folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kürdistan Formaları Satışta



Kürdistan Formaları Satışta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    Yıllardır sosyalizmi ve halkların kardeşliğini eşitliğini savunan birisi olarak söylüyorum bunu size. Bazen faşizm doğru çözüm olabilir. Ben bu ülkeyi yaşanabilir hale getirmek için götümü yırttığım zamanlarda bu adamların ülkeyi sikmeye çalıştığını fark ettikten sonra kendi siyasi bakış açımı yakaladım. Önce bütün pislikleri temizleyeceksin sonra kalan herkesle kardeş olacaksın.

    Şunu da bilirsin ki "Ulusların Kendi Kaderini Tayin Hakkı" vardır.

    Lenin.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı
    COURAGE_x bunu yazdı
    AbdullahAzad bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    kuytul bunu yazdı

    hepimiz uluslararası maçlar izliyoruzdur. futbol bize ne öğretiyor? Hiç bir şey öğretmese bile açılan pankartları hatırlarsınız.

    "NO TO RACISM"

    "RESPECT"

     

    ırkçılık yapmanın ne faydası var? Başkalarına saygı duymak neden bu kadar zor? Terör şiddet savaş bunlar kötü eyvallah. Ancak bir formadan bir sözlükten ne ister insan?

    ırkçılıkla alakası yokki

    devletin vergileri yıllardır ordu için harcaması ordunun teroristlerle mücadele etmesi türkiyenin gelişememesi neden bu kadar öfkeli olunduğunun göstergesi tahammül yok bunların yüzünden türkiye her sene geriye gidio bari çinliler gibi işe yarayıp birşeyler üretmek için kullanılsa

    en mantiklisi sabun yapmak.

    sonrada uluslararasi pazara ucuz ucuz sabun vermek.

     

    Bazen yazılarını takip ederdim pek akıllı birşey bilirdim seni, ama düşündüğüm gibi değilmişsin yazık.

    fatiha oku o zaman. napim. umrumda mi?

    Yok kardeş umurunda olmasın değer kayıp ediyorsun lan ben bundan nasıl geri kalırım gazı ile  o anki ruh halinle esmenin sonucu ne olur..!

    Tbiki tedariksiz s.çmya giden domala domala taş arar misali.


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı
    Easx bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı

    arkadaşlar diyarbakır'a gelin ben size o forma satılan her yeri gösteriyim eğer siz kaldırıpda bir hareket yapabilirseniz sizi takdir edicem , diyarbakırda öyle kimse bir hareket yapamaz diyarbakıra geleli 5-6 ay oldu bunu açık ve net şekilde görüyorum lütfen klavye başında asıp kesmeyin adamdan kan alırlar burada

    Peki bunların orda bu kadar örgütlenmesinin sebebi kim? Daha önce bunlar bu kadar örgütlenmeden sesini çıkarmayan vatandaşlar değil mi?

    O konu çok derin bir mevzu , burada halkın tepkisini ne polis çekmek ister ne de cesaret edebilir oturduğum mahallede arada olay olur polis akrepden aşşağı inemez , diyarbakır bambaşka bir memleket burada insanların kendi kuralları var batıdaki gibi polis atar gider yapamaz çeker vururlar orada geçen polis laf diyemez suç onun değil orada sen polis olsan sende birşey diyemezsin eğer bir gün yolun diyarbakıra düşerse misafirim ol gezdiriyim seni bi ne demen istediğimi açıkca anlarsın o yüzden fazla takılmamak lazım.

    İbo haklı bu konuda anlatmak değil yaşamak önemli buralarda

    Buralarda devlet bazı şeyleri alttan alıyorsa emniyet ve askeri yetkililerin ailelerinin zarar görmemesi içindir. Atıp tutan arkadaşlar var abartmayın Diyarbakır'da 1,5 milyon insan yaşıyor hele bu van depreminden sonra olan göçler suriyeli sığınmacılarmı desen vs vs. uzayıp gidiyor. Bir semtte olan birşey için heryeri karalamak Mantıksızlıktır.Güzel semtleride var Buraların o yerler dışında tuturmuşuz bir yeri oradan karalıyoruz vay amk ne beyin var (:

    Polis lojmanları ve askeri lojmanlar Şehrin tam göbeğinde bulunuyor orada personellerin ailesi var devlet sizin yazdıklarınız ile hareket etseydi Türkiye diye birşey kalmazdı. Asarım keserim muhabbeti yok.Yok karakol basmaymış bilmem neymiş bunlar hep öttürülen elementler ne taraftan artık uyduruluyorsa. 

    En Olaylı Semtlerini yazayım bağlar buraya polisler en az 2 3 akrep ile girmeden olmuyor Mutlaka Bağlar çıkışında petrolde bekliyen bazen emniyet güçleri oluyor Panzer ile yane yazmak ayrı yaşamak ayrı. 

     

    Köylü dediğiniz millet artık öyle bir sempazitan ve dış güçlü olan pkk tarafından sosyalizm ile besleniyor. Devlet ne yapıyor bunlar için hiçbir şey  vergi kaçırtmaya yardım ediyor.Bir cinayet davasının dosyasını 1 ay içinde askıya alıyorlar.

     

    Şuan devletin burdaki en büyük icraatı UYUŞTURUCU üzerine 50 Ton Uyuşturucu ne demek bilen mutlaka vardır.


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    Ben bir kürt olarak aynen şunu diyorum.... TÜRKİYE TOPRAKLARI ÜZERİNDE KURULACAK VEYA HAYALİ KURMA PİLANI OLAN (KÜRDİSTANI) SİKİYİM

    ve kim lan bu ne biçim kürt diyenide skiyim

    bu kürt ne polacak damar var elbet döner diyenide skiyim

    kürt olup bana senin gibi kürdün diyenide skiyim

    bu vatan hepimize yeterde artar amcık hoşafları, batının faşistliğini yapan ve doğununda faşistliği yapanı skiyim

    azımızı bukadar bozmaya sebep tüm geri kafaları skiyim.

    cumletende özür dilerim.

    COURAGE_x tarafından 27/May/13 17:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    farkında mısın bilemem ama özerk kürdistan cumhuriyet'i var
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı

    Ben bir kürt olarak aynen şunu diyorum.... TÜRKİYE TOPRAKLARI ÜZERİNDE KURULACAK VEYA HAYALİ KURMA PİLANI OLAN (KÜRDİSTANI) SİKİYİM

    ve kim lan bu ne biçim kürt diyenide skiyim

    bu kürt ne polacak damar var elbet döner diyenide skiyim

    kürt olup bana senin gibi kürdün diyenide skiyim

    bu vatan hepimize yeterde artar amcık hoşafları, batının faşistliğini yapan ve doğununda faşistliği yapanı skiyim

    azımızı bukadar bozmaya sebep tüm geri kafaları skiyim.

    cumletende özür dilerim.

    HAha :D İyi güldüm. Adama bunları da dedirtiyorsunuz amk :)


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    aslında düşündümde biz bu kürtlere niye kızıyoruz

    Allah adamları bize hammallık etsin inşaatlarda amelelik etsin diye göndermiş

    hangi türk inşaatta çalışıo hangi türk nakliyede çalışıo :)

    ne güzel işte demi :)

    Hani bir laf varya "Sikermisin yoksa sabaha mı bırakırsın" işte öyle bişey.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    mettoman bunu yazdı
    farkında mısın bilemem ama özerk kürdistan cumhuriyet'i var

    O dediğin amerikanın yarattığı ıraktaki siktiri boktan bir sistem Burası "TÜRKİYE"

     

    shockmanı özledim lan ;(


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    ersn bunu yazdı

    Adam adam :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    RebelliouS_SouL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    aslında düşündümde biz bu kürtlere niye kızıyoruz

    Allah adamları bize hammallık etsin inşaatlarda amelelik etsin diye göndermiş

    hangi türk inşaatta çalışıo hangi türk nakliyede çalışıo :)

    ne güzel işte demi :)




    Hani bir laf varya "Sikermisin yoksa sabaha mı bırakırsın" işte öyle bişey.




    Senlede ayni havayi cekiyorum iste icime. Sende insansin bende. Adaletini sikeyim dunya.

    Sapla samani ayiramayan bu ve bunun gibi beyin takimi gelir boyle oter iste vatan savunur vatan kurtarir asar keser.

    Ne diyim bisey diyemiyorum artik ben.

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
Toplam Hit: 16881 Toplam Mesaj: 152