folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Domuz Eti Nerden Bulabilirim?



Domuz Eti Nerden Bulabilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    intikam91
    intikam91's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Beykoz da Acar kentin içindeki migrosta var
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    bızım burda domuz çok vuruluyo ve satıyolar yeterki alcam de. kocman domuzu 200 250 ytl satarlar sana


    sokayım onun tezine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    kokoreç yiyin abi var mı üstüne bunun en iyisi kokoreç.Bide temiz olunca aboo ne gidio yanına da ayran sıcak olucak böle hafif acılı kokusu zaten 3 km öteden duyuyorum.

    http://yigitdemirag.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ordinarius bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ ultrasker;

    anne tarafım ermeni baba tarafım türk, Türklüğü kabul etmiyor değilim fakat Ermenilerin de ezilmesini kabul etmem hiçbir zaman..

    @ ghargamel;

    daha önce evdekiler aldığı için yemiştim bikaç kez beğendim hoşuma gitti yemeye de devam ediyorum.. devletin izin vermesi ii oldu bence kötü bişey değil...


    -----------------------------
    yok abı kotu bişey demedim zaten ne yersen ye saygım war:)

    çocuktum,büyüdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    migros carrefour gibi büyük marketlerde bulursun.

    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=1BwzYQoNxb0&mode=related&search=

    lezzetli bişiler yemek istiosan buraya git :) ama önce 45. sn den 50. sn ye kadar olan bölümü izlemeyi unutma :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anarsist
    Anarsist's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=1BwzYQoNxb0&mode=related&search=

    lezzetli bişiler yemek istiosan buraya git :) ama önce 45. sn den 50. sn ye kadar olan bölümü izlemeyi unutma :D


    -----------------------------

    Video kaldirilmis. 


    Çok günahım varsa neden gamım var Ali gibi şahı-ı merdana düştüm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------
    kokoreç yiyin abi var mı üstüne bunun en iyisi kokoreç.Bide temiz olunca aboo ne gidio yanına da ayran sıcak olucak böle hafif acılı kokusu zaten 3 km öteden duyuyorum.
    -----------------------------
    abi ne güzel anlattın zaten hastasıyım canım çekti harbiden olsa da yesek :D

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    unstopable bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ordinarius at da yiyionuz mu la.

    Bide dönüp dolaşıp siyasete getiriyosun sözü.Konuyla uzaktan yakından alakası yok gibi bence.kıllanmaya başladım açıkçası.


    -----------------------------
    walla kazaklar baya at eti yiyolar ben gördüm gözümle hatta bana da verdiler de ben sevmem dedim öle işleri yemedim.Üstelik bu durum şu abiler geyiqleri var ya o evlerden birinde oldu :D:D
    -----------------------------
    "orda burda heryerde" nin manası da o mu oluyo hoca :DD

     ne abilermiş bee.beyinden sonra mide mi yıkıyolar artık :DDD


    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    ordinarius go to the migros .

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
Toplam Hit: 24224 Toplam Mesaj: 70