Kontör Çalmak Trcell & Avea

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Ayazz bunu yazdı:



    Werdiin aktivasyon kodları benm numarada işlemio....



    ayazz kardeşim verdiğim kodlar zaten bana gelenler işlemez...sen sana gelen kullandığın aktivasyon kodlarını buraya yazacaksın...


    Çekil,Önümden Çekil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisco_maniach
    pisco_maniach's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    ilgili ve bilgili kardeşilerim! bu aktivasyon kodu bi türlü gelmedi, gelmiyo! Bu telefondan kaynaklanıyo olabilir mi¿ veya sorun nerde bilen varsa yardımcı olsun bi çok kişi burda tıkanıyo zaten!

    ...bana faydası olmayan klisenin papazını zikim, yansın ibnelerin alayı su veren itfayenin hortumunu zikim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    kardeşler telefondak kaynaklı olacağını sanmıyorum ben deneme amacıyla 3 servis operatörüne de gönderttim ve 10 saniye içinde gönderiyor...

    Çekil,Önümden Çekil...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    sağolasın emeğe saygı :)....

    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kamikaze_ilhan
    kamikaze_ilhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    ii de bu program nasıl iniyo
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kamikaze_ilhan
    kamikaze_ilhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    bu nasıl indiriliyo
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    :))))))

    forumların en fazla hit alan konusu hep bu kontor konuları oluo

    yiyiciler sizi:)

    Bu niymiş la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bu iş kul hakkına girer arkadaşlar yakışmaz bize

    dont think twice its all right
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Abi tamamda bu konuda adı geçen programın linki yok ortada :D eğer birisi verirse linki bende bi denerim :D

    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    hoja ii hoşta...
    avea için servis numarası ne?

    .
Toplam Hit: 21061 Toplam Mesaj: 62