folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder İnsan Vucudundaki Beyin Enerjisi İle Diğer Objelere Hakim Olma



İnsan Vucudundaki Beyin Enerjisi İle Diğer Objelere Hakim Olma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    astral seyahat için burası http://www.astralseyahat.com/
    herşeyi anlatmışlar.

    bi de şu telekinez hakkında sağlam bi site olsa

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    abi telekinez i de merak ediyom ama astral seyahat daha ilginç geldi ama uyandıktan sonra sesler we karın ağrısı tırsınç geliyo walla kafayı yemiyim ailenin hatta sülalemin en big çocuyuyum yani ewlenmemiş olarak soyumu nasıl tewam ettiririm ama denicem ::D

    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya değerli müritler bu astral seyahat pek fazla bişe deil sadece rüyanızda istediğinizi görmenizi salıyo yani rüya kontrolü zaten olayda tam rüya görücekken düşüncenizi sabitleyim biliç altınıza isteğinizi yerleştirmek yani bir newi 3d hatta gerçekmiş gibi film izleme olayı yani ruhunuzun bi yere gittiiii yok olay beyinde gerçekleşiyor desek yeridir karın ağrıları falan da belki fiziksel olarak olmuyodur olduunu düşünüyo olabiliriz ama yapmadan karın ağrısı olyını bilemem ama projeksiyon olayındaki düşüncem bu

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    denemeden anlayamayız fakat deneyimleri biraz okursan gerçekten olan olayları görüyolar. bilemiyorum tabii beynimizin bize oynadığı bir oyunda olabilir.
    bi de nostradamusla ilgili 3 ciltlik bir kitap var ben daha ilk kitabındayım orda da nostradamus buna benzer deneyimler yaşıyo. kitapla arasında bağlantı var. bunu niye mi söyledim belki okumak istersiniz kitabı :))

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya dün geceden beridir azda olsa arada kağıtlara bakarat nasıl yapıyolar dedim sabah yani şimdi denedim bende kağıtları hareket ettire biliyom hatta katı bir çismi silikon bi top u titrettiiimi söliye bilirim ama kağıt işinde ustalaşmaya çalışıcam (kağıdı uçururmuşum şimdi)

    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    evet beyler bu konularda yeneği olan birisi olarak benimde merakım var çünki bazen oluyor karşımdakinin herhangi bir şekilde benimle irtibat kurmasını istiyorum ve oluveriyor mesela ortaokulda çok yapmıştım sonradan tırstım hoca benimle irtibat kursun diyorum bişeyler oluyor hatta bir keresinde hoca bana bişeyler desin dedim yoğunlaştım oda hiç konuşmadığım halde bana koca karılar gibi konuşuyorsun dedi yanımdakilerde benden tırstı tabi :D bende tırstım kendimden neyse merak sardım bu astral şeysine kitap neyim alıcam zaten telepati kitabı var hipnozda var meraklıyım böyle şeylere okumaya ve uygulamaya başlıycam tekrardan...

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    kardeşlerim oynatırsınız aslında kolay.
    sadece kendinizi bütün düşüncelerden sıyırın sadece o objeye odaklanın ve onu her yönüyle düşünün rengi, boyutu, köşeleri böylece onu hissedersiniz..
    O zaman o sizin olur ama 5 dk da yapabilecek kadar kolay değil bu. Eğer 5 dk da gerçekden yapabiliyorsa mükemmel bir düşünce gücü ve konsantrasyon var o arkadasda yada sizlerle kafa buluyor..

    be different...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya aslında doru ve bencede bu olay beynini çok ii kullanan insanlarda daha ileriymiş duyduuma göre yani zekayı kullanmayla doru orantılı bence yani

    tahribat.com a can feda
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    kitaplar şunlar

    Astral Seyahat Yeni Başlayanlar İçin EGE META YAYINLARI Richard Webster


    Astral Seyahat Teknikleri EGE META YAYINLARI Scott Rogo

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    kitaplar şunlar


    http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=74266&session=51410620193255247247&LogID=2112651

    Astral Seyahat YeniBaşlayanlar İçin EGE META YAYINLARI Richard Webster


    http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=36356&session=51410620193255247247&LogID=2112651
    Astral Seyahat Teknikleri EGE META YAYINLARI Scott Rogo

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 11252 Toplam Mesaj: 80