folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kadıköy Metrosundaki Kavga



Kadıköy Metrosundaki Kavga

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    swordfish bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    şimdi birisi bana anlatsın eğer anlayan varsa :)

    bu kahverengi montlu olan ile yanındaki beyaz montu tek millet tek bayrak dediğiiçin mi dayak yiyor.

    oksa tek millet tek bayrak diyen guruba artislik yapınca mı dayak yiyor

    Hayır hocam. Adamlar şerefsiz oldukları için dayak yiyorlar. Tek millet, tek bayrakla falan alakası yok. İçeride bir sürü adam sessiz sessiz otururken ceplerinde bıçaklarla, silahlarla sözde milliyetçi naralar atarak, rahatsızlığını belirtenlere küfür ederek dayağı hakettikleri için dayak yiyorlar.

    Tek millet tek bayrak diye bağıran kişilermi bıçak çekiyor millete hocam 

    10 defa izledim bi bok anlamadım lan!


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    şimdi birisi bana anlatsın eğer anlayan varsa :)

    bu kahverengi montlu olan ile yanındaki beyaz montu tek millet tek bayrak dediğiiçin mi dayak yiyor.

    oksa tek millet tek bayrak diyen guruba artislik yapınca mı dayak yiyor

    Hayır hocam. Adamlar şerefsiz oldukları için dayak yiyorlar. Tek millet, tek bayrakla falan alakası yok. İçeride bir sürü adam sessiz sessiz otururken ceplerinde bıçaklarla, silahlarla sözde milliyetçi naralar atarak, rahatsızlığını belirtenlere küfür ederek dayağı hakettikleri için dayak yiyorlar.

    Tek millet tek bayrak diye bağıran kişilermi bıçak çekiyor millete hocam 

    10 defa izledim bi bok anlamadım lan!

    demekki sorun bende değilmiş :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    swordfish bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    şimdi birisi bana anlatsın eğer anlayan varsa :)

    bu kahverengi montlu olan ile yanındaki beyaz montu tek millet tek bayrak dediğiiçin mi dayak yiyor.

    oksa tek millet tek bayrak diyen guruba artislik yapınca mı dayak yiyor

    Hayır hocam. Adamlar şerefsiz oldukları için dayak yiyorlar. Tek millet, tek bayrakla falan alakası yok. İçeride bir sürü adam sessiz sessiz otururken ceplerinde bıçaklarla, silahlarla sözde milliyetçi naralar atarak, rahatsızlığını belirtenlere küfür ederek dayağı hakettikleri için dayak yiyorlar.

    Tek millet tek bayrak diye bağıran kişilermi bıçak çekiyor millete hocam 

    Adamın elindeki bıçağı görmüyor musunuz? Milletin bıçağı var dediğini duymuyor musunuz yahu? Adam metronun dışında elindeki silahı millete doğrulturken, ordan birinin mermilerini düşürdü silah boş diye bağırdığını falan farketmediniz mi?

    Kör değilseniz höh diyecem artık ama.


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    bu2 si nie dayak yiyo onu anlamadım.simdi belli ki bıçaklı adam digerini susturmaya çalışıo otur fln yapıo. e peki nie sonra 2 side dayak yiyor ki :S


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    hayır abi, metrodakiler eylemden sonra metroya geçiyor. 

    daha sonra sanırım, metrodakiler berkin elvan için eyleme devam ettiler. ya da bi sözlü münakaşa oldu.

    bu lavuklarda onları terörist, bölücü felan gördüğü için Milliyetçi duyguları kabararak laf söylüyorlar.

    Gerisi malum.

    Yoksa niye dövsünler amk tek ülke tek bayrak diyeni. 

     

    Video altında açıklama var:

    Efendim Kadıköy'de Berkin Elvan eyleminde olaylar sebebiyle millet metroya biniyor. Eylemciler sanıyorum metroda da eylemlerini devam ettirdikleri sırasında üç-beş kişi metrodakilere "Burası Tek Vatan, Tek Millet, Tek Bayrak lan! Ne oluyo lan delikanlı mı oldunuz? Kaç liralık adamsınız amk?" gibi metro eşkiyalı yapıyor. Şimdi napsak, ne desek bilmiyorum.

    Sonrasında metrodaki insanların tepkisini videoda görebilirsiniz.

    Daniel-Koo tarafından 14/Mar/14 13:27 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    tek anlamayan ben değilmişim içim rahatladı :D.d


    Aşağıdan yukarıdan yolun sonu görünüyor...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    devamı - http://capul.tv/kartal-metrosunda-berkinin-arkadaslarina-silahla-tehdit/


    Bittik biz bittik
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Bunların götü pkklılara kalkmaz solculara kalkar


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    şimdi birisi bana anlatsın eğer anlayan varsa :)

    bu kahverengi montlu olan ile yanındaki beyaz montu tek millet tek bayrak dediğiiçin mi dayak yiyor.

    oksa tek millet tek bayrak diyen guruba artislik yapınca mı dayak yiyor

    Hayır hocam. Adamlar şerefsiz oldukları için dayak yiyorlar. Tek millet, tek bayrakla falan alakası yok. İçeride bir sürü adam sessiz sessiz otururken ceplerinde bıçaklarla, silahlarla sözde milliyetçi naralar atarak, rahatsızlığını belirtenlere küfür ederek dayağı hakettikleri için dayak yiyorlar.

    Tek millet tek bayrak diye bağıran kişilermi bıçak çekiyor millete hocam 

    Adamın elindeki bıçağı görmüyor musunuz? Milletin bıçağı var dediğini duymuyor musunuz yahu? Adam metronun dışında elindeki silahı millete doğrulturken, ordan birinin mermilerini düşürdü silah boş diye bağırdığını falan farketmediniz mi?

    Kör değilseniz höh diyecem artık ama.

    ya birader sen neyin kafasını yasıyorsun alkollümüsün nesin :)

    videoda bi bok anlaşılmıyor ki bıçak silah çekenler kim, tek devlet diye slogan atanlarla aynı kişiler mi , 

    daha onu çözemedim ben sen neyin peşindesin :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    swordfish bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    şimdi birisi bana anlatsın eğer anlayan varsa :)

    bu kahverengi montlu olan ile yanındaki beyaz montu tek millet tek bayrak dediğiiçin mi dayak yiyor.

    oksa tek millet tek bayrak diyen guruba artislik yapınca mı dayak yiyor

    Hayır hocam. Adamlar şerefsiz oldukları için dayak yiyorlar. Tek millet, tek bayrakla falan alakası yok. İçeride bir sürü adam sessiz sessiz otururken ceplerinde bıçaklarla, silahlarla sözde milliyetçi naralar atarak, rahatsızlığını belirtenlere küfür ederek dayağı hakettikleri için dayak yiyorlar.

    Tek millet tek bayrak diye bağıran kişilermi bıçak çekiyor millete hocam 

    Adamın elindeki bıçağı görmüyor musunuz? Milletin bıçağı var dediğini duymuyor musunuz yahu? Adam metronun dışında elindeki silahı millete doğrulturken, ordan birinin mermilerini düşürdü silah boş diye bağırdığını falan farketmediniz mi?

    Kör değilseniz höh diyecem artık ama.

    ya birader sen neyin kafasını yasıyorsun alkollümüsün nesin :)

    videoda bi bok anlaşılmıyor ki bıçak silah çekenler kim, tek devlet diye slogan atanlarla aynı kişiler mi , 

    daha onu çözemedim ben sen neyin peşindesin :)

    Söyleyecek bir şey bulamadım ya ne diyeyim. Çok da karmaşık değil aslında hahah.


    while (1<2)
Toplam Hit: 8151 Toplam Mesaj: 100