folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Namazın Bilimsel Faydaları



Namazın Bilimsel Faydaları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    blood_rhyme ateistmisin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    mont-blanc bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bazı hususları insan aklı ile açıklayamadığımız zaman ALLAH'ın emri der geçeriz ve sorgulamayız, olması gereken de zaten budur


    -----------------------------

    ee bu mantıkla Allah ın var olduğunu nerden bilecez?

    Allah var, çünkü var olması Allah ın emri dyip geçecek miyiz?

    Allah ya da Tanrı, hangisine inanıyorsanız, yaratıcı fantezi yapmaz, anlamıyacağınız şeyi size yüklemez zaten.. o beyni turşusunu kurun diye vermedi size, kullanın anlayın ne nedendir diye..

    ayrıca dodobig in dediği gibi evren fizikten ibarettir, + matematik de var.. Tanrı fiziğin ve matematiğin yaratıcısıdır, en usta fizikçi ve matematikçi Tanrıdır.

    atıyorum senin bir hastalığın var, hiçkimse çare bulamıyor. sen de herşeyden ümidi kesip dua ediyorsun. ve durumun kötüye giderken birgün gelip bi yılan seni sokuyo, onun zehiri seni iyileştiriyo vs vs işte bu mucize dediğiniz olaydan bahsediyorum.. o olay sen dua ettikten sonra olmuyor, Tanrı bunu milyonlarca yıl öncesinden hesaplayıp seni soktuğunda iyileştirsin diye belki de sırf senin için o yılan türünü yaratıyor en başında..

    bilmem anlatabildimmi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı:
    -----------------------------

    inanmayanlarin baskalarinin inanclarina bok atmasi ne garip

    bu sanki ben yanicam tek basima yanmayayim cirpinislari gibi geldi bana :) 


    -----------------------------
    inanmayan adam yanmaktan niye korksun ki :) saçmalamışsın kanımca.

    ayrıca her ileri zekalı kişiye ateist damgası vurulmasına da ayar oluyorum :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    Ateistliğin ileri zekalılıkla ne alakası varkı

    Adama ateistmısın dıye sordum çünkü adam sadece islamı eleştırmış. Ateistsen git hristiyanlığı budizmı yahudiliği zerdüştlüğü eleştırsın

    Sizin kı ateizim değil İslam düşmanlığı.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dodobig
    dodobig's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    yakintakip bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ateistliğin ileri zekalılıkla ne alakası varkı

    Adama ateistmısın dıye sordum çünkü adam sadece islamı eleştırmış. Ateistsen git hristiyanlığı budizmı yahudiliği zerdüştlüğü eleştırsın

    Sizin kı ateizim değil İslam düşmanlığı.

    -----------------------------

    Adam Türkiyede yaşıyor niye budizmi eleştirsinki. Hayatında budist görmedi belki.

    Sende git ozaman ira yı eta yı eleştir pkk yı eleştirme gibi birşey oluyor. oda terör oda terör 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyotosays
    coyotosays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar şurda konuştuğunuz şeyler çok yanlış ya.Ateist olman bişeyi değiştirmez,hristiyan olmanda bişeyi değiştirmez.Böğürmek dediğin ezan sesinin dinmemesi için ataların Çanakkalede canlarını verdiler.senin ilkokulda hergün okuduğun İstiklal Marşının dizelerini al bi oku istersen ama onuda kbl etmiorum diosan yazıklar olsun diemem çünkü sen kendine hakkaten yazık etmişsindir.biride sizin Allah ınız bana hakaret edio,bana hayvan dio demiş veya sapık dio demiş,cezalandırmasından bahsetmiş ve Kuran-ı Kerim den ayet ler göstererek kanıtlamaya çalışmış ama idrakının nasıl olduğunu sen o Kuran ayetlerinin altına eklediğinin cümlelerle ne kdr basit olduğunu(idrakının) anlayabilmek çok kolay.sen orda hayvan derken ne demek istediğini anlamadan bırak anlamayı adam gii araştırıp ne olduğunu öğremeden burda bana hakaret var demen ne kdrsaçma farkına var ya.üstelik arkadaşa benim inancıma göre (ki çok şükür) benim yaratıcıma küfür seviyesine varan şeyler söylemeye hakkın yok.biri en basitinden anana küfür etse gider belki vurursun adamı ama sen utanmadan burda senin deyiminle Benim Allah'ıma hakaret edip küfür seviyesinde konuşmalar yapabiliosun.ve sonra kalkıp üzerime gelmeyin ben inanmıorum,bu beni ilgilendirir saygı duyun bilmemne diosun.inan sana çok saygı duyuluo olması gerektiğinden fazla sen bu şeyleri yazıp hiç bi şekilde bi ceza(en azından bu dünyada)görmüosun.o inanmadığınız Allah inan çok bağışlayıcıdır.sen inanmıosun ama inş. senide affeder.bana kalkıp saçma sapan cvp vercekseniz tek kelime yazmıcam buraya ;)

    Edit:Cezalandırmadan bahsetmişsin inanmıosan ndn korkuosun.hiç bi şeye inanmamakta aslında bi şeye inanamak demektir de nese.sen gidip bakkaldan bişi çalıcan adam seni cezalandırmak isteyincede dicenki Ne oluyo ya bu ne böle saygı yokmu bana,ben o dükkanı sahipsiz sanıodum,sahibi varsa bile sen olduğuna inanmıodum.kusura kalma arkadaşım burda gerektiğinde insan olan hakim bile bi suç işlediğinde seni cezalandırabiliosa ve herşeyin bi bedeli varsa herkes zamanı geldiğinde bu bedeli öder ;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    Omnuarliti bunu yazdı:
    -----------------------------
    burası CW forumu mu arkadaş ya?
    -----------------------------

     

    seni kınıyorum bu davranışından ötürü !

    burası cw forumu deil sen burayı ne sanıyordun söyleyebilir misin dicem tartışma olcak böyle iyi bir konu senin gibi bir adam yüzünden silinecek

    en iyisi tartışmayayım şimdi 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Öyle insanlar vardır ki Allah yukarıdan inip gelse ve onu görse yine de inanmaz. Ne dedim şimdi ben? :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyotosays
    coyotosays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öyle insanlar vardır ki Allah yukarıdan inip gelse ve onu görse yine de inanmaz. Ne dedim şimdi ben? :) 


    -----------------------------
    Zamanında Hz. Muhammed (s.a.s) ten (ve birçok peygamberden)keramet göstermesini isteyip,gösterdiğinde de büyücü diyenler gibi.Haklısın kardeş ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stevie
    Stevie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    Gönül istemedikçe gözdeki perde kalkmaz.
Toplam Hit: 7224 Toplam Mesaj: 81