1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?
-
ben 1.80 boyundayım,merak etme türk kızları kısa boyludur sorun çıkmaz sen de
-
hoca boyu kısa olanın aklı uzun olurmus:):) sen kafana takma ama sanırım normal!!
-
bu arada,
sevgilinin kısası mı makbul :)
-
boyun normal
-
sen yine iyisin:|
aramızda 1.40 boyunda japon muridler war
-
gharghamel bunu yazdı:
-----------------------------sen yine iyisin:|
aramızda 1.40 boyunda japon muridler war
-----------------------------Nerden baksan 1.50 varım olm abartma!
-
Sen onu bunu boyu bırakta kuş öttü mü kuş:D
-
Geenmeboo bunu yazdı:
-----------------------------
Sen onu bunu boyu bırakta kuş öttü mü kuş:D
-----------------------------
Hocam bu soruyu bana 1.40 diyen ghargi'ye de yöneltir misin? -
bende bi istatistik veriyim insan uyuduğunda kasları gevşediği için boyu max 1 santim uzuyomuş daha sonra kemik aralarındaki sıvılar akşama kadar çekiliyor ve akşam standart boyuna ulaşıyosun aslında sen 1 76 sın 1 cm de 1 cm dir....D
Toplam Hit: 9170 Toplam Mesaj: 60
