folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kürdistan Formaları Satışta



Kürdistan Formaları Satışta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Ulan sabah sabah gördüm cinnet geçirdim bu nedir arkadaş ya. Ne hale gelmişiz iki tane poliste yanından geçiyor sanki boynerden geçiyor kanı bozuk şerefsizler.

    Burda her konuda görüyoruz asanlar kesenler var her konuda bilgisi fikri olan muridlerimiz var. Birbirlerine atarlanıp sen kimle aşık atıyosun diyen müritlerimiz var. Demekki burda birşeyler yapabilsede yapamasada, yağmasada gürleyen insanlar var. Allah aşkına şu şerefsizlere prim vermeyin. Çevrenizden 1 kişiye bunları yaptırmasanız en azından bir katkınız olur. Şu manzaraya bak. Birazdanda humanıst arkadaşlar gelirler. 

    Gerçi gelmesini tek istediğim ulan ne malak adamsın bunlar fake dicek arkadaşlar.


    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    :))


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    ırak'ta bir futbol takımı aynı zamanda.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Triumph bunu yazdı

    ırak'ta bir futbol takımı aynı zamanda.

    Beklediğim cevap :D allah senden razı olsun hocamda burası türkiye değilmi şimdi :/ Ne sinire bağlamıştım ha 


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    İNKÎLAP KİTABEVİ'nde de kürtçe sözlük ve kürtçe el kitabı satılıyor. Amk ne zaman gitsem en az 5 tanesini yırtıyorum atıyorum rafın altına.


    Gel bili bili gates
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek
    Maresca bunu yazdı

    İNKÎLAP KİTABEVİ'nde de kürtçe sözlük ve kürtçe el kitabı satılıyor. Amk ne zaman gitsem en az 5 tanesini yırtıyorum atıyorum rafın altına.

    uh çok anarşist

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    hemde nayk

     

     

    üstü nike altı adidas

     

    KAAMOS tarafından 27/May/13 13:57 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı

    hemde nayk

    Sorma


    www.kriptopedi.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    Maresca bunu yazdı

    İNKÎLAP KİTABEVİ'nde de kürtçe sözlük ve kürtçe el kitabı satılıyor. Amk ne zaman gitsem en az 5 tanesini yırtıyorum atıyorum rafın altına.

    mal mısın?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Triumph bunu yazdı
    Maresca bunu yazdı

    İNKÎLAP KİTABEVİ'nde de kürtçe sözlük ve kürtçe el kitabı satılıyor. Amk ne zaman gitsem en az 5 tanesini yırtıyorum atıyorum rafın altına.

    mal mısın?

    Hocam bu işi bayrak yarışına çevirdiler. Adamlar bayrak yakıyor bırakta adam iki kağıt parçası yırtıp hırsını alsın. Bunun artık düşürülmeye çalıştığımız oyunlarla vs ile alakası kalmadı.

    Edüt: Yaptığı şeyin doğruluğunu desteklediğimden söylemiyorum.. Buda böyle biline.

    Easx tarafından 27/May/13 14:02 tarihinde düzenlenmiştir

    www.kriptopedi.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    Easx bunu yazdı
    Triumph bunu yazdı
    Maresca bunu yazdı

    İNKÎLAP KİTABEVİ'nde de kürtçe sözlük ve kürtçe el kitabı satılıyor. Amk ne zaman gitsem en az 5 tanesini yırtıyorum atıyorum rafın altına.

    mal mısın?

    Hocam bu işi bayrak yarışına çevirdiler. Adamlar bayrak yakıyor bırakta adam iki kağıt parçası yırtıp hırsını alsın. Bunun artık düşürülmeye çalıştığımız oyunlarla vs ile alakası kalmadı.

    çok saçma yahu.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
Toplam Hit: 16902 Toplam Mesaj: 152