13 Şehit Var...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Herkes askeri deha kesilmiş yaa :D adam hayatında askrlik adına tel örgüde askeri güvenlik bölgesidir yazısından başka birşey görmemeiş o bile savaş ve strateji uzmanı kesilmiş gençlik çok call off duty oynuyor  anlaşılan


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    aref bunu yazdı:
    -----------------------------

    Doğuda pkk adı altında toplananan bir grup köpeğe yardım ve yataklık eden kürt halkı ortadan kaldırılmalıdır.Ağacın en sağlam dalı budur , bir an önce kırılmalıdır.


    -----------------------------

    ayıp kardeşim senin ne hakkın var bütün kürtlere küfür etmeye bak ölen ler sadace türk degil kürtlerde var ama nedecen sizler anca söfersiniz  sövmekten başka işede yaramazsınız acizler küfür der sende o acizlerden olma.

     

     

    http://www.dha.com.tr/dhavideogaleri.asp?vid=185603


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    gVeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    gVeR Senin Yaşın Kücük Git Babanla Biraz Daha Dolaş Vede Gel  Hemen Bu Yazinin 2 Üstündeki Yazıyı Oku Da Askeriye Neden Kızdıgımı Anla Komutanı Gücümüz Yetmiyor Diyorsa Zaten O askeriye Bitmiştir Atatürk Dünya Ülkeleri Bize Saldırırken 500 Bin Kişi Bile bize Saldırırken Bu Sözü Söylemeyip Direnip 250 Bin Vatan düşmanını Yok Etmişken Varin Şimdiki Teknolojik Askeriye Nini 10 20 Bin Pkk ile Nasil Mücadele Edemedigini Anlayın Yada Kasıtlı Olarak Mücadele Etmek istemedigini. Arkadaşın Teki Özetmiş Pusuyu Orada Neden Helikopterlerden insansız Araçlar Kullanılmadı Yada Nerdeydi Sabah Ukusunda Mı.


    -----------------------------

     

    Tepki alınca nasıl da döndün ama :) Şehitler beceriksizliklerinden öldü diyodun g*t gibi kaldın şimdi de Atatürk'ten bahsediyorsun.

    Yaşı küçük falan yazmış bide keko. Kafan çalişmiyosa yorum yapmicaksin sağa sola :)) Oksijen ziyani.


    -----------------------------

    La Neden Döneyim Hala Öyle Diyorum Komtanların Beceriksizlekileirnden Dolay Tabii Neye Ya Bana Anlatsana Bakalım Askerler Neden Öldü Orya Koyun yaymaya Mi Gidiyorlardı Operasyona Mı Kafası Çalışmayan Sensin ilerde Anlarsın Beni Şimdilik Kapesiten Yetmez Sen Git 2 Tur Ata Babanla 1 Yetmemiş


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    murathan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    gVeR Senin Yaşın Kücük Git Babanla Biraz Daha Dolaş Vede Gel  Hemen Bu Yazinin 2 Üstündeki Yazıyı Oku Da Askeriye Neden Kızdıgımı Anla Komutanı Gücümüz Yetmiyor Diyorsa Zaten O askeriye Bitmiştir Atatürk Dünya Ülkeleri Bize Saldırırken 500 Bin Kişi Bile bize Saldırırken Bu Sözü Söylemeyip Direnip 250 Bin Vatan düşmanını Yok Etmişken Varin Şimdiki Teknolojik Askeriye Nini 10 20 Bin Pkk ile Nasil Mücadele Edemedigini Anlayın Yada Kasıtlı Olarak Mücadele Etmek istemedigini. Arkadaşın Teki Özetmiş Pusuyu Orada Neden Helikopterlerden insansız Araçlar Kullanılmadı Yada Nerdeydi Sabah Ukusunda Mı.


    -----------------------------

     

    @ottomanmurat
    burada herkes dusuncesini karsisindakine saygisizlik etmeden soyleyebilir.ama oyle bir sey yazmissin ki sanki ben de askeri kotuluyorum. bak bakalim yukarida askeri ya da herhangi bi dinamik gucu olumsuz elestirdigim yaziyor mu?
    oturdugun yerden bos konustugunu yuzune vuruyorum.anlasilan mevzudan pek haberin yok. bilgin yoksa cok fazla fikrin de olmasin.
    bu ulkeyi asker yonetmiyor, polis yonetmiyor. bu ulkeyi TBMM yonetiyor. hukumet yonetiyor. yetki verilir, gereken yapilir bu da ayri mevzu. yetki verilip de gorevini yapmazsa asker ya da polis, o zaman gelip burada bu sekilde konusabilirsin. askere laf ettirmem. herkes hata yapar. ama balik da bastan kokar.


    -----------------------------

    Reis Asker Komtan istedi De Hükümet Devlet Yapmadı Mı Asker Gelecek Diyecek Terör ile Mücadele için Şu Lazım Bu Lazım Ülke Ekonomisinin %50 Si Zaten Askeriye Nin Elinde Emrinde Askeriye isterse Devlet Vermezse Meclis Vermezse Konuş Dikkat Et Askeriye Hükümet Hiç Çakışmıyor Tezkere Konusunda Savunma Hakkında Herşeyi Hükümet Askeriye Ye Soruyor Onla ilgili Kararlarda.

    Hatırlarsanız Bir Ara Polisin Yetkisi Alınmıştı Polis izah Etti Hükümet Eski Vede Daha Cok Yetkiyi Polise Verdi Asker istesin Devlet Mecbur Verecek Ama Askeriye Ye Yetiyor Demekki Birşey istiyor Belkide Bu işi Beceremedi için Sesi Cıkmıyor Sözlerime Tepki Verenlerde iyice Düşünsün Askeriye Ye Felan Düşmanlıgım Kinim Yok Sadece Vatan Evletları Koyun Gibi Ölmesi Herkezi Üzüyorsan Beni Daha Çok Üzüyor .


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    qoqo bunu yazdı:
    -----------------------------
    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sözlerime Yorum Yazanlar Arakdaşlar Götümü Asker Koruyor Ama Şehitlerin Götünü De O Askerler Alıyor Heronlar Çok Zaiat Veriyor Düşürün Yada içten içe Ülkeyi Yıkanların Cogu da Bu Askerden Cıkıyr


    -----------------------------
    Kaç tane asker gördün lan bu ülkeyi bölmeye çalışan ipne herif? Söylediklerini kulağın duysun. VBDream kardeşime katılıyorum kendi düşüncelerine dair bi kaç cümle daha söyle de öğrenelim hangi cemaatten olduğunu ve hangi yolla ordumuza komutanlarımıza dil uzattığını görelim. Bu ülkede senin gibiler olmaz olsun!

    -----------------------------

    ipne Senin Gibi gözü Görmeyenlere Derler Git Tv izle Mal Gibi Pc Başında Oyunlarda Chatlarda Facebook larda Takılacagına Git Dünya Gündemini izle haber Sitelerini izle Ergenekonu Jitemi Darbeleri Silivriye Girenleri Onara Ait Belegeri Yaptıklarını Yaşantılarını Görde Sonra Gel Burada Yaz


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    66albay bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.ensonhaber.com/sehidin-babasi-komutanlara-sitem-etti-2011-07-15.html şehitlerden bitanesi olaydan önce komuta kademesinin mallığını telefonda babasına anlatmış...
    -----------------------------

    Benim Demek istedigim Bu Kardeşim Ama Haberi Uçurmuşlar işine Gelmedikleri için

    http://www.ensonhaber.com/sehidin-babasi-komutanlara-sitem-etti-2011-07-15.html

     

    TEK SORUMLU KOMUTANLAR

    Oğluyla telefonla bir gün önce konuştuklarını belirten İsa Başarı, şunları söyledi: " Benim tek mesajım komutanlara. Oğlumla bir gün önce telefonla konuştuğumda birliğine yeni geldiklerini karakola yapılan roketatarlı saldırıda 1 askerin şehit olduğu, 2 askerin yaralandığı, 15 teröristinde kameralarla tek tek sayılıp kayıt edildiğini söyledi. Ne yazık ki, bunun üzerine tüm askerleri davar sürer gibi kırdırmanın sebebi başındaki komutanlardır. Bunun sorumlusu komutanlardır."


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    dtk diyarbakırın göbeğinde toplantı yapıyor özerklik ilan ediyor asker buraya müdahale etmiyor

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    66albay bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.ensonhaber.com/sehidin-babasi-komutanlara-sitem-etti-2011-07-15.html şehitlerden bitanesi olaydan önce komuta kademesinin mallığını telefonda babasına anlatmış...
    -----------------------------

    Benim Demek istedigim Bu Kardeşim Ama Haberi Uçurmuşlar işine Gelmedikleri için

    http://www.ensonhaber.com/sehidin-babasi-komutanlara-sitem-etti-2011-07-15.html

     

    TEK SORUMLU KOMUTANLAR

    Oğluyla telefonla bir gün önce konuştuklarını belirten İsa Başarı, şunları söyledi: " Benim tek mesajım komutanlara. Oğlumla bir gün önce telefonla konuştuğumda birliğine yeni geldiklerini karakola yapılan roketatarlı saldırıda 1 askerin şehit olduğu, 2 askerin yaralandığı, 15 teröristinde kameralarla tek tek sayılıp kayıt edildiğini söyledi. Ne yazık ki, bunun üzerine tüm askerleri davar sürer gibi kırdırmanın sebebi başındaki komutanlardır. Bunun sorumlusu komutanlardır."


    -----------------------------
    eee işi gücü kılık kıyafetle uğraşmak olandan ne beklersin ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    mqstar bunu yazdı:
    -----------------------------

    dtk diyarbakırın göbeğinde toplantı yapıyor özerklik ilan ediyor asker buraya müdahale etmiyor


    -----------------------------

    asker kafasına göre operasyon mu yapacak ?


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    GAZİANTEPDEN 2 ŞEHİTİMİZ, 2 BABAYİĞİTİMİZ, 2 CANIMIZ, 2 KANIMIZ VAR...

Toplam Hit: 18589 Toplam Mesaj: 113