folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bebeğimin Kolu Yandı...



Bebeğimin Kolu Yandı...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    çok geçmiş olsun. ya İnşallah iz kalmaz kolunda.


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Acil şifa dilerim, yetişkin insan bir şekilde acıya katlanır ama bu durum bebeklerin başına gelince adeta insanın içi parçalanıyor. İnşallah en az hasarla atlatır...


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    geçmiş olsun hocam. ben iz kalmayacağını düşünüyorum. Çocukluğumda bir çok yerimi fena halde yaktım. Bende iz kalmadı. Kardeşim de çalışan fırına deydirmişti ayağını küçükken onun da uzun süre (8-10 yıl) iz kaldı. Kalıcak sanırım derken geçenlerde baktık geçmiş.
    Yaşı biraz büyük olsaydı korkabilirdin ama ufak olduğu için enfeksiyon kapmadığı sürece iz kalmaz inş. hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    hocam benim kolumada 4 yasınyken kaynar süt döküldü.omzumdan bileklerime kadar yandı su toplamış.Doktora goturmusler iz kalır demişler ama kalmadı.

    galiba süt yanıgı nedense iz bırakmıyor uzun vadede

    gönlünü ferah tut inşşallah iz kalmaz...


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koraykrk
    koraykrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2012
    Erkek

    geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin...


    Hizmet nimettir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam öncelikle çok geçmiş olsun , gerçekten çok üzüldüm ve ufaklığın acısını hissettim resmen , ne yapacağın hakkında öneri verecek kadar bilgim yok ama iz kalması ile alakalı fikrimi paylaşacağım,henüz yeni yürümeye başlarken evde büyük tüp'ün bitmesi sonucu evde küçük tüp ile çorba filan yapılıyormuş,çocuk aklı tabi gidip onla oynayıp çorbayı karıştırmaya çalışırken ayağıma dökmüşüm ve şu an iz yok .. anca deli gibi dikkat etmek lazım ki hem ince ayak derisi ki birde bebeğe ait 2. yanık olayımda babannemin köyden getirdiği donmuş tereyağını eritirlerken ( tepside ) emekleyerek gidip yumruğumu basmışım elimdede bir iz yok .. birde 6 7 yaşındayken mahallece hortumları yakar sağa sola damlatır eğlenirdik..çok güzel damlıyordu filan , onuda sallarken bi parçası sol gözümün üstüne bir parçasıda dizime yapıştı kaldı..etimle kaynadı,sadece bunlardan çiçek hastalığı lekesi gibi ufak detaylı görünümler var,ki bizimkiler doktorla filanda uğraşmamış..gidip bakkaldan yara bandı almıştım plastik hortum olayında :)) örnek olması açısından bunları paylaştım,umarım birşey olmaz,tedavisinede devam edersiniz var olan ufak riskide yok edersiniz..tekrardan geçmiş olsun.

    Lemuria tarafından 08/Eki/13 21:58 tarihinde düzenlenmiştir

    dont think twice its all right
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    .ok geçmiş olsun hocam. inşallah ağrısız sızısız ve izsiz geçer gider.. 
    üst çıkarılmayacağını bende şimdi okuyunca öğrendim.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oki
    oki's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Geçmiş olsun.

    Rabbim acil şifalar versin.

    İz falan kalmaz inşallah. Şu an elimden gelen tek şey dua.

     


    tuğra
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam çok geçmiş olsun bi abimin başına gelmişti bizim ufaklığın ayağı yanmıştı. iz felan kalmadı. ama sürekli hastaneye götürdüler kazıya kazıya deriyi iyileştirdiler. çok detayını hatırlamıyorum öğrenip sana farklı bilgi lazımsa veririm.


    sırıtma la.
Toplam Hit: 5648 Toplam Mesaj: 65