folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Emek Hırsızlığı (Tribunewear)



Emek Hırsızlığı (Tribunewear)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    Cosmic 'in posta kadar bi yanlış anlaşılma var diyordum 


    profilime bakmayın
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Ayrılık defterini elimize verdiler olaaaaa

    bu ne amk ya olaylara bak...

    ulan bi ara fight clup yapak yoksa kimse stresini atamıçak baksana veren verene 

    Liquid tarafından 11/Şub/15 00:20 tarihinde düzenlenmiştir

    İmzalamazsam ne olcak?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    Adam marka marka dedi markayi kendi gomdu. Hakettin haci.


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek
    nurk bunu yazdı

    esat böyle bisi yapmaz az cok tanıdıgım kadarıyla, bi acıklama yapsın sonra kararı veririz..


    Benim tanıdığım kadarıyla da oldukça iyidir Esat...


    Twitter: @CanKirca
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    100liraya ihtiyacım var.Yollayabilecek kimse var mı?9 gün sonra ödeyeceğim

    ——— ——— ——— 

    çetonun hiç suçu yok,iyi niyetinden faydalanılmış sadece.konuyu açarak iyi yapmış. 5lira da olsa böyle konuları açın görelim 

    logoyu alan adamın 50lirası yoktu diyelim,dostum para yok 3gün sonra yolliyim 5gün sonra yolliyim diyebilirmiş dememiş

    Logoyu almış tepe tepe kullanmış saksıyı çalıştırıp dememiş ulan bu logo nereden ve nasıl geldi?

    gelmiş bide unuttum da bilmem ne.olmaz arkadaş yakışmaz

    şimdi benim çetoyla defalarca alişverişim oldu.200-300tl civarı para yollardı istediğini yollardım.herşey olmasi gerektiği gibi olurdu.

    Bu konuyla ilgili olması gereken aslnda logonun aslndan önce demosu vb. Yollamak olabilirdi ama tahminimce adamın profline filan bakarak kendince iyi düşünceler kurmştur.nerden bilsin böyle olacağını.

    ben bayılıyorum böyle konulara.ortalık çakal kaynıyo amk.

    bir gecede iki kez gürcistana girer çıkardım derse girer manav işletir boya yapardım ama müşteriyi aksatmaz gönderiyi geciktirmezdim.

    bilmiyorum ama galiba iyi bi satıcıyım.

    reklamımı da yaptım:))

    not:mesaj atanları ifşa etmicem fakat çok sevenim varmiş amk:))para filan lazım değil şaka yaptm .güvenmeyin la kimseye:) sonra benim de konumu açarsınz sizden herşey beklenir:)

    bu sitede  söz verip tutmadığım TUTAMADIĞIM tek bi adam var o da amd-x tir

    eğer okursa bunu onu sevdiğimi bilsin öptüm çok:)

    Unutma sakın "tosun unutmaz"



    ben hala ücretsiz yaptığın logoyu kullanıyorum Kadir'im.


    Twitter: @CanKirca
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı
    Durqrimast bunu yazdı
    DrKill bunu yazdı
    sRcN bunu yazdı
    Dentist bunu yazdı

     

    Bu hıyar banlandı mı?

    Banlanması konusunda hepimiz heralde hemfikiriz? Altı kapalı tehdit, hakaret falan.. Sanal mafya sanki ibne.

    Hacım ver adresi gelip Arduous' un yerine ödemeyi ben alayım bakalım kim kimin eline beline veriyor. Hatta istersen youtube üzerinden livecast açalım da millet senin gibi bi delikanlı görsün. Adresi PM at geleyim alayım ben gönüllüyüm :)

    Banlanmalı bencede. Bu konuda karşı fikir kimse yok.

    Sonra ben deyince kızıyorlar bana id'ye bak 39 bin. 30 bini ne zaman geçti id'ler üye alımı açıldı. Forumun boku çıktı.

    Yiğit buluşmada faytona binerken, paintball'da takım seçerken bile 30k altını almamakla en doğrusunu yapmışsın :( (ben hariç ben fasülyeyim)

    bensenın agzına veriyim ödemeyi ne dersin topitos ?

    Bak 35 bin id ile üye nasıl kendini belli ediyor. Dokunmayın lan benim arkadaşlarıma bu forumda


    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    Durqrimast bunu yazdı
    DrKill bunu yazdı
    sRcN bunu yazdı
    Dentist bunu yazdı

     

    Bu hıyar banlandı mı?

    Banlanması konusunda hepimiz heralde hemfikiriz? Altı kapalı tehdit, hakaret falan.. Sanal mafya sanki ibne.

    Hacım ver adresi gelip Arduous' un yerine ödemeyi ben alayım bakalım kim kimin eline beline veriyor. Hatta istersen youtube üzerinden livecast açalım da millet senin gibi bi delikanlı görsün. Adresi PM at geleyim alayım ben gönüllüyüm :)

    Banlanmalı bencede. Bu konuda karşı fikir kimse yok.

    Sonra ben deyince kızıyorlar bana id'ye bak 39 bin. 30 bini ne zaman geçti id'ler üye alımı açıldı. Forumun boku çıktı.

    yıllarca aynını dedim :D

    Eskiler bir buluşma mı ayarlasak kendi aramızda özelden?


    Nerede o eski günler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganaydin
    doganaydin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2010
    Erkek

    Yeniyim, yeniliğimden utandım.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    CanKirca bunu yazdı

    ben hala ücretsiz yaptığın logoyu kullanıyorum Kadir'im.

    adı üstünde işte "ücretsiz".ihtiyacın vardı tasarlayıp yolladım.ücret istenecek bir logo da değildi ya...

    geçen gün mesaj atıp ücret karşılığında logo istedin,çok kırıldım.keşke hala ilgili olsam da yine ücretsiz yapsam

    adam logoyu alıp kullanmış,logoyu tasarlayanı unutmuş.kısaca konu bu.

    bizimki apayrı :) sen bizi karıştırma

    hadi selametle kal.

    haa bu arada senin için çetodan rica edicem belki beni kırmaz da sana logo konusunda yardımcı olur

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Odak noktası konusunda arkadaştan net bir cevap gelmemiş.

    Dalgındım-yoğunum-enerjim yok vs. Daha tatmin edici bir bilgi beklerdik :S

    Soru net loguyu yaptırıp daha sonra uyarlayıp bilerek mi kullandınız, yoksa arada başka bir şeyler mi oldu?

    50-100 tl ücret için arkadaşı niye bu kadar beklettiniz/bekletiyorsunuz? ( Size iyi niyetle karşılıksız hizmet sunulduğu halde )

    Not: Şu saatten sonra ne desen boş gelecek zaten de yine de varsa uydurmasyon olmayan gerçeği yansıtan bir açıklama istiyoruz. 

     

     

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
Toplam Hit: 29048 Toplam Mesaj: 299