folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Batılıların İslam'ı Ve Hz Muhammet'i Sürekli Dalga Konusu Yapması



Batılıların İslam'ı Ve Hz Muhammet'i Sürekli Dalga Konusu Yapması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    islam dünyasının 60-70 keşfini yazıp bununla övünenlerden tiksiniyorum. 

    doğu, 70 şey keşfetmiş ise hiç tartışmasız batı, 1.000.070 şey keşfetmiştir dünya ve bilim adına..

    islam dünyası, aksine gelişimi ve bilimi engellemeye çalışmıştır. hala da öyledir. aksini konuşan ve savunana küfür etmeyin belli ki amaçları küfür 

    yemek..


    tabi lan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    64 –Fosforu ilk bulan alim Beşir 

    saf bunlar ya =D Adamlar peryodik tabloyu bulmuş, bunlar fosforu bulanla uğraşıyor, adam arabayı icat ediyor, sen vides koluna tesbih takmak için aparat icat ediyorsun sonra da seviniyorsun =D

     Bugün evde kullandığımız müslüman bilim adamlarından birinin icadı ne var onu söyleyin bana ? Hadi bakalım görelim islam ne kazandırmış dünyaya

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    hıh :\ 

    ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ...................................................................................................................................................................................................

     

    sakat-at tarafından 13/Eyl/12 16:42 tarihinde düzenlenmiştir

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    yazıklar olsun be insanların kutsalına hakaret etmek bile normal hale gelmiş.

    entellektüel geçinen bazı sığırlar size söylüyorum:

    o ifade özgürlüğü kılıfının ardına sığınmayın sizin namusunuza(ki olduğunu zannetmiyorum)

    hakaret edilse ifade özgürlüğü diyebilecek misiniz ?


    işte öyle
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    RhiFaT bunu yazdı

    yazıklar olsun be insanların kutsalına hakaret etmek bile normal hale gelmiş.

    entellektüel geçinen bazı sığırlar size söylüyorum:

    o ifade özgürlüğü kılıfının ardına sığınmayın sizin namusunuza(ki olduğunu zannetmiyorum)

    hakaret edilse ifade özgürlüğü diyebilecek misiniz ?

    hacı bir de şöyle düşün, kuranda müslüman olmayanlara direkt hakaretler var. aslında bizden olmayan sonsuza kadar yanacak demek bile çok büyük hakaret ve sığ bakış açısı. ama bununla kalmayıp inanmayanları "hayvandan aşağı" olarak nitelendirmesi ve yine çeşitli tabirlerle aşağılaması zaten müslümanların başkalarına "niye hakaret ediyon yea" diyememesi için yeterli bi sebep.

    kaldı ki müslümanların hakaret tanımı da gariptir. mesela muhammed isminin başına hz yazmazsın hakaret etmişindir çemkirir. bi sürü karısı vardır dersin çemkirir. şu olayda yahudileri teslim oldukları halde öldürüp karılarını cariye olarak aldı dersin hakarettir... böyle gider.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    RhiFaT bunu yazdı

    yazıklar olsun be insanların kutsalına hakaret etmek bile normal hale gelmiş.

    entellektüel geçinen bazı sığırlar size söylüyorum:

    o ifade özgürlüğü kılıfının ardına sığınmayın sizin namusunuza(ki olduğunu zannetmiyorum)

    hakaret edilse ifade özgürlüğü diyebilecek misiniz ?

    hacı bir de şöyle düşün, kuranda müslüman olmayanlara direkt hakaretler var. aslında bizden olmayan sonsuza kadar yanacak demek bile çok büyük hakaret ve sığ bakış açısı. ama bununla kalmayıp inanmayanları "hayvandan aşağı" olarak nitelendirmesi ve yine çeşitli tabirlerle aşağılaması zaten müslümanların başkalarına "niye hakaret ediyon yea" diyememesi için yeterli bi sebep.

    kaldı ki müslümanların hakaret tanımı da gariptir. mesela muhammed isminin başına hz yazmazsın hakaret etmişindir çemkirir. bi sürü karısı vardır dersin çemkirir. şu olayda yahudileri teslim oldukları halde öldürüp karılarını cariye olarak aldı dersin hakarettir... böyle gider.

     

    Öyle "insanlar" var  ki 3 yaşındaki küçük kıza tecavüz ediyor, 80 yaşındaki kadına tecavüz ediyor ya da 5 kuruş için adam öldürebiliyor gözünü kırpmadan. Sence bunları gerçek mana da insan diyebilir misin? 

    İslam'dan bi habersin. Kur-an ı tam manasıyla göremediğin için bu soruyu sormuşsun çünkü. Hayvandan aşağıdan kasıt hayvanın kötü olduğu

    ya da hayvanlar bile yapmaz değildir. O tarz kötülük işleyen insanlar ebedi cehennemliktirler (Allah doğrusunu bilir). Hayvanlar ise toprak olurlar.Bu durumda ebedi cehennemlikler hayvanlardan daha aşağı daha kötü konuma düşmüş oluyorlar. Kur-an daki benzetme sanatı, hiciv sanatı, kinaye sanatı gibi şeyler vardır. Edebi anlamda büyük bir eserdir. Tabii okuyanın da o edebi eseri anlayabilecek bilgisinin olması lazım. 

     

    Bizden olmayan sonsuza kadar yanacak diye bir tabir yok. Bir insan Allah ın yolunu kabul etmiyorsa zaten cehenneme inanmıyor demektir. Onun

    için bir problem var mı? Varsın onun için sözde olan yaratıcı tehdit etsin. Mesela seni örnek alalım. Yaratıcı şöyle olacak böyle olacak demesi seni

    etkiler mi? Hayır. Çünkü sen zaten inanmıyorsun. O yüzden senin açından bir sorun yok. Uydurma şeyler bunlar

     

    Birisi bilerek muhammed diye yazdığında burada bir küçümseme var ki anladığım kadarıyla sen de bu tayfanın içindensin (yanlışım varsa düzelt)

    O yüzden senin gibi insanlar muhammed ismine hakaret edip küfür ederler diye türkler çocuklarına mehmet ismini koyarlar. mehmet, muhammed

    demektir. bizim askerlerimize neden mehmetçik denildiğini belki şimdi anlayabilirsin. mehmetçik de küçük muhammed demek. Yani biz türk milleti

    askerlerimizi küçük muhammedler olarak görüyoruz. Bu denli ince noktaları hesaplayan bir milletin torunlarıyız.  Tabii yine de hakaret etmeyi

    kendine meziyet sanan inanlar için bizim yapabilecek bir şeyimiz yok. Onların hesabını yaratan görecektir ...

     


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    unbalanced bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    RhiFaT bunu yazdı

    yazıklar olsun be insanların kutsalına hakaret etmek bile normal hale gelmiş.


    entellektüel geçinen bazı sığırlar size söylüyorum:


    o ifade özgürlüğü kılıfının ardına sığınmayın sizin namusunuza(ki olduğunu zannetmiyorum)


    hakaret edilse ifade özgürlüğü diyebilecek misiniz ?




    hacı bir de şöyle düşün, kuranda müslüman olmayanlara direkt hakaretler var. aslında bizden olmayan sonsuza kadar yanacak demek bile çok büyük hakaret ve sığ bakış açısı. ama bununla kalmayıp inanmayanları "hayvandan aşağı" olarak nitelendirmesi ve yine çeşitli tabirlerle aşağılaması zaten müslümanların başkalarına "niye hakaret ediyon yea" diyememesi için yeterli bi sebep.


    kaldı ki müslümanların hakaret tanımı da gariptir. mesela muhammed isminin başına hz yazmazsın hakaret etmişindir çemkirir. bi sürü karısı vardır dersin çemkirir. şu olayda yahudileri teslim oldukları halde öldürüp karılarını cariye olarak aldı dersin hakarettir... böyle gider.




     


    Öyle "insanlar" var  ki 3 yaşındaki küçük kıza tecavüz ediyor, 80 yaşındaki kadına tecavüz ediyor ya da 5 kuruş için adam öldürebiliyor gözünü kırpmadan. Sence bunları gerçek mana da insan diyebilir misin? 


    İslam'dan bi habersin. Kur-an ı tam manasıyla göremediğin için bu soruyu sormuşsun çünkü. Hayvandan aşağıdan kasıt hayvanın kötü olduğu


    ya da hayvanlar bile yapmaz değildir. O tarz kötülük işleyen insanlar ebedi cehennemliktirler (Allah doğrusunu bilir). Hayvanlar ise toprak olurlar.Bu durumda ebedi cehennemlikler hayvanlardan daha aşağı daha kötü konuma düşmüş oluyorlar. Kur-an daki benzetme sanatı, hiciv sanatı, kinaye sanatı gibi şeyler vardır. Edebi anlamda büyük bir eserdir. Tabii okuyanın da o edebi eseri anlayabilecek bilgisinin olması lazım. 


     


    Bizden olmayan sonsuza kadar yanacak diye bir tabir yok. Bir insan Allah ın yolunu kabul etmiyorsa zaten cehenneme inanmıyor demektir. Onun


    için bir problem var mı? Varsın onun için sözde olan yaratıcı tehdit etsin. Mesela seni örnek alalım. Yaratıcı şöyle olacak böyle olacak demesi seni


    etkiler mi? Hayır. Çünkü sen zaten inanmıyorsun. O yüzden senin açından bir sorun yok. Uydurma şeyler bunlar


     


    Birisi bilerek muhammed diye yazdığında burada bir küçümseme var ki anladığım kadarıyla sen de bu tayfanın içindensin (yanlışım varsa düzelt)


    O yüzden senin gibi insanlar muhammed ismine hakaret edip küfür ederler diye türkler çocuklarına mehmet ismini koyarlar. mehmet, muhammed


    demektir. bizim askerlerimize neden mehmetçik denildiğini belki şimdi anlayabilirsin. mehmetçik de küçük muhammed demek. Yani biz türk milleti


    askerlerimizi küçük muhammedler olarak görüyoruz. Bu denli ince noktaları hesaplayan bir milletin torunlarıyız.  Tabii yine de hakaret etmeyi


    kendine meziyet sanan inanlar için bizim yapabilecek bir şeyimiz yok. Onların hesabını yaratan görecektir ...


     




    baya bi yanlisin var bilgisayara gecince duzelticem de tavsiyem mesajini okuyup benden once duzeltmen.

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
     


    baya bi yanlisin var bilgisayara gecince duzelticem de tavsiyem mesajini okuyup benden once duzeltmen.

     

    şaka mısın hocam sen? beni ilk okul çocuğu ya da iki üç kitap okumuş birisi mi sanıyorsun? 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    unbalanced bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı
    RhiFaT bunu yazdı

    yazıklar olsun be insanların kutsalına hakaret etmek bile normal hale gelmiş.

    entellektüel geçinen bazı sığırlar size söylüyorum:

    o ifade özgürlüğü kılıfının ardına sığınmayın sizin namusunuza(ki olduğunu zannetmiyorum)

    hakaret edilse ifade özgürlüğü diyebilecek misiniz ?

    hacı bir de şöyle düşün, kuranda müslüman olmayanlara direkt hakaretler var. aslında bizden olmayan sonsuza kadar yanacak demek bile çok büyük hakaret ve sığ bakış açısı. ama bununla kalmayıp inanmayanları "hayvandan aşağı" olarak nitelendirmesi ve yine çeşitli tabirlerle aşağılaması zaten müslümanların başkalarına "niye hakaret ediyon yea" diyememesi için yeterli bi sebep.

    kaldı ki müslümanların hakaret tanımı da gariptir. mesela muhammed isminin başına hz yazmazsın hakaret etmişindir çemkirir. bi sürü karısı vardır dersin çemkirir. şu olayda yahudileri teslim oldukları halde öldürüp karılarını cariye olarak aldı dersin hakarettir... böyle gider.

     

    Öyle "insanlar" var  ki 3 yaşındaki küçük kıza tecavüz ediyor, 80 yaşındaki kadına tecavüz ediyor ya da 5 kuruş için adam öldürebiliyor gözünü kırpmadan. Sence bunları gerçek mana da insan diyebilir misin? 

    İslam'dan bi habersin. Kur-an ı tam manasıyla göremediğin için bu soruyu sormuşsun çünkü. Hayvandan aşağıdan kasıt hayvanın kötü olduğu

    ya da hayvanlar bile yapmaz değildir. O tarz kötülük işleyen insanlar ebedi cehennemliktirler (Allah doğrusunu bilir). Hayvanlar ise toprak olurlar.Bu durumda ebedi cehennemlikler hayvanlardan daha aşağı daha kötü konuma düşmüş oluyorlar. Kur-an daki benzetme sanatı, hiciv sanatı, kinaye sanatı gibi şeyler vardır. Edebi anlamda büyük bir eserdir. Tabii okuyanın da o edebi eseri anlayabilecek bilgisinin olması lazım. 

     

    Bizden olmayan sonsuza kadar yanacak diye bir tabir yok. Bir insan Allah ın yolunu kabul etmiyorsa zaten cehenneme inanmıyor demektir. Onun

    için bir problem var mı? Varsın onun için sözde olan yaratıcı tehdit etsin. Mesela seni örnek alalım. Yaratıcı şöyle olacak böyle olacak demesi seni

    etkiler mi? Hayır. Çünkü sen zaten inanmıyorsun. O yüzden senin açından bir sorun yok. Uydurma şeyler bunlar

     

    Birisi bilerek muhammed diye yazdığında burada bir küçümseme var ki anladığım kadarıyla sen de bu tayfanın içindensin (yanlışım varsa düzelt)

    O yüzden senin gibi insanlar muhammed ismine hakaret edip küfür ederler diye türkler çocuklarına mehmet ismini koyarlar. mehmet, muhammed

    demektir. bizim askerlerimize neden mehmetçik denildiğini belki şimdi anlayabilirsin. mehmetçik de küçük muhammed demek. Yani biz türk milleti

    askerlerimizi küçük muhammedler olarak görüyoruz. Bu denli ince noktaları hesaplayan bir milletin torunlarıyız.  Tabii yine de hakaret etmeyi

    kendine meziyet sanan inanlar için bizim yapabilecek bir şeyimiz yok. Onların hesabını yaratan görecektir ...

     

     

    şimdi başlayalım. bir mesaj daha yazmışın. onu da burda sayalım.

    herşeyden önce bu tavırlarını anlayamıyorum dicem ama anlayamasam da alıştım. çünkü sürekli bu şekilde tavırlar geliyor. önceden de yazdığım gibi muhammedin başına hz yazmmasan saygısızlık oluyor bu mantığa göre. ne yazmışım bakalım.

    "mesela muhammed isminin başına hz yazmazsın hakaret etmişindir çemkirir. " buna karşılık sen ne demişsin bakalım.

    "Birisi bilerek muhammed diye yazdığında burada bir küçümseme var ki anladığım kadarıyla sen de bu tayfanın içindensin"

     

    yani beni onaylamışsın davranışınla.

     

    ardından da kurandan bi habersin bilmem neden anlamıyosun şöylesin böylesin diye saydırmışsın.

    birçok konuda da çok garip açıklamaların var ki bunlara biz hafif tabirle "kıvırmak" diyoruz. ne gibi? mesela ben ayet vermişim. diyor ki hayvandan aşağı. senin savunman ise hayvanların kötü birşey olmadıkları gibi birşey söylemişsin.

    "bizden olmayan cehennemde sonsuza kadar binbir türlü acı çekecek" diye yazıyor bu da hakarettir diyorum sen de diyorsun ki zaten cehenneme inanmadığından bi problem yok. bu mantığa göre mesela biri sana sövse sen kızmayacaksın çünkü küfürde söylediği lafı zaten yapamaz. 

    uzatmak istemiyorum, benzer özellikle komik açıklamalar ve kıvırmalar bunlar. mantık sahibi herhangi bi insan hangi inançtan olursa olsun buradaki akılalmazlığı kolayca görecektir. görmesi gerekir.

     

    ben gayet ılımlı bi şekilde, birşeyi ifade etme amaçlı mesaj yazmışken sen bu ılımlı bi mesajda bile sayısız hakaret gördün. oysa henüz düşüncelerimi açıklamadım bile. demek düşüncelerimi açıklasam neler diyeceksin... oysa sadece durum tespiti yapmıştım.

     

    şimdi senin verdiğin hayvanlık örneğinde (tecavüz) ben buraya sayısız link kopyalayabilirim müslümanların yaptığı tecavüz. sen karşı öıkabilirsin dinimizde böyle birşey yok diye. ben de derim ki müslümanlık dışında kalan ateizmde şintoizmde budizmde var mı? hatta karşılaştırma yapmak istemiyorum ama genel olarak duyduğum tecavüz haberleri hep müslümanlardan gelenler. bazı islam mezheplerinde 3 yaşındaki kız çocuğuyla nikah kıymaya izin olduğunu, mutta nikahı gibi şeylerin yasal olduğunu ve bunu yapanların kurandan delillerde sünnet ve hadislere dayanarak yaptıklarını da hatırlatmam gerekir.

    müslümanlar böyledir demiyorum. o islamın iç meselesidir. insanlık olarak çözmemiz gereken sorunlar bunlar. benim hoşuma gitmeyen şu ki her din mevzusunda müslüman arkadaşlar gelip "demek ki sende ahlak yok anana bacına şöyle yapsalar..." diye giriyor konuya. bundan rahatsızlık duyuyorum. sanki ahlak bie dinin tekelindeymiş gibi. 

    zaten anlamıyorum nasıl bir mantıktır ki kendinden olmayanı şerefsizin önde gideni gibi görüyor. anlamıyorum ama takmıyorum da çünkü kutsal kitabında bile bunu diyen bi dinin üyesinin de böyle görmesi normal. aslında normal değil de alıştık diyeyim...

     

    edit : eksikler kalmış ama hangisini tamamlıyım onu da bilemedim. kasmaya değecek mi onu da bilemedim. mesela hz konusu. hz demek saygıdeğer gibi bi anlama gelir. doğal olarak muhammed, müslüman olmayan için saygıdeğer değildir. bunun sonucunda muhammed yazmaktan başka ne yapılabilir? istiyorsun ki adam ateist de olsa hz desin cumaya gitsin falan... 

    bu arada son mesajın diyor ki "beni bişey bilmeyen kitap okumamış biri mi sanıyosun." şimdi ben seni öyle sanmıyorum, hatta hakkında hiçbi fikrim yok. tanımam seni. nerden bileyim kaç kitap okudun. onunla ilgili bişey de yazmamışım zaten bakarsan. ana sen bana şunu bilmiyon bunu bilmiyon diyebiliyorsun. seni bilmem ama konuştuğum müslümanların şimdiye kadar tamamı kuran okumamış insanlardı. feyzpukta paylaşılan 2 ayeti okumak kolaya geliyor tabi. oysa ben kendim defalarca kuran okumuş, tefsir incelemiş, farklı meallerden okumuş, hadisleri incelemiş biriyim.

    sonuç cümlesini yazmayayım, anlatabildim sanıyorum...

    Prometheus tarafından 13/Eyl/12 22:57 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Yazdıkların için teşekkürler, ben de elimden geldiğince daha aydınlatıcı senin tabirinle kıvırmadan yazmaya çalışayım


    şimdi başlayalım. bir mesaj daha yazmışın. onu da burda sayalım.
    herşeyden önce bu tavırlarını anlayamıyorum dicem ama anlayamasam da alıştım. çünkü sürekli bu şekilde tavırlar geliyor. önceden de yazdığım gibi muhammedin başına hz yazmmasan saygısızlık oluyor bu mantığa göre. ne yazmışım bakalım.

    "mesela muhammed isminin başına hz yazmazsın hakaret etmişindir çemkirir. " buna karşılık sen ne demişsin bakalım.
    "Birisi bilerek muhammed diye yazdığında burada bir küçümseme var ki anladığım kadarıyla sen de bu tayfanın içindensin"
    yani beni onaylamışsın davranışınla.

     

    Peygamberimize hazret demek zorunda değilsin, senin diyip dememen onun saygınlığından bir şey götürmez. Ancak bizim için önemli bir şahıs olduğunu bilen bazı ateist-deist arkadaşlar hatta yabancı arkadaşlarım çok nazik şekilde söylerler. Ama bazıları bu görgüyü alamamış ki karşıdakini tahrik etmek için inadına söylerler. Senin de bu amaçla söylediğini düşünüyorum. Nereden mi biliyorum? Eski yazılarındaki "saygıyı" çok iyi şekilde göstermiş olduğun için. Yoksa istersen muhammed de istersen abbas de. Sadece küfür boyutuna olayı taşıma, çünkü insanlara yakışmaz. Bir inek senin için kutsalsa ve bunu biliyorsam, inancım gereği senin kutsalını incitmeyecek şekilde konuşmaya çalışırım. Nitekim bu hassasiyeti demin söylediğim gibi müslüman olmayan bazı arkadaşlar da gösterebiliyor ki ne mutlu onlara. Onları daha çok saygı değer bulabiliyorum.


    ardından da kurandan bi habersin bilmem neden anlamıyosun şöylesin böylesin diye saydırmışsın.
    birçok konuda da çok garip açıklamaların var ki bunlara biz hafif tabirle "kıvırmak" diyoruz. ne gibi? mesela ben ayet vermişim. diyor ki hayvandan aşağı. senin savunman ise hayvanların kötü birşey olmadıkları gibi birşey söylemişsin.
    "bizden olmayan cehennemde sonsuza kadar binbir türlü acı çekecek" diye yazıyor bu da hakarettir diyorum sen de diyorsun ki zaten cehenneme inanmadığından bi problem yok. bu mantığa göre mesela biri sana sövse sen kızmayacaksın çünkü küfürde söylediği lafı zaten yapamaz.
    uzatmak istemiyorum, benzer özellikle komik açıklamalar ve kıvırmalar bunlar. mantık sahibi herhangi bi insan hangi inançtan olursa olsun buradaki akılalmazlığı kolayca görecektir. görmesi gerekir.


    Kıvırmam için bir sebep yok. Bazı konular hakkında çok konuşmam, gerek tahribat.com kuralları gerek anayasadaki bazı kanunlar yüzünden geri adım atarım. Bu farklı bir şey.
    Sen mesajında hayvandan aşağı yazmışsın ben de sana açıklamasını yaptım. Yaratıcı orada
    hayvanı kötü gösterip de insanın daha kötü olabileceği anlamında bir ifade kullanmamıştır. Oradaki aşağılık kelimesi söylediğim gibi ahirette hayvanların toprak olacağı, dönülmez kötülük yapan insanların ise ebedi cehennemde kalacaklarıdır. Peki nereden çıkarttım onların hayvandan aşağı olmasını? Çünkü şu ayetle sabittir ki:

    Şüphesiz biz sizi, kişinin önceden elleriyle yaptıklarına bakacağı ve inkarcının, "Keşke toprak olaydım!" diyeceği günde gerçekleşecek olan yakın bir azaba karşı uyardık. (Nebe:40)


    işte bu insanlar, hayvanların gördüğü muameleyi bile göremeyeceklerdir. O yüzdende seviye
    olarak hayvanlardan aşağıdır. Oysa Allah insanı en üst seviyede yaratmıştır.
    Kur-an da bizden olmayan bin türlü ceza çekecek diye bir şey yazmıyor, ben öyle bir şey görmedim. Ancak ahiret gününe, Allah a inanmayanların cehennemde ceza çekecekleri biz müslümanlar için kesin bir şeydir. Anlamadığım nokta bu neden hakaret olsun. Bir hocamımz şöyle bir örnek vermişti.
    Bir kişi farzedelim liseye gidiyor ama kaydını yaptırmıyor okula. Ama tüm derslere giriyor, sınavlarına giriyor hoclar müsaama gösteriyor, yüksek not da alıyor. Hiç bir resmi kaydı olmayan bu öğrenciye 4 yıl sonra diploma verilir mi? Ya da öğrenci bunu bekler mi? Beklerse hata etmiş olur. Çünkü diploma almasının ilk şartı resmi olarak o okulda kaydının olmasıdır.Okul müdür çıkıp o öğrenciye dese, ya sen okula gelip gittin ama senin kaydın yok sana diploma veremeyiz, bu hakaret mi oluyor? Konuştuğumuz durumda buna benziyor. yaratıcaya, ahiret gününe inanmıyorsun ve öldükten sonra ise (eğer var ise size göre) cennete girmeyi bekliyorsun. Oysa sen baştan kaydını yaptırmamışsın. Engel olan yoktu sana, bu senin seçimindi ve seçiminin arkasında durarak cezanı da çekeceksin. Cezaya inanmadığın için de problem yok. Bunu demek istedim.
    Not: sen diye yazdıklarımı şahsi algılama, örneklendirme yapıyorum sadece.


    ben gayet ılımlı bi şekilde, birşeyi ifade etme amaçlı mesaj yazmışken sen bu ılımlı bi mesajda bile sayısız hakaret gördün. oysa henüz düşüncelerimi açıklamadım bile. demek düşüncelerimi açıklasam neler diyeceksin... oysa sadece durum tespiti yapmıştım.

    Ben insanı hemen yargılamam. Bir çok konudaki mesajlarını okuyarak senin hakkında edindiğim fikir buydu. Bu senin yansıttığındı. Eğer yanlış anlamışsam seni kusura bakma. Ama benim gibi düşünen insanlar varsa (senin dine pek saygılı olmadığını düşünen) o halde iki seçenek kalıyor. Ya sen gerçekten saygısızsın ya da kendini yanlış ifade ediyorsun.


    şimdi senin verdiğin hayvanlık örneğinde (tecavüz) ben buraya sayısız link kopyalayabilirim müslümanların yaptığı tecavüz. sen karşı öıkabilirsin dinimizde böyle birşey yok diye. ben de derim ki müslümanlık dışında kalan ateizmde şintoizmde budizmde var mı? hatta karşılaştırma yapmak istemiyorum ama genel olarak duyduğum tecavüz haberleri hep müslümanlardan gelenler. bazı islam mezheplerinde 3 yaşındaki kız çocuğuyla nikah kıymaya izin olduğunu, mutta nikahı gibi şeylerin yasal olduğunu ve bunu yapanların kurandan delillerde sünnet ve hadislere dayanarak yaptıklarını da hatırlatmam gerekir.

     

    tecavüz bir suçtur, bunu bir müslüman da yapsa ateist de yapsa suçun haklılığını göstermez ki bu. Ben yurtdışında bir müddet yaşadım ve yaşadığım ülkenin %80 i ateistti. Yaptıkları bir sürü pislik var, tecavüz de dahil.. Bunu bir müslüman yapıyorsa o da suçludur ve cezası da islam'a göre ağırdır. Tecavüzün ahlaki boyutu vardır. Ahlak eğitimi almamış insandan beklerim. Aşağıda bu konuya değineceğim. Muta nikahının islam da yeri yoktur. İran tarafından uygulanıyor. iranlıların tek düşmanı vardır onlar da sünnilerdir. iran islam'ı kabul ettiğinden beri 40 a yakın savaş yapmıştır ve hiç bir tanesi müslüman olmayanlarla değil. İranda uygulanan şeriat değil. Onun dışında muta nikahını başka bir yerde duymadım. Olsa da bunun da azcık beyni olan insanlar bilir ki zina dır. Allah ı mı kandırmaya çalışıyorlar akılları sıra? 3 yaşındaki kız çocuğuna nikah kıyılmaz. Senin bahsettiğin nikah aktidir. Bu bir arap kültürüdür. İki aile arasında çocuklarının gelecekte evlenebileceğine dair yapılan bir anlaşma ve sözleşmedir. Beşik kertmesine benzer ama biraz daha farklıdır. Sadece büyüdüklerinde evlilik yapabilecekleri anlamına gelen aileler arasında yapılan sözdür. Sebebi de genenllikle paranın aile içinde kalmasına yönelik bir uygulamadır bunun da islam la alakası yok kültürel bir şeydir ve yanlış tarafı da yoktur. Neden dersen bunu da uzun uzun açıklayabilirim.

    müslümanlar böyledir demiyorum. o islamın iç meselesidir. insanlık olarak çözmemiz gereken sorunlar bunlar. benim hoşuma gitmeyen şu ki her din mevzusunda müslüman arkadaşlar gelip "demek ki sende ahlak yok anana bacına şöyle yapsalar..." diye giriyor konuya. bundan rahatsızlık duyuyorum. sanki ahlak bie dinin tekelindeymiş gibi.

     

    yukarıda söylediğim gibi tecavüz bir ahlak sorunudur. Ahlak müslümanların tekelinde değildir kimsenin tekelinde de değildir. Adına müslüman diyip de, en ateist insanlardan daha gaddarca işler yapmış olanlar da var. Ahlak evrensel bir tanım ve insanın yaratılışına uygun olarak insan denilen varlıkta mutlaka bulunması gerektiğini düşündüğüm bir değerdir. Bu değer insanın onurunu yüceltir.

     

    zaten anlamıyorum nasıl bir mantıktır ki kendinden olmayanı şerefsizin önde gideni gibi görüyor. anlamıyorum ama takmıyorum da çünkü kutsal kitabında bile bunu diyen bi dinin üyesinin de böyle görmesi normal. aslında normal değil de alıştık diyeyim...

     

    Kur-an da aşağılayıcı ifadeler vardır ama onu sen sanıyor musun ki yanlızca müslüman olmayanlar söylüyor Allah? mesela namaz kılan insanlara da diyor, yazıklar olsun o namaz kılanlara diye. Onlar cehennemde ebedi olarak kalacaklardır diyor. Onlar da aşağılanıyor onlar da ebedi cehennemliktir deniyor. Hatta başı kapalı ama deve görgücü gibi yapan kadınların da ebedi cehennemlik olduğunu söylüyor kur-an .
    Buradan çıkan sonuç şu ki, bu aşağılama neden yapıldığını bulmaktır. Eğer bir müslüman olmayan kişi kötü bir iş yapmışsa elbette Allah ona karşı sinirlenir, ya da bir müslüman bunu yaptığında. Çünkü Allah insanlardan çok şey beklemektedir. Yaratılış kısmını okursan, melekler Allah a soruyorlar neden kan dökecek bir varlık yaratırsın (adem soyu) yaratan da hayır insanlar kan dökmeyecektir diyip onlara olan güvenini gösterir. Bir insan doğruyu yaptığında Allah gururlanır meleklere karşı, bak yarattığım insan bu derece şereflidir der. Ama kötü bir şey yaptığında da onu yerer. (Teşbihte hata olmasın sadece olayı anlamak mükabilinde benzetmeler kullanıyorum)
    Mesela hac da şeytan taşlamak vardır. Bunun sebebi ise, şeytan ın topraktan yaratılmış insanları aşağılamasından dolayı, sen bizi bu taşlarla(topraklarla) aşağıladın biz de sana fırlatıyoruz anlamı vardır. Şeytan a toprağın gücünü göstermektir, temsili bir şeydir


    edit : eksikler kalmış ama hangisini tamamlıyım onu da bilemedim. kasmaya değecek mi onu da bilemedim. mesela hz konusu. hz demek saygıdeğer gibi bi anlama gelir. doğal olarak muhammed, müslüman olmayan için saygıdeğer değildir. bunun sonucunda muhammed yazmaktan başka ne yapılabilir? istiyorsun ki adam ateist de olsa hz desin cumaya gitsin falan...

     

    Yukarıda açıkladım bunun cevabını. Kimse sizden hazreti demenizi beklemiyor. Sadece bu konuda saygı gösteren kişilere ben şahsi olarak ayrı bir muhabbet duyuyorum ve kalbindeki güzellik için imrenebiliyorum. Karşı görüşteki bir insanın inancına uygun hareket ettiği için. Bu türk ateistlerde çok nadir olan bir şey. Ama yabancılarda bu hassasiyet aşırı derecede var.

     

    bu arada son mesajın diyor ki "beni bişey bilmeyen kitap okumamış biri mi sanıyosun." şimdi ben seni öyle sanmıyorum, hatta hakkında hiçbi fikrim yok. tanımam seni. nerden bileyim kaç kitap okudun. onunla ilgili bişey de yazmamışım zaten bakarsan. ana sen bana şunu bilmiyon bunu bilmiyon diyebiliyorsun. seni bilmem ama konuştuğum müslümanların şimdiye kadar tamamı kuran okumamış insanlardı. feyzpukta paylaşılan 2 ayeti okumak kolaya geliyor tabi. oysa ben kendim defalarca kuran okumuş, tefsir incelemiş, farklı meallerden okumuş, hadisleri incelemiş biriyim.

    sonuç cümlesini yazmayayım, anlatabildim sanıyorum...

     

    Beni cahil mi zannediyorsun ima'mın amacı şuydu, orada söylediğim sözlerin çoğunun yanlılş olduğunu,bak o sözleri değiştir yoksa seni rezil ederim gibi bir üslup kullanmadan dolayı söyledim. Ben konuştuğum şeyleri facebooktan oradan buradan almıyorum. 3 büyük dinin kitaplarını da okudum (tevrat ve incil i tam bitiremedim), diğer dinlere sahip olan insanlarla da konuştum, onların dinlerini öğrenmeye çalıştım. Hatta budist bir kızın üstüme çıkarak tuhaf tuhaf el kol hareketi yaparak içimdeki kötülüğü alabildiğini düşündüğü için ses çıkartmadan bekledim. Okuduğum bir şeyin doğru olduğunu öğrenmek için hep öğrendiğim şeyleri pratikledim. Günlük hayatımda kullandım ya da birileri ile ilgili ise kendilerine sordum (Bunu en çok yahudilik hakkında yaptım)
    Kısacası toplumdaki ekseri olarak cahil yetişmiş,anne babadan dolayı müslüman olan biri değilim ben. Elimden geldiğince tüm dini, siyasi, felsefi sistemleri arşatırdım, yerlerinde inceledim imkanım olduğu kadar. O sistemlerin ülkelere verdiği zararları kendimce gözlemledim (özellikle doğu bloğu ülkelerindeki sovyet rusyanın yaptığı tahribatları)

     

    Son Sözüm: Ben kimse ineğe tapıyor spagettiye tapıyor ya da hiç bir şeye tapmıyor diye laf etmedim. Beni bağlamaz. Benim değerlerime inançlarıma hakaretetmedikçe istediği şekilde yaşasın. İnsanları dinsiz diye kötüdür diye yaftalamam. Çok iyi insanlar da çok kötü insanlar da var. Müslüman olanlardan da keza öyle. Ben bunu aldğı ahlaki eğitime dayandırıyorum.

     

    Diyeceklerim bu kadar..
    Saygılar


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 21092 Toplam Mesaj: 166