folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Allah Yok Din Yalan Cennet Masal



Allah Yok Din Yalan Cennet Masal

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    Evrim milyonlarca yıllık bir olay. Ara form dediğimiz canlılar halen aramızda yaşıyorlar. İnsan bile tek ırk insan değil.

    Dünyanın aynısı bir ortam oluşturun. Yerçekimi/magma ve atmosfer olsun. 10-15 milyon yıl izleyin. Yine canlılık buna benzer biçimde var olur.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    Ona göre yoksa bu onun sorunu,bizi germez bizim inançlarmızı değiştiremez   bu konular boş konular...


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    arkadaslar unutmayınızkii herkes başkasının hatasını birakip kendi hatası varmı yokmu sorgulamalı onun takdirini allaha bırakın

    ve zorlama yoktur her birey irade sahibidir ateiste insandır  allaha inanmıyor diye skck halimiz yok ya 

    bu konuyada öz verili yaklaşalım bu adamda fikrini sölemiş isteyen sktr çeker isteyen haklı der


    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    @ampul, o kadar dediğin iki elin parmaklarını geçmeyecek kadar var, senin dediğin evrime de aykırı bildiğim kadarıyla öyle 10 tane ara form oluşup da bütün doğa meydana gelmez, kaybolma meselesine gelince o kadar yok olmaz hocam wiki'deki canlılarda bile 500 ma (milyon heralde) yıl diyor mesela.


    -----------------------------

     

    hacı allah aşkına git şu homo türüne ait olan canlıları oku, homo sapiens e gelene kadar, bana nerde bu türler deme, bilim adamları evrimi tartışmıyor bile artık, Türkiyede bile müfredatta, ancak din adamları tartışıyor artık.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Neandertal_adam%C4%B1

    En çok fosili olan ve hakkında en çok şey bilinen, homo sapiens ile verimli döl bile vermiş olan , mağaralara resim çizen Homo neanderthalensis, ondan önceki türleri de oku, sonra bitirince bana de, insan topraktan yaratılmıştır.


    -----------------------------

    hocam cevap verirsin diye düşündüm ama o kadar soruyu kestirip attın be.


    . . .. . ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Niye evrim tartışıyorsunuz siz yine ya? Bir müslümanla evrim tartışmak, evrimin gerçek olmaması fikrinden daha ürkütücü. Evrim bilgisini "Ateistlerin sorularına cevaplar." ya da "Yaradılışçıların evrimi yalanlamak için kullandıkları cümleler." gibi yazılardan okuyarak almış dangozlar lütfen ya gitsin baklagilde Allah yazısı arasın, ya da Allah'ın kaldıramayacağı cisimler listesi falan çıkarsın. Bir kere Allah'ın varlığı ya da genel olarak bütün o kutsal zırvalara inanmamak için evrime inanmak bir önayak değildirki. Niye her muhabbette çıkıp evrim diye giriyorsunuz. Tamam o zaman, bence evrim de hurafe, Allah kitap da hurafe. Şimdi ne diyeceksiniz? "Benim bir kaybım yok, ama varsa sen fena sıçarsın." falan mı? Bir ilerleyemedinizki arkadaş.


    while (1<2)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Niye evrim tartışıyorsunuz siz yine ya? Bir müslümanla evrim tartışmak, evrimin gerçek olmaması fikrinden daha ürkütücü. Evrim bilgisini "Ateistlerin sorularına cevaplar." ya da "Yaradılışçıların evrimi yalanlamak için kullandıkları cümleler." gibi yazılardan okuyarak almış dangozlar lütfen ya gitsin baklagilde Allah yazısı arasın, ya da Allah'ın kaldıramayacağı cisimler listesi falan çıkarsın. Bir kere Allah'ın varlığı ya da genel olarak bütün o kutsal zırvalara inanmamak için evrime inanmak bir önayak değildirki. Niye her muhabbette çıkıp evrim diye giriyorsunuz. Tamam o zaman, bence evrim de hurafe, Allah kitap da hurafe. Şimdi ne diyeceksiniz? "Benim bir kaybım yok, ama varsa sen fena sıçarsın." falan mı? Bir ilerleyemedinizki arkadaş.


    -----------------------------

    Demekki neymiş her iki tarafında buluşması gereken ortak nokta olmalıymış.

    "Yolun sonunda elbet bi taraf karlı çıkacak şimdilik herkes kendi yoluna."


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ulan adamin onca yazdigi kitap var onlarca konferansa gidip konusma yapiyor. peki siz? kimi garson kimi memur (kucumsemek anlaminda demiyorum)

    birakta adam bilsin bisileri. isiniz gucunuz kur'anda oyle yaziyor. oldu tamam.


    KENDİ DÜŞÜNCELERİNİZİN DÜNYANIN EN DOĞRU BİLGİSİ OLDUĞU FİKRİNİ BIRAKIN ARTIK. BURASI BİR FORUM. KARŞIT FİKRE TAHAMMÜLÜN YOKSA ÇIKIŞ YAP LİNKİ SENİ BU EZİYETTEN KURTARABİLİR. # Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------


    Hocam evrim milyonlarca yıllık bir süreçtir, dinozorlar milyonlarca yıl dünyanın egemeni olan mükemmel bir türdü, uçan yüzen ve yürüyen etobur ve otobur dinozorlar vardı, ancak yokoldular ve geriye o kadar milyon yıl tüm dünyada oldukları halde bu kadar fosil kaldı.

    Şimdi bizim , doğa şartlarına ayak uyduramadığı için yok olan geçiş türü dediğimiz türlerin kaç tane fosili olmasını bekliyorsun acaba? yetmiyor mu okadar hepsi de mi yalan?


    -----------------------------

     

    Peki Dostum Dinazor Nesli Cok Harika Bir Nesildi Cok Kuvvetlilerdi  Neden Yok Oldular Neden Daha Zayiflar Daha Acizler Dünyada Varlar Hala Düşün Bir Karınca Bir Kedi Bir Serçe Kanarya Yada Milyonlarca Tür Var Yok Olmadı Da Sadece Dinazorlar Yok Oldu Yoksa Dinazorlar Evrim Geçirip Kedi Köpek Tavuk Eşşek inek Kartal Serçe Akbaba Gibi Hayvan Mi Oldu Soruyorum Neden Sadece Dinazor Yada Benzeri Birkaç Nesil Tükendi Oysa Onlar isteseler Suda Da Yüzerdi Havadada Saatlerce Uçardı

    Depem Etkilemez Yanardag Etkilemez Tufanlar Seller Yada Benzeri Şeyler Acacaba Bunların Yok Olma Sebebi ALLAh c.c Tarafindan mı yoksa tufanda Nuhun gemisine alınmadıkları için mi.


    -----------------------------

     

    Oha hacı, dinozorların yaşadığı devir neresi insanların yaşadığı devir neresi, ne gemisinden bahsediyorsun, birşey mi içtin?


    -----------------------------

     

    haha abi ahahahaha cevap yazmaya gelmiştimde çok sığ yazılar yazılmış vazgeçtim sdjfkş

     

    adam dinazor demiş yahu ahahaha abi offf :( ahahahaha güldürdün ve üzüldüm gerçekten elim ayağım boşaldı

     

    ve şimdi bir sigara yaktım kendime


    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek
    din o kadar güzel kurgulanmış ki insanlar tanrı demiyorum bir dine ihtiyacı olmadığını göremiyor

    revolution-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    billdays
    billdays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadaşlar o kadar atıp tutuyoz ama Albert Einstein in Evrenin büyümesi ile yaptığı açıklamaları ve çalışmalarada bakınız ki Einstein bu evrenin 0 hacimden yani yoktan var edildiğini iddaa ediyor yani yoktan var edilmiş bu da ancak ve ancak yaratıcı bir güçle olur benden bu kadar.


    Yaralanmış temiz alnından uzanmış yatıyor; Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor! Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş asker! Gökten ecdad inerek öpse o pak alnı değer. Unutma,Unutturma...
Toplam Hit: 15655 Toplam Mesaj: 155