukablo net? 3486 26/Ara/10 15:06
Konufacebook okey hack (puan yukseltme) durumları.. 10828 15/Ara/10 12:38
Konumountmgr.sys Hatası 2310 30/Kas/10 18:24
KonuFilm izlemek mi istiyosunuz (Online+kaliteli) 14464 08/Kas/10 15:51
KonuEn aktif Türk Torrent Sitesi için Davetiye ? 7490 23/Eki/10 00:41
Konu2010 Yapımı Bir Sürü Film Kaçırma ! 14376 21/Eki/10 02:02

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, pesimist_98 Hakkındaki Yorumları

MemberNote narkozMRT 30/Ağustos/2008 Tarihinde:
İzmirliymişin Halin Bambaşka Kardeşim.
ilk yorumu ben yaptım. ;)