folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kürdistan Formaları Satışta



Kürdistan Formaları Satışta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı
    Easx bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı

    arkadaşlar diyarbakır'a gelin ben size o forma satılan her yeri gösteriyim eğer siz kaldırıpda bir hareket yapabilirseniz sizi takdir edicem , diyarbakırda öyle kimse bir hareket yapamaz diyarbakıra geleli 5-6 ay oldu bunu açık ve net şekilde görüyorum lütfen klavye başında asıp kesmeyin adamdan kan alırlar burada

    Peki bunların orda bu kadar örgütlenmesinin sebebi kim? Daha önce bunlar bu kadar örgütlenmeden sesini çıkarmayan vatandaşlar değil mi?

    O konu çok derin bir mevzu , burada halkın tepkisini ne polis çekmek ister ne de cesaret edebilir oturduğum mahallede arada olay olur polis akrepden aşşağı inemez , diyarbakır bambaşka bir memleket burada insanların kendi kuralları var batıdaki gibi polis atar gider yapamaz çeker vururlar orada geçen polis laf diyemez suç onun değil orada sen polis olsan sende birşey diyemezsin eğer bir gün yolun diyarbakıra düşerse misafirim ol gezdiriyim seni bi ne demen istediğimi açıkca anlarsın o yüzden fazla takılmamak lazım.

    Hocam ben polis olsam emin ol derdim. Ama polis değilim. Diyarbakırda büyümüş olsam yine derdim. Ha bu sokak ortasında ulan amına kodumun çocukları niye satıyonuz lan diyip tekme tokat girmek olmazdı ama o dükkana bir zarar gelirdi emin ol. Diyarbakırda olduğu gibi istanbulun bazı mahallelerindede aynı şeyler var. Karadenizde birçok yerdede var. Ben aksaraylıyım. Aksarayın bazı köyleride aynı şekilde. Ha hiçmi birşey yapamıyorum alışveriş yapmam abi. Buda bir tepkidir. Ben konudaki isyanımda zaten gidip toplanalım alalım döner bıçaklarını adam keselim demedim. Ha bazı durumlar olmasa söyleyen biri olsa giderdim o ayrı konu. Kusura bakmada diyarbakır olsun aksarayın mahalleleri olsun yada trabzon olsun öle polise çekip sıkıyolarsa bu yine bizim eksikliğimiz yönetimin eksikliği oluyor.Göt kalkması bu. Sok oraya özel harekatı. Elini kaldırana bir ateş et. Sonra bir hafta sonra bir daha çık. Bak bakalım abi sikini yiyim diyolar mı demiyolar mı. Ha tabi bunlar hep liseli hayalleri imkansız böyle birşey olması. Baştan yapılacaktı yapılacak ama hiçbirşey için geç değil. 


    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Bunlar normal şeyler. Yıllardır, biz asarız biz keseriz, biz ülke kurdurtmayız diyerek büyütüldü bir nesil.

    Aslında o cengaverlik sadece ülke sınırlarında oluyormuş. Bak bakalım sınırlarının dışında neler oldu?

    1) Başına çuval geçirildi.

    2) Mavi Marmara.

    Sadece bu iki örnek bile "Dünyanın en güçlü ordusu(!)" imajını yerle bir etmiyor mu?

    Sen, Kıbrıs'ın bağımsızlığını canı gönülden isterken, bir başka ülkenin bağımsızlığına şiddetle karşı çıkmaktasın.

    Pehriz, lahana.

    Not: Yakın zamanlarda Bahçeli, Kerkük'e gitmek için vize alamamıştı.

    Yiğit olan meydanda belli olur.

    ontedi tarafından 27/May/13 17:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Irakda kurulu olan bir futbol takımının forması icin cinnet geçirmek güzel bir duygu.

    Ulan sorarım Hepimiz türk ve osmanlı torunu olarak övünüyoruz.

    Ulan ipneler ingiliz takımı forması satılır giyersiniz

    sokaklarda yürürsünüz. nerede kaldı lan türklüğümüz?

    Osmanlı Torunlugumuz?

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Irakda kurulu olan bir futbol takımının forması icin cinnet geçirmek güzel bir duygu.

    Ulan sorarım Hepimiz türk ve osmanlı torunu olarak övünüyoruz.

    Ulan ipneler ingiliz takımı forması satılır giyersiniz

    sokaklarda yürürsünüz. nerede kaldı lan türklüğümüz?

    Osmanlı Torunlugumuz?

     

    Hocam benimkide böyle bir duygu işte. Gördüm mü cinleniyorum. Ayrıca o formanın diyarbakıra ıraklı futbol takımını desteklemek için asılmadığı ortada.

    Ayrıca ingiliz forması vs giymem. 


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    formalar falan hepsi fake.. diyarbakırda sakarya caddesinde satıyorlar.. zaten çok zamandan beri satışı var idi.. işte haberler.com gibi orospu çocuğu editörler milletin gözüne sokuyor

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    İyi de zaten fiili Kürdistanı Devlet desteğiyle kurmuyor muyuz? Nedir bu efelenme! O bölgenin halkı bunu istiyor, Türk halkı da onay vermiş sesi soluğu çıkmıyor, başta da bunları yemleyen destekleyen bir hükümet var, sorun olsa insanlar sokaklara dökülürdü değil mi! Yok demek ki, her şey uyum içinde. İbrahim kardeşin de dediği doğrudur, orada iki adam vursan polis gelir seni alır, halk gelir karakolu basar seni oradan çıkarır telef eder :) 90larda olsaydık gider orayı bir güzel tarardım ama iklim değişti, kelebekler artık çiçeklere değil eşşeğin sikine konuyor, her aklı başında insan da bu duruma göre pozisyonunu alacak.


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    İyi de zaten fiili Kürdistanı Devlet desteğiyle kurmuyor muyuz? Nedir bu efelenme! O bölgenin halkı bunu istiyor, Türk halkı da onay vermiş sesi soluğu çıkmıyor, başta da bunları yemleyen destekleyen bir hükümet var, sorun olsa insanlar sokaklara dökülürdü değil mi! Yok demek ki, her şey uyum içinde. İbrahim kardeşin de dediği doğrudur, orada iki adam vursan polis gelir seni alır, halk gelir karakolu basar seni oradan çıkarır telef eder :) 90larda olsaydık gider orayı bir güzel tarardım ama iklim değişti, kelebekler artık çiçeklere değil eşşeğin sikine konuyor, her aklı başında insan da bu duruma göre pozisyonunu alacak.

    Haklısın hocam ne diyeyim.


    www.kriptopedi.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    aslında düşündümde biz bu kürtlere niye kızıyoruz

    Allah adamları bize hammallık etsin inşaatlarda amelelik etsin diye göndermiş

    hangi türk inşaatta çalışıo hangi türk nakliyede çalışıo :)

    ne güzel işte demi :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    aslında düşündümde biz bu kürtlere niye kızıyoruz

    Allah adamları bize hammallık etsin inşaatlarda amelelik etsin diye göndermiş

    hangi türk inşaatta çalışıo hangi türk nakliyede çalışıo :)

    ne güzel işte demi :)

    al işte bi beyni sikinde çalışan adam daha tüm kürtler siksin seni emi

    Edit : uyuz oluyorum abi bu tipleri görünce ya napiyim


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    aslında düşündümde biz bu kürtlere niye kızıyoruz

    Allah adamları bize hammallık etsin inşaatlarda amelelik etsin diye göndermiş

    hangi türk inşaatta çalışıo hangi türk nakliyede çalışıo :)

    ne güzel işte demi :)

    Güldürdün beni 

Toplam Hit: 16880 Toplam Mesaj: 152