folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sigarayı Bıraktım (Yaptığı Etkiler)



Sigarayı Bıraktım (Yaptığı Etkiler)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    sigarayı bıraktımmm bana bugun 20 tl ye mal oldu nasıl olacak şimdi ? :D

    normaldlle 6 tl giderken şimdi sabahtan beri birsürü birşey yedim midem çöp gibi

    bu arada cips yediğimde canım istemıııyor sigara

    az kaldı çekirdekte çıtlatırsın zamanla :)))


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    3. günün sonundayım herşey yolunda arkadaşlar

    gün geçtikçe sigara içesim azalıyor gibi

    bu sabah ilk defa erken uyandım saat 6 da duş aldım guzel kahvaltı hazırladım kendime

    sonra 7.30 da işe geldim gayet huzurlu ve rahat hissediyorum kendimi

    biraz erken biliyorum ama değişiklikler var

    yoldan geçen arabanın yaptığı tozun kokusunu alabiliyorum artık

    sabah yatağımın ter koktuğunu hissetim mesela

    işyerimde içeri girdiğimde ağır bi sigara kokusu vardı

    kül tablasını direk çöpe attım kokusundan durulmuyordu

    bol bol yemek yiyorum 2 gundur öküz gibi yyiorum doymuyorum 

    bende sürekli baş ağrısı olurdu 2 gundur yok

    acıktımmı midem yanardı 2 gündür o da yok

    1. gün aynı uyudum ama 2. ve 3. gün çok guzel uyku çektiğimi hatrılıyorum arkadaşlar inanın hiçbirşeye değişmem bu rahatlığımı

    şimdilik bunlar arkadaşlar

    gün geçtikçe yazarım

    inşallah sizinde bırakmanıza vesile olmuş olurum bu konuda

    saygılar sevgiler

    edit :

    MustyKTE hocam teşekurler

    dediklerini dikkate alacağım umarım bu konuyu okuyupta insanlarda bizim gibi bırakmaya çalışır

    zalimadam tarafından 28/May/13 22:17 tarihinde düzenlenmiştir

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    daha önce sigarayı bırakmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki ilk birkaç gün değil ilk 1 ay çok önemli o bir ayı atlat gerisi kolay...

    sana bir tavsiye sakın ha sakın bi tane yakayım bişey olmaz deme ben şuan 3 paket içiyorum :D


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    bi laf vardır ya: orospunun yemini çalı dibini görene kadardır diye, sigarayı bırakmakda buna benzer bırakırsın en gafil anından bir tane yaktınmı daha bırakılmaz.


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek
    crafty bunu yazdı

    daha önce sigarayı bırakmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki ilk birkaç gün değil ilk 1 ay çok önemli o bir ayı atlat gerisi kolay...

    sana bir tavsiye sakın ha sakın bi tane yakayım bişey olmaz deme ben şuan 3 paket içiyorum :D

    Aynı boku bende yedimde sen ucmusun hocam ben 2 paket içiyorum :D

    kısmet bidahakine kökten kurtulcaz :)


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı

    bi laf vardır ya: orospunun yemini çalı dibini görene kadardır diye, sigarayı bırakmakda buna benzer bırakırsın en gafil anından bir tane yaktınmı daha bırakılmaz.

    kısacası alıştık g..tte don durmaz :D

    ama bu iş öyle değil hocam

    para sıkıntım var

    sağlık sıkıntım var (sabah nefes alamıyordum, kalbimde zayıflık varmış doktor dedi)

    yani s..ke  s..kee  biraktım hocam 

    ama ölmedim bi yerim kopmadı gayette iyyim çok şükür :)


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    sigarayı bırakalı bayaa oldu hatırlamıyorum.

     

    demin eski sevgilim bir fotoğraf paylaştı. sigara yakasım geldi (o kadar yani)

    hemen ardından bu haberi gördüm. vazgeçtim.

    god bless you Citizen


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Hacı nikotinin etkileri 2-3 gün sürer. Sonrasında sadece alışkanlık kalıyor. Bol bol uyumaya bak o süreçte. 


    Altan naptın oğlum :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    cok zor nalet yaa :/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    yazik ediyorsunuz kendinize hocalar. boyle bir zevkten insan kendini niye mahrum birakmaya calisir ki. 

    mevzu parasi ise sarma icin. paketi 1 lira 35 kurusa denk geliyor. ben 7-8 aydir sariyorum.

    diyelim ki icmedim ,boyle bir hazdan kendimi mahrum biraktim. eve giderken yolda araba carpsa bacaklar falan kesilse... eee ne oldu? boku bokuna icmedik anasini satiyim. severek icen adam kokusundan falan da rahatsiz olmaz zaten. hatta ben yatmadan sabaha kadar teneffus edebilmek icin canim isyemese bile odada bi sigara yakar oyle yatarim.

    musty ben geleyim oraya da bak nasil basliyon yine. hee yok evde icirtmem falan diceksen soyle gelmiyim.

    postumu sevdigim bir soz ile noktaliyorum 

    "benim icin yanan bir tek sen varsin" 

    dumanina kurban oldugum..


    Anarsistherif...
Toplam Hit: 4427 Toplam Mesaj: 35