13 Şehit Var...
-
ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------Sözlerime Yorum Yazanlar Arakdaşlar Götümü Asker Koruyor Ama Şehitlerin Götünü De O Askerler Alıyor Heronlar Çok Zaiat Veriyor Düşürün Yada içten içe Ülkeyi Yıkanların Cogu da Bu Askerden Cıkıyr
-----------------------------
Kaç tane asker gördün lan bu ülkeyi bölmeye çalışan ipne herif? Söylediklerini kulağın duysun. VBDream kardeşime katılıyorum kendi düşüncelerine dair bi kaç cümle daha söyle de öğrenelim hangi cemaatten olduğunu ve hangi yolla ordumuza komutanlarımıza dil uzattığını görelim. Bu ülkede senin gibiler olmaz olsun! -
Fantazisi yüksek o generaller herhalde bikaç gün önce "er ryanı kurtarmak" filmini izlemiş ve öyle bir tim oluşturmaya çalışmışlar galiba. 2 aylık eğitimden sonra yıllardır dağlarda öldürmek için pusuda bekleyen pkklılara karşı komando erlerden oluşan özel kurtarma birliği oluşturan kişi kim çok merak ediyorum. Askerlikte her bok formalite icabı işliyor şu anda. Nöbet formalite, operasyon formalite, silahlar göstermelik, tatbikat desen komedi tadında geçiyor. Bu olayda askerler silahlarını bile kullanamamışlar bi bombayla çıkan yangında şehit olmuşlar. Bu kadar ucuz olmamalı insanlar ve askerler.. Saldıranlara kızmıyorum artık, gerizekalıca işler yapıp bu işleri ciddiye almayanlara sövüyorum bol bol. Askerlikte mantık böyle işleyince düşmana ne hacet ?
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Fantazisi yüksek o generaller herhalde bikaç gün önce "er ryanı kurtarmak" filmini izlemiş ve öyle bir tim oluşturmaya çalışmışlar galiba. 2 aylık eğitimden sonra yıllardır dağlarda öldürmek için pusuda bekleyen pkklılara karşı komando erlerden oluşan özel kurtarma birliği oluşturan kişi kim çok merak ediyorum. Askerlikte her bok formalite icabı işliyor şu anda. Nöbet formalite, operasyon formalite, silahlar göstermelik, tatbikat desen komedi tadında geçiyor. Bu olayda askerler silahlarını bile kullanamamışlar bi bombayla çıkan yangında şehit olmuşlar. Bu kadar ucuz olmamalı insanlar ve askerler.. Saldıranlara kızmıyorum artık, gerizekalıca işler yapıp bu işleri ciddiye almayanlara sövüyorum bol bol. Askerlikte mantık böyle işleyince düşmana ne hacet ?
-----------------------------Bu tip güncel siyasi sonuçları olan eylemlerin genel özelliklerinden biri de olayın tek taraflı değil çift taraflı organize edilmesidir.Yani sadece pkk nın saldırması değil şehit olan askerlerin o bölgeye gönderilişi veya bu bilginin sızdırılması da planın bir parçasıdır.Bunun benzerleri geçmişte fazlasıyla var. Yani sanıldığı gibi komutanların salaklıkları, beceriksizlikleri değil aksine kasıtlı olarak yapılıyor bu işler.Buradan komutanların hain oldukları sonucu çıkmaz ancak çürük yumurtaların titizlikle temizlenmesi gerektiği akıllara gelir.Çünkü geçmişte imralıdakine düzenlenen suikast bilgisi de anında sızdırılmıştı.
-
birbirinize laf yetiştirmekten başka işiniz gücünüz yok mu ? ne diyim size ? bu yazıyı okumanızı tavisye ederim "Bu Vatan" Sağolmasın
-
Amk askere kelle diyip kürt açılımı yapan, dahada yetmeyip itin tekinin hapisten örgüt yönetmesine izin veren. bir devlette sahip ken hangi şehidin ruhu huzur bulur.
Ne rahmetinden ne sabrından bahsediyosunuz.Kendimden utanıyorum. Bu kadarmı elimizi kolumuzu bağladılar.
Şubatta askere gidicem, muanede komando olmak istiyorum diye işaretledim kağıdı. Olur da şehit olursam ruhu şad olsun diyeninde amk. -
http://www.ensonhaber.com/sehidin-babasi-komutanlara-sitem-etti-2011-07-15.html şehitlerden bitanesi olaydan önce komuta kademesinin mallığını telefonda babasına anlatmış...
-
evet arkadasım haklısın.bunun da suclusu komutanlar. her sucu askerin üzerine atmaktansa biraz da su ulkedeki hırsızı görmeye calısın. hainlerin tarafını tutan medya organlarını degil de biraz da bu vatanı savunan medya organlarını takip edin.
-
Askeri konularda bilgisi olmayan insanların yorumları, diğerlerinide etkiliyor arkadaşlar.Yorumlarınıza dikkat edin.HAla askeriye'ye yüklenenler var.Bu bir pusudur.Gündüzü gecesi olmaz.İlk ateşi açan, pusu'yu kuran taraf avantajlıdır.13 zahiat verilmiş ama pusu'yu atanlarda gebermiştir.Sonuç olarak pkk'nın artık şunu anladığı çok bellidir.Pusuları fedai türü atmaktan başka çareleri yoktur.Asker bunu başarmıştır.Pusu'yu atanlar ellerini kollarını sallayarak gidemezler.
-
komuta kademesinin de hataları olabilir ancak bu olayın asıl faili teröristleri halaylarla karşılatanlardır.bugün bu itler istedikleri gibi adam kaçırıp istedikleri gibi pusu kurabiliyorlarsa verilen tavizlerin sonucudur.
-
ampülden medet umarsan böyle florasan sokarlar , daha bu ne ki bekle gör oluk oluk kan akacak bu ülkede , bop eşbaşkanı yönetiyor ne de olsa
