13 Şehit Var...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sözlerime Yorum Yazanlar Arakdaşlar Götümü Asker Koruyor Ama Şehitlerin Götünü De O Askerler Alıyor Heronlar Çok Zaiat Veriyor Düşürün Yada içten içe Ülkeyi Yıkanların Cogu da Bu Askerden Cıkıyr


    -----------------------------
    Kaç tane asker gördün lan bu ülkeyi bölmeye çalışan ipne herif? Söylediklerini kulağın duysun. VBDream kardeşime katılıyorum kendi düşüncelerine dair bi kaç cümle daha söyle de öğrenelim hangi cemaatten olduğunu ve hangi yolla ordumuza komutanlarımıza dil uzattığını görelim. Bu ülkede senin gibiler olmaz olsun!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Fantazisi yüksek o generaller herhalde bikaç gün önce "er ryanı kurtarmak" filmini izlemiş ve öyle bir tim oluşturmaya çalışmışlar galiba. 2 aylık eğitimden sonra yıllardır dağlarda öldürmek için pusuda bekleyen pkklılara karşı komando erlerden oluşan özel kurtarma birliği oluşturan kişi kim çok merak ediyorum. Askerlikte her bok formalite icabı işliyor şu anda. Nöbet formalite, operasyon formalite, silahlar göstermelik, tatbikat desen komedi tadında geçiyor. Bu olayda askerler silahlarını bile kullanamamışlar bi bombayla çıkan yangında şehit olmuşlar. Bu kadar ucuz olmamalı insanlar ve askerler.. Saldıranlara kızmıyorum artık, gerizekalıca işler yapıp bu işleri ciddiye almayanlara sövüyorum bol bol. Askerlikte mantık böyle işleyince düşmana ne hacet ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    Thelordmax bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fantazisi yüksek o generaller herhalde bikaç gün önce "er ryanı kurtarmak" filmini izlemiş ve öyle bir tim oluşturmaya çalışmışlar galiba. 2 aylık eğitimden sonra yıllardır dağlarda öldürmek için pusuda bekleyen pkklılara karşı komando erlerden oluşan özel kurtarma birliği oluşturan kişi kim çok merak ediyorum. Askerlikte her bok formalite icabı işliyor şu anda. Nöbet formalite, operasyon formalite, silahlar göstermelik, tatbikat desen komedi tadında geçiyor. Bu olayda askerler silahlarını bile kullanamamışlar bi bombayla çıkan yangında şehit olmuşlar. Bu kadar ucuz olmamalı insanlar ve askerler.. Saldıranlara kızmıyorum artık, gerizekalıca işler yapıp bu işleri ciddiye almayanlara sövüyorum bol bol. Askerlikte mantık böyle işleyince düşmana ne hacet ?


    -----------------------------

    Bu tip güncel siyasi sonuçları olan eylemlerin genel özelliklerinden biri de olayın tek taraflı değil çift taraflı organize edilmesidir.Yani sadece pkk nın saldırması değil şehit olan askerlerin o bölgeye gönderilişi veya bu bilginin sızdırılması da planın bir parçasıdır.Bunun benzerleri geçmişte fazlasıyla var. Yani sanıldığı gibi komutanların salaklıkları, beceriksizlikleri değil aksine kasıtlı olarak yapılıyor bu işler.Buradan komutanların hain oldukları sonucu çıkmaz ancak çürük yumurtaların titizlikle temizlenmesi gerektiği akıllara gelir.Çünkü geçmişte imralıdakine düzenlenen suikast bilgisi de anında sızdırılmıştı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    birbirinize laf yetiştirmekten başka işiniz gücünüz yok mu ? ne diyim size ? bu yazıyı okumanızı tavisye ederim "Bu Vatan" Sağolmasın


    Hayat Boş , Vur Göte Çoşşşş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarasuZanu
    KarasuZanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Amk askere kelle diyip kürt açılımı yapan, dahada yetmeyip itin tekinin hapisten örgüt yönetmesine izin veren. bir devlette sahip ken hangi şehidin ruhu huzur bulur.
    Ne rahmetinden ne sabrından bahsediyosunuz.

    Kendimden utanıyorum. Bu kadarmı elimizi kolumuzu bağladılar.
    Şubatta askere gidicem, muanede komando olmak istiyorum diye işaretledim kağıdı. Olur da şehit olursam ruhu şad olsun diyeninde amk.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek
    http://www.ensonhaber.com/sehidin-babasi-komutanlara-sitem-etti-2011-07-15.html şehitlerden bitanesi olaydan önce komuta kademesinin mallığını telefonda babasına anlatmış...

    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    evet arkadasım haklısın.bunun da suclusu komutanlar. her sucu askerin üzerine atmaktansa biraz da su ulkedeki hırsızı görmeye calısın. hainlerin tarafını tutan medya organlarını degil de biraz da bu vatanı savunan medya organlarını takip edin.


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Askeri konularda bilgisi olmayan insanların yorumları, diğerlerinide etkiliyor arkadaşlar.Yorumlarınıza dikkat edin.HAla askeriye'ye yüklenenler var.Bu bir pusudur.Gündüzü gecesi olmaz.İlk ateşi açan, pusu'yu kuran taraf avantajlıdır.13 zahiat verilmiş ama pusu'yu atanlarda gebermiştir.Sonuç olarak pkk'nın artık şunu anladığı çok bellidir.Pusuları fedai türü atmaktan başka çareleri yoktur.Asker bunu başarmıştır.Pusu'yu atanlar ellerini kollarını sallayarak gidemezler.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    komuta kademesinin de hataları olabilir ancak bu olayın asıl faili teröristleri halaylarla karşılatanlardır.bugün bu itler istedikleri gibi adam kaçırıp istedikleri gibi pusu kurabiliyorlarsa verilen tavizlerin sonucudur.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    ampülden medet umarsan böyle florasan sokarlar , daha bu ne ki bekle gör oluk oluk kan akacak bu ülkede , bop eşbaşkanı yönetiyor ne de olsa


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 18588 Toplam Mesaj: 113