1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?
-
Ben yazacaktım , yukarıdaki mürid yazmış o sözü .
Boyun yeterli , ben de on yedi yaşındayım 1.81 boyum var , memnunum . Son son uzar seninki de merak etme , uzamasa bile yeterli .
-
21 yaşına kadar boy uzama devam eder, korkma..
Daha yeni başlıyosun sen boy atmaya..
-
amk nankörlük etme ben napayım ozaman 163 boyum var amk bende 17 yasındayım :@:D
-
1.75 yeni nesile göre kısa.Ama yaş 17yse daha uzarsın.
-
yaşına göre normal oşwer takma kafana. :) hem bilmionmu önemli olan boyu deil işlevi derler :D
-
keşke benimde 175 boyum olsun istiyordum ama 188 oldu.Çok iyi bir boyun var kıymetini bil..
-
:( 17 yaşındayım ve boyum 163 ben ne yapayım hee
-
mühim olan aşağının kısa kalmaması :P anladın sen onu
-
normal ya :d bende öle bişeyim
-
o dediğin kızlar doğum yapıp kilo alınca zebellah gibi bir şey olup çıkıyor boyun normal dik durmaya bak kambur durup şekli bozma yeter
Toplam Hit: 9176 Toplam Mesaj: 60
