folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?



1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Ben yazacaktım , yukarıdaki mürid yazmış o sözü .

    Boyun yeterli , ben de on yedi yaşındayım 1.81 boyum var , memnunum . Son son uzar seninki de merak etme , uzamasa bile yeterli . 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    21 yaşına kadar boy uzama devam eder, korkma..

    Daha yeni başlıyosun sen boy atmaya..


    yıkılma sakın !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    amk nankörlük etme ben napayım ozaman 163 boyum var amk bende 17 yasındayım :@:D  

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    1.75 yeni nesile göre kısa.Ama yaş 17yse daha uzarsın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkishiptar
    turkishiptar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    yaşına göre normal oşwer takma kafana. :) hem bilmionmu önemli olan boyu deil işlevi derler :D

    İNADINA TeXaS..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    keşke benimde 175 boyum olsun istiyordum ama 188 oldu.Çok iyi bir boyun var kıymetini bil..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    :( 17 yaşındayım ve boyum 163 ben ne yapayım hee
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Android
    Android's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2003
    Erkek
    mühim olan aşağının kısa kalmaması :P anladın sen onu

    (M.Sc) Master Science, Electronics and Communication Engineering
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireOfHeaven
    FireOfHeaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    normal ya :d bende öle bişeyim

    bazen inanmak en büyük kumardır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scorpus
    scorpus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek
    o dediğin kızlar doğum yapıp kilo alınca zebellah gibi bir şey olup çıkıyor boyun normal dik durmaya bak kambur durup şekli bozma yeter
Toplam Hit: 9176 Toplam Mesaj: 60