folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Psi-Well....Şoktayım



Psi-Well....Şoktayım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Arkadaşlar,bilenleriniz vardır psi-well diye bir yöntem vardır.Psiko enerji ile durağan durumda ki nesneleri hareket ettirebilme olayı.Bunu denemek için kare şeklinde bir kağıdı köşelerinden katlayarak yıldız yapıyorsunuz.Onuda daha önceden silgiye veya sabit bir yere sapladığınız çivi veya iğneye oturtuyorsunuz.Ayağa kalkıp kollarınızı yere doğru serbest bırakıyorsunuz.Ve yerden gelen sıcaklığa konsantre oluyorsunuz.O sıcaklık yavaş yavaş bütün bedeninizi sarana kadar gözlerinizi kapalı tutun.Sonra gözleriniz kapalı iken ellerinizi birbirine yaklaştırın.Masada duran kağıdı gözlerinizin önüne getirin.Hayalinizde o kağıdı sağ veya sol elinizle itekleyerek döndürdüğünüzü düşünün.Eğer gözlerinizi açtığınız da kağıt hala dönüyorsa (ki o kağıt hemen durmuyor) psiko enerjinizin farkındasınız ve kullanabiliyorsunuz demektir.2 senedir Psi well yapabiliyordum.bu olayı dün akan suda çaknak ateşinde durağan çay bardağında da denedim ve oluyor.Akan suyu sağa veya sola doğru bükebiliyorum.Çaknak veya mum ateşini sağa-sola yatırabiliyorum.Durağan haldeki çay bardağında ki çay kaşığını hareket ettirebiliyorum.Açıkcası bunu daha yeni farkettim ve içimde nedenini bilmediğim bir korku var.Çevremde ki insanlar benden daha fazla korkuyorlar.Buna benzer olaylar yaşayan müritlerimiz var mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    oksijen adli bi murid vardi sanki oda boyle seylerle ilgileniodu yanlis bilmiyosam...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    boş olduğum zaman deneyeyim bakayım belki ben de yaparım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    hoca bu meditasyon gibi bişey mi ??

    linkteki gibi bi dalga yapılabiliyor mu psi-well ile ? http://www.reuters.com/resources/flash/includevideo.swf?edition=US&videoId=69287

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    HannibALgan the last teabender!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    1905 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca bu meditasyon gibi bişey mi ??

    linkteki gibi bi dalga yapılabiliyor mu psi-well ile ? http://www.reuters.com/resources/flash/includevideo.swf?edition=US&videoId=69287

     


    -----------------------------
    Hayır hocam meditasyon gibi birşey değil.Daha ziyade beyin gücü denebilir sanırım.Meditasyon daha farklı birşey bildiğim kadarıyla.Ben psi whel i ilk farkettiğimde sadece bir tesadüf sanmıştım.Ancak değilmiş.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    Hiro Nakamura :) haci sen secilmis kisisin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------
    HannibALgan the last teabender!
    -----------------------------
    Firebender veya waterbender deseydin cuk diye otururdu:)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    bak bide ebonit cubugu saçlarına sürt sonra o kağıt çarkın yanına yaklaştır aynı şey oluyo

    bu paranormal bi olay değil herkesin elinde kolunda toplarında bi elektrik var 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hiro Nakamura :) haci sen secilmis kisisin
    -----------------------------

    la yok avatar dıye bı cızgı fılm var ordakı kel kafalı cocukmusn sen yoksam :D :D  

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ana avatar. kurtar bizi avatarrr :| toprak ta bükebilion mu la
Toplam Hit: 11192 Toplam Mesaj: 78