13 Şehit Var...
-
13 şehit..
13 ailenin yüreğine kor alev..
Allah rahmet eylesin şehitlerimize...
-
gVeR bunu yazdı:
-----------------------------ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------
Sözlerime Yorum Yazanlar Arakdaşlar Götümü Asker Koruyor Ama Şehitlerin Götünü De O Askerler Alıyor Heronlar Çok Zaiat Veriyor Düşürün Yada içten içe Ülkeyi Yıkanların Cogu da Bu Askerden Cıkıyr
-----------------------------Böyle bi konuda yorum yapmak istemezdim ama..
Senin gibi bi hiyar daha gormedim burda hocam. Biraz insana benzemeye çalış da bugün söyleme bari bu laflari.
-----------------------------
ottomanmurat'ın diger yorumlarına da bakarsan agır sakirt oldugunu anlayabilirsin. sivas katliamı yıldönümünde de sacmasapan bir sey yazmıstı ama silinmisti o konu.
hic tartısmaya degecek bi adam degil. dalga gecer gibi diger ülkelerden asker getirilsin bizim askerimiz bi bok yapamıyor'a getiriyor lafı.
ya hani bi adam vardı kürt acılımı yapacagını söylüyordu. hani hükümeti de cok destek vermisti de bu acılımlardan sonra teröristler davul zurna esliklerinde sehre inmisti. hatta bu adam o kadar güzel acılım yapmıs ki bugün 13 sehit verdik.
sahi, kimdi lan o adam ?o kadar yüz verildi ki adamlara adamlar bu ülkenin topraklarını kendilerinin sanıyor artık, lanet olsun hepsine.
-
3 aylık silah tutarken eli titreyen vatan evledını doğuya yolladıkları sürece bunlar hep olucak şeyler.
bu hükumetin amk ben.
özel harekat vs. doğuya sevkedilmedikten sonra bu terör bitmez.
-
yaralılardan biri tugay komutanıymış. acaip bi iş.. üstelik şuan ordaki birlikler hep profesyonel asker die biliyorum.. olay gündüz vakti 12de oluyor. 7 tanede onlar kayıp veriyor..pusu değil diyorlar ama tam nasıl oldu anlatılana kadar biraz beklemek gerek..
-
Çatışmada ve ormanlık alanda teröristlerce atılan el bombalarının etkisiyle çıkan yangından dolayı 13 askeri personelimiz şehit olmuştur. Ayrıca, ikisi ağır olmak üzere 7 askeri personelimiz yaralanmıştır. Yaralı personel Diyarbakır Asker Hastanesinde tedavi altına alınmıştır.
http://www.tsk.tr/10_ARSIV/10_1_Basin_Yayin_Faaliyetleri/10_3_Bilgi_Notlari/2011/BN_69.htm
-
kürt açılımı bize çok pahalıya mal oldu daha da olacak.ustalık dönemi böyleyse önümüz karanlık.
-
tahribat olarak karşılık verelim pkk sayfasını çökertelim
-
büyük bir Türk demiş ki;
Sınırlarınızda sorun varsa Sınırlarınızı genişletin!
-
Ben Hıyarsam Sizde Malsınız Oglum Madem Askerye O kadar Uzman Bu Ortadaki Bok Kimin Suçu Siz Demiyormusunuz Atatürk iyi Komutandı Ülkeyi Türkiye Yi Kurtardı Burada Da Demekki Komtanlar Boktan Ki Ne Askeri Nede Kendini Kurtarabilmiş iyi Komutan Askeri Yönetir Bana Maval Okuyupda Buradaki Komtanları Haklı Çıkarmayın Operasyonda 13 Şehit Veriyorsanız 50 Kadar Kelle Almanız Gerek Ki Bu Operasyon Olsun Yoksa Bu Rezalet Kepazelikten Başka Birşey Degildir. Varın Avutun Kendnizi..
-
ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------
Ben Hıyarsam Sizde Malsınız Oglum Madem Askerye O kadar Uzman Bu Ortadaki Bok Kimin Suçu Siz Demiyormusunuz Atatürk iyi Komutandı Ülkeyi Türkiye Yi Kurtardı Burada Da Demekki Komtanlar Boktan Ki Ne Askeri Nede Kendini Kurtarabilmiş iyi Komutan Askeri Yönetir Bana Maval Okuyupda Buradaki Komtanları Haklı Çıkarmayın Operasyonda 13 Şehit Veriyorsanız 50 Kadar Kelle Almanız Gerek Ki Bu Operasyon Olsun Yoksa Bu Rezalet Kepazelikten Başka Birşey Degildir. Varın Avutun Kendnizi..
-----------------------------yazıcılar mı kanka ? bildimmi cemaati ?
