folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Call Of Duty: Ghosts



Call Of Duty: Ghosts

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Black Ops 2'nin oyun motorundaki rezilliği görünce ilk bölümde bırakmıştım..

    Azıcık battlefield'dan örnek alsınlar ya,yıllardır aynı grafik aynı ses.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Black Ops 2'nin oyun motorundaki rezilliği görünce ilk bölümde bırakmıştım..

    Azıcık battlefield'dan örnek alsınlar ya,yıllardır aynı grafik aynı ses.

    yeni grafik motoruyla geliyorlar hocam.

    hatta karşılaştırma videosu bile var piyasada

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YQivpmzdnEI

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Geçende bir mekana girdim adam call of duty mw3 oynuyordu grafiklerine baktım oha amk bu ne dedim resmen. Bildiğiniz sıçmışlar sıçmılar. Counter strike tarzı birşey zannettim yeminle. Cod serisi ile büyüdüm ben büyüdüm onlar büyüyemedi.Bence adım atmaları lazım yoksa diğer oyun üreticileri cod serisini silmeye bakacak.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek

    grafikler eskiye göre iyi ama bi battlefield 3 bi crysis 3 değil.  Senaryo konusunda gene öttürürler , oynanış dinamigi gene öyle . FPS oyunlarda

    aksiyon konusunda cod u geçen bir oyun daha oynamadım şöyleki ; bu mw serisinde daha çok ön plandaydı , aniden adam çıkması, biyerlerde

    kayıp düşmeler vs Cod herzaman iyiydi bu konuda . Yeni grafikler piyasanın altında herzamanki gibi daha çok bilgisayarda oynanabilsin fikrinin

    arkasına saklanıyorlar . Düzgün birşeyler çıkabilir beklenenin çok altındada olabilir. Black Ops II de kendilerine çok sövdürttüler . 9 senelik tescilli

    Cod fanı olarak ben bile sövdüm , düşünün artık normal playerları.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Geçende bir mekana girdim adam call of duty mw3 oynuyordu grafiklerine baktım oha amk bu ne dedim resmen. Bildiğiniz sıçmışlar sıçmılar. Counter strike tarzı birşey zannettim yeminle. Cod serisi ile büyüdüm ben büyüdüm onlar büyüyemedi.Bence adım atmaları lazım yoksa diğer oyun üreticileri cod serisini silmeye bakacak.

    cod oynayan adam (bence) multiplayer veya görüntü kalitesi için değil hikayeyi sevdiği için oynuyor hocam.

    en azından ben böyleyim.

    hala insanlar ekşi sözlükte soap mactavish diye başlık açıp bu karaktere hayranlıklarını anlatabiliyorlarsa böyle bir seri zor ölür.

    gerçi modern warfare serisinide bitirdiler galiba hadi hayırlısı.

    beklentimiz ghosttan.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek
    angelofhope bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı

    Geçende bir mekana girdim adam call of duty mw3 oynuyordu grafiklerine baktım oha amk bu ne dedim resmen. Bildiğiniz sıçmışlar sıçmılar. Counter strike tarzı birşey zannettim yeminle. Cod serisi ile büyüdüm ben büyüdüm onlar büyüyemedi.Bence adım atmaları lazım yoksa diğer oyun üreticileri cod serisini silmeye bakacak.

    cod oynayan adam (bence) multiplayer veya görüntü kalitesi için değil hikayeyi sevdiği için oynuyor hocam.

    en azından ben böyleyim.

    hala insanlar ekşi sözlükte soap mactavish diye başlık açıp bu karaktere hayranlıklarını anlatabiliyorlarsa böyle bir seri zor ölür.

    gerçi modern warfare serisinide bitirdiler galiba hadi hayırlısı.

    beklentimiz ghosttan.

    Aynen öyle . Cod serisi grafik için değil , senaryo için oynanır ancak  piyasadaki oyunlar grafik konusunda uçmuş gitmiş vaziyetteyken bu grafikler

    oyunculara hakaret niteliginde. Fanların üzerinde haksız para kazanıyorlar biz Cod Cemiyeti olarak bi gidişata bir dur dememiz lazım :) çıktıgı gün

    200$ alıyorsun şu oyuna, madem herkes oynasın fikri adı altında şu beş para etmez miladı dolmuş oyun motorlarını kullanıyosun fiyatıda düşür o

    zaman gavat herif :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    görüntü kalitesi olarak oyun motoru olarak geride kalabilirler ama bu oyunun verdiği zevki başka bi oyun veremiyor açık ve net şekilde.

    crysis 3 oynadım oynadığım ilk serisi idi daha önce crysis oynamamıştım. sevdim güzel oyundu sarıyor epey atraksiyonu bol ama hep bi eksik var diiyor insan. 

    ama crysis 3 senaryo olarak cod'a yaklaştı bence bunda türkçe olmasının avantajı büyüktü. oyuncular tüm anlarda oyunun içinde kalıyordu böylelikle skip çekip devam etmiyorlardı. cod'da türkçe destek gelse nasıl olur tahmin edin :F

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    mw 1-2 defalarca oynadım hikaye önemli benim için crysisinde bütün serisini oynadım gram zevk almadım grafik var ama konuşmalar dialoglar falan itiyo arkadaş oysaki captain price öylemi öl dese bileğini kesersin sıcaklık var adamda baba adam yaw

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    abi biz sistem gereksinimi nedeniyle bir çok oyunu dahi kuramazken Infinity Ward bize CoD oynattı.

    yetmedi multiplayer oynattı.. sikir edin motorunu ehliyetini.

    captain price'ı dedem gibi sevebiliyosam , o yeterlidir benim için :D

    yemişim crysisi bd yi

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    abi biz sistem gereksinimi nedeniyle bir çok oyunu dahi kuramazken Infinity Ward bize CoD oynattı.

    yetmedi multiplayer oynattı.. sikir edin motorunu ehliyetini.

    captain price'ı dedem gibi sevebiliyosam , o yeterlidir benim için :D

    yemişim crysisi bd yi

    yürü be barış !


    aynı düşüncedeyim. gelsin de oynayalım bebeği.

Toplam Hit: 2936 Toplam Mesaj: 42