folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kürtlere Yapılan Yersiz Baskı - Haksızlık



Kürtlere Yapılan Yersiz Baskı - Haksızlık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    Mardine gitmişken az daha öteye gitseydin.Hakkaride sokakta yürüyebilecek miydin?Aynı misafirperverliği görebilecek miydin sanıyorsun?Renginden,teninden nereli olduğun belli olunca sana insanların bakışları nasıl olcaktı yaşamadığın için bilemezsin.Orada Hasan Abi gibileri yok.Sokakta yürürken aniden birinin kafana sıkması çok olağan.Onun için benim gözümde hepsi aynı.İslam dünyası ve bu ülke kürtleri affetmeyecek büyük israilin kurulmasına katkı sağladıkları için.


    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    `Bi kaç tane şerefsiz çıkıp sempatizanlık yapıyor diye` demissin.

    Nijeryada havalar nasil haci.Sandigimiz kadar geri kalmis bir ulke mi ? Sayet boyle sacma bir yorum atabilmen icin ya Nijeryada oturup Turkiye gundemi hakkinda en ufak bir bilgin olmamasi lazim.Yada dalga geciyorsun.


    لا إله إلا الله \\\\\\\ Rene t-shirtleri Prada'dan mı sipariş ettin naptın.10 senedir giyiyorum hala rengi solmadı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    ne zaman kürtlerle ilgili(iyi anlamda) bir konu açılsa "öncelikle kürt değilim" diye girizgah yapılır.

    kürt olarak    konu açsan ne olur açmasan ne olur...

    şahsen bunu yanlış buluyorum. bu kalıplar bizlere zarar verir

     


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    reserve

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    `Bi kaç tane şerefsiz çıkıp sempatizanlık yapıyor diye` demissin.

    Nijeryada havalar nasil haci.Sandigimiz kadar geri kalmis bir ulke mi ? Sayet boyle sacma bir yorum atabilmen icin ya Nijeryada oturup Turkiye gundemi hakkinda en ufak bir bilgin olmamasi lazim.Yada dalga geciyorsun.

    Medyanın gösterdikleri ile yorum yapmıyorum sadece , hepsi bu. Bakın hocam ben sadece kendi görüşümü dile getirdim. Kesinlik içeren bir bilgi vermedim. Burada tartışıp bilinçmek için bu konuyu açtım. Ayrıca , burada havalar güzel.


    Anarsistherif...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    mungabunga bunu yazdı

    ne zaman kürtlerle ilgili(iyi anlamda) bir konu açılsa "öncelikle kürt değilim" diye girizgah yapılır.

    kürt olarak    konu açsan ne olur açmasan ne olur...

    şahsen bunu yanlış buluyorum. bu kalıplar bizlere zarar verir

     

    Haklısın ama onu yazmasaydım adam kürt , bize kürtleri övüyor denebilirdi.


    Anarsistherif...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    şu dakikadan sonra adam kayırmıyorum ırkı dini farketmez şu ülkede doğru dürüst adam bulamazsınız.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    `Bi kaç tane şerefsiz çıkıp sempatizanlık yapıyor diye` demissin.

    Nijeryada havalar nasil haci.Sandigimiz kadar geri kalmis bir ulke mi ? Sayet boyle sacma bir yorum atabilmen icin ya Nijeryada oturup Turkiye gundemi hakkinda en ufak bir bilgin olmamasi lazim.Yada dalga geciyorsun.

    Medyanın gösterdikleri ile yorum yapmıyorum sadece , hepsi bu. Bakın hocam ben sadece kendi görüşümü dile getirdim. Kesinlik içeren bir bilgi vermedim. Burada tartışıp bilinçmek için bu konuyu açtım. Ayrıca , burada havalar güzel.

    http://www.startv.com.tr/canli-yayin

    Her aksam Turkiye saatiyle 7 de haber bulteni basliyor burdan izle takip et o zaman ulkeni.O zaman gorursun bir kac kisi kavramini :))

     

    u235 tarafından 14/Oca/13 12:16 tarihinde düzenlenmiştir

    لا إله إلا الله \\\\\\\ Rene t-shirtleri Prada'dan mı sipariş ettin naptın.10 senedir giyiyorum hala rengi solmadı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    `Bi kaç tane şerefsiz çıkıp sempatizanlık yapıyor diye` demissin.

    Nijeryada havalar nasil haci.Sandigimiz kadar geri kalmis bir ulke mi ? Sayet boyle sacma bir yorum atabilmen icin ya Nijeryada oturup Turkiye gundemi hakkinda en ufak bir bilgin olmamasi lazim.Yada dalga geciyorsun.

    Medyanın gösterdikleri ile yorum yapmıyorum sadece , hepsi bu. Bakın hocam ben sadece kendi görüşümü dile getirdim. Kesinlik içeren bir bilgi vermedim. Burada tartışıp bilinçmek için bu konuyu açtım. Ayrıca , burada havalar güzel.

    http://www.startv.com.tr/canli-yayin

    Her aksam Turkiye saatiyle 7 de haber bulteni basliyor burdan izle takip et o zaman ulkeni.O zaman gorursun bir kac kisi kavramini :))

     

    Orada bir kaç kişi derken 7-8 kişiden bahsetmediğimi anlayabilenler vardır bence.


    Anarsistherif...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    bıktık artık  artık buramıza kadar geldı ne olcaksa olsun zoruma gıdıyor arkadas

    not:konu cok sacma bu olay karadenizde olsa ordaki halk zaten bizim devletimiz war ne gerek war yeni devlete der ordaki konusan adamın kafasına bı tane sıkar karadenizlide cahıl ama onlar nıye yapmıyor cnku onlar kalplerını vatan sevgısı ıle doldurmus...

    UzatmaNaciye tarafından 14/Oca/13 12:27 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 9622 Toplam Mesaj: 125