folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Call Of Duty: Ghosts



Call Of Duty: Ghosts

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    cod4'den sonra sırf para amaçlı yapıldı, mw2ye falan tamam dedikte mw3'ü oynadım en son daha da oynamam dedim cod. oyun değil bu arkadaşım, interaktif film. ne çizgi dışına çıkabiliyorsun, ne farklı bi seçenek sunuluyor önüne, hiç bir şey yok. zekamızı kullanalım az biraz, bişeylerle uğraşalım falan, yok. vur, devam et, yine vur, yine devam et. hatta takip edeceimiz adamı bile üstünde "follow" yazarak göstermiş ki oyuncuya hakaret resmen, paso oyun boyu takip ediyosun. madem böyle yaptık bide üç beş tane hayal ürünü aşmış bişey yapalım gerçekçiymiş gibi gösterelim diyorlar, al sana senaryo.


    mw3'ü satın alıyorsun, 4 ay geçiyor mw2'de ki haritaları süslemişler tekrar DLC diye satıyorlar. sırf para amaçlı, tamam para kazan ama adam gibi oyun yap, öyle kazan.

    valve'nin, blizzard'ın onda biri olamazlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    anarsistherif bunu yazdı

    cod4'den sonra sırf para amaçlı yapıldı, mw2ye falan tamam dedikte mw3'ü oynadım en son daha da oynamam dedim cod. oyun değil bu arkadaşım, interaktif film. ne çizgi dışına çıkabiliyorsun, ne farklı bi seçenek sunuluyor önüne, hiç bir şey yok. zekamızı kullanalım az biraz, bişeylerle uğraşalım falan, yok. vur, devam et, yine vur, yine devam et. hatta takip edeceimiz adamı bile üstünde "follow" yazarak göstermiş ki oyuncuya hakaret resmen, paso oyun boyu takip ediyosun. madem böyle yaptık bide üç beş tane hayal ürünü aşmış bişey yapalım gerçekçiymiş gibi gösterelim diyorlar, al sana senaryo.


    mw3'ü satın alıyorsun, 4 ay geçiyor mw2'de ki haritaları süslemişler tekrar DLC diye satıyorlar. sırf para amaçlı, tamam para kazan ama adam gibi oyun yap, öyle kazan.

    valve'nin, blizzard'ın onda biri olamazlar.

    iyi de hacı fps yani bir senaryosu olur genellikle.

    bulamacalı oyun istiyorsan rpg ye sarmalısın biraz da.

    skyrim fallout felan iyi gider bence.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    angelofhope bunu yazdı
    anarsistherif bunu yazdı

    cod4'den sonra sırf para amaçlı yapıldı, mw2ye falan tamam dedikte mw3'ü oynadım en son daha da oynamam dedim cod. oyun değil bu arkadaşım, interaktif film. ne çizgi dışına çıkabiliyorsun, ne farklı bi seçenek sunuluyor önüne, hiç bir şey yok. zekamızı kullanalım az biraz, bişeylerle uğraşalım falan, yok. vur, devam et, yine vur, yine devam et. hatta takip edeceimiz adamı bile üstünde "follow" yazarak göstermiş ki oyuncuya hakaret resmen, paso oyun boyu takip ediyosun. madem böyle yaptık bide üç beş tane hayal ürünü aşmış bişey yapalım gerçekçiymiş gibi gösterelim diyorlar, al sana senaryo.


    mw3'ü satın alıyorsun, 4 ay geçiyor mw2'de ki haritaları süslemişler tekrar DLC diye satıyorlar. sırf para amaçlı, tamam para kazan ama adam gibi oyun yap, öyle kazan.

    valve'nin, blizzard'ın onda biri olamazlar.

    iyi de hacı fps yani bir senaryosu olur genellikle.

    bulamacalı oyun istiyorsan rpg ye sarmalısın biraz da.

    skyrim fallout felan iyi gider bence.

    hacı ne alakası var, half-life oynamadın mı sen hiç? mesela portal bile çok basit bi oyun, ama onda bile kafayı kullanman lazım. gerçekten portal inanılmaz basit yapılmış bir oyun. çok basit bir modlama, üstüne büyük olmayan 10-15 harita, birde basit bir senaryo ama aldığın zevk inanılmaz.  half-life 2'nin hem senaryosu, hem o zamana göre (şimdiye göre bile kötü denilemez) aşmış grafikleri, sesleri, her şeyi taş çıkartır. oyunda özgürsün bi kere, istediğin şekil gidersin. mesela hl2'de oyunun basında, tren istasyonundan sonra ilk apartmana girerken bi park var, ben o parkta en az 10-15 dakika oynadım. salıncakta falan sallandım. oyuncak bebekle falan oynadım. üstelik ben hl2'yi bitireli 5 seneden fazla oldu ama hala aklımda.

    hl2'yi çok övdük mesela ama pcdoktor metro2033 demiş, onda da aynı şekilde aşmış bi senaryo var, onda da zekanı kullanman lazım, mermini/paranı iyi yönetmen lazım. bir sürü oyun var böyle. ama cod'da bunlara dair en ufak bir şey yok, detay yok..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek
    anarsistherif bunu yazdı
    angelofhope bunu yazdı
    anarsistherif bunu yazdı

    cod4'den sonra sırf para amaçlı yapıldı, mw2ye falan tamam dedikte mw3'ü oynadım en son daha da oynamam dedim cod. oyun değil bu arkadaşım, interaktif film. ne çizgi dışına çıkabiliyorsun, ne farklı bi seçenek sunuluyor önüne, hiç bir şey yok. zekamızı kullanalım az biraz, bişeylerle uğraşalım falan, yok. vur, devam et, yine vur, yine devam et. hatta takip edeceimiz adamı bile üstünde "follow" yazarak göstermiş ki oyuncuya hakaret resmen, paso oyun boyu takip ediyosun. madem böyle yaptık bide üç beş tane hayal ürünü aşmış bişey yapalım gerçekçiymiş gibi gösterelim diyorlar, al sana senaryo.


    mw3'ü satın alıyorsun, 4 ay geçiyor mw2'de ki haritaları süslemişler tekrar DLC diye satıyorlar. sırf para amaçlı, tamam para kazan ama adam gibi oyun yap, öyle kazan.

    valve'nin, blizzard'ın onda biri olamazlar.

    iyi de hacı fps yani bir senaryosu olur genellikle.

    bulamacalı oyun istiyorsan rpg ye sarmalısın biraz da.

    skyrim fallout felan iyi gider bence.

    hacı ne alakası var, half-life oynamadın mı sen hiç? mesela portal bile çok basit bi oyun, ama onda bile kafayı kullanman lazım. gerçekten portal inanılmaz basit yapılmış bir oyun. çok basit bir modlama, üstüne büyük olmayan 10-15 harita, birde basit bir senaryo ama aldığın zevk inanılmaz.  half-life 2'nin hem senaryosu, hem o zamana göre (şimdiye göre bile kötü denilemez) aşmış grafikleri, sesleri, her şeyi taş çıkartır. oyunda özgürsün bi kere, istediğin şekil gidersin. mesela hl2'de oyunun basında, tren istasyonundan sonra ilk apartmana girerken bi park var, ben o parkta en az 10-15 dakika oynadım. salıncakta falan sallandım. oyuncak bebekle falan oynadım. üstelik ben hl2'yi bitireli 5 seneden fazla oldu ama hala aklımda.

    hl2'yi çok övdük mesela ama pcdoktor metro2033 demiş, onda da aynı şekilde aşmış bi senaryo var, onda da zekanı kullanman lazım, mermini/paranı iyi yönetmen lazım. bir sürü oyun var böyle. ama cod'da bunlara dair en ufak bir şey yok, detay yok..

    Zevkler ve renkler tartışılmaz hacım cod alanların çoğu  multiplayer zombie codun sağlağdığı online büyük avantajlara para veriyolar single player sikleyen yok

    overlocker tarafından 22/May/13 21:44 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Ghost gibi mübarek bir adamın üzerinden bari prim yapmayın be. İsim satmaya devam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    İlk oynanış görüntüleri yayınlandı.

    http://new.livestream.com/callofduty/codghosts/videos/21087443

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    CoD yine kendine has olan bir şeyi tekrarlamış gibi görünüyor. Bir oyunda birden fazla karakteri oynayacağımızı ve oynadığımız karakterlerden bir ya da birkaçının ölümüne tanık olacak gibiyiz. MW serisinde olan bu gelenek devam ettiriliyorsa, ortaya güzel bir şeyler çıkacak gibi. Zaten görüntülere diyecek bir şey yok. Daha fazla oyuncuya hitap etmesi açısından çok yüksek sistem gereksinimi istemiyordur umarım :P

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    aynı oyunun hikayesini değiştirip sunuyolar. Cod grafikleri artık geri kalmaya başladı. Arma 3, farcry 3 falan grafiklerine bakın bide şuna bakın amk

    manhyak tarafından 10/Haz/13 01:43 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    ne zaman çıkacak ? ya bu oyunun ilk çıkanları problemsiz crackli şekilde oynanıyorduda artık cracklerde hep problem var hiç keyifli oynanmıyor acayip hatalar veriyor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    http://i.neoseeker.com/n/0/prepare4battle_thumb.jpg

Toplam Hit: 2915 Toplam Mesaj: 42