1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?
-
Android bunu yazdı:
-----------------------------
mühim olan aşağının kısa kalmaması :P anladın sen onu
-----------------------------hay aq:D:
-
seninki normal gibi benim 193 :) kilo 104 araba kulanırken zorlanıyorum yaşım 21. Kızların boylarının uzaması 16 yaşından sonra sona erer taş çatlasa 17 yaşından sonra erkeklerin ise 18 19 dan sonra boy uzaması sona erer. kızların ergenlik dönemi 9 - 16 yaş arasında erkeklerinki 12 - 21 civarı. ben ilkkez 8. sınıfda bi kız ile çıktım benden 20 cm uzundu :P hiç boyum uzamaz diye düşünüyodum :) şu an nişanlımdan 25cm uzunum düşünün. uzama olayına gelince küçükken yani 3 4 sene evvel :P kapıya işaret koyar ve tariih atardım her hafta pazarteesi günü yaptım özellikle 16 yaşımın amanlarında en fazla uzamayı gördüm çok ilginç birşey 1 hafta ara ile yaptıgım ölçümün birinde birden bire 4cm uzadıgımı biliyorum bol bol kalsiyum içeren gıda (süt yogurt peynir gibi) tüket hem kemiklerin daha hızlı gelişir ve büyüme hormonunda artış olur. insanın boy uzaması belli bir yaşdan sonra sona erer ama kulak kepçeleri yaşamınız sona erene dek uzar ayrıca belli bir yaşdan sonra boyumuz kısalır sebebi omur iliginizin yılların yorgunluguyla bükülmesi ve deforme olmasıdır ( sanırım yeterince açıkladım )
-
benimde 173 boyum war 170 erkek arkadasım oldu ki topuklu giyince aramızda 10cm fark oluyordu yani ..
sen kendine guven sonucta hersey morfolojik özellik demek değil kaldı ki 175 tr için kısa bi boy değil
-
hoobastank bunu yazdı:
-----------------------------
seninki normal gibi benim 193 :) kilo 104 araba kulanırken zorlanıyorum yaşım 21. Kızların boylarının uzaması 16 yaşından sonra sona erer taş çatlasa 17 yaşından sonra erkeklerin ise 18 19 dan sonra boy uzaması sona erer. kızların ergenlik dönemi 9 - 16 yaş arasında erkeklerinki 12 - 21 civarı. ben ilkkez 8. sınıfda bi kız ile çıktım benden 20 cm uzundu :P hiç boyum uzamaz diye düşünüyodum :) şu an nişanlımdan 25cm uzunum düşünün. uzama olayına gelince küçükken yani 3 4 sene evvel :P kapıya işaret koyar ve tariih atardım her hafta pazarteesi günü yaptım özellikle 16 yaşımın amanlarında en fazla uzamayı gördüm çok ilginç birşey 1 hafta ara ile yaptıgım ölçümün birinde birden bire 4cm uzadıgımı biliyorum bol bol kalsiyum içeren gıda (süt yogurt peynir gibi) tüket hem kemiklerin daha hızlı gelişir ve büyüme hormonunda artış olur. insanın boy uzaması belli bir yaşdan sonra sona erer ama kulak kepçeleri yaşamınız sona erene dek uzar ayrıca belli bir yaşdan sonra boyumuz kısalır sebebi omur iliginizin yılların yorgunluguyla bükülmesi ve deforme olmasıdır ( sanırım yeterince açıkladım )
-----------------------------Cok güzel acıkladın hocam
-
yazdılar mı bilmiyorum ama polat alemdar da 1.75 :D,sıkma canını.
-
hoobastank bunu yazdı:
-----------------------------
seninki normal gibi benim 193 :) kilo 104 araba kulanırken zorlanıyorum yaşım 21. Kızların boylarının uzaması 16 yaşından sonra sona erer taş çatlasa 17 yaşından sonra erkeklerin ise 18 19 dan sonra boy uzaması sona erer. kızların ergenlik dönemi 9 - 16 yaş arasında erkeklerinki 12 - 21 civarı. ben ilkkez 8. sınıfda bi kız ile çıktım benden 20 cm uzundu :P hiç boyum uzamaz diye düşünüyodum :) şu an nişanlımdan 25cm uzunum düşünün. uzama olayına gelince küçükken yani 3 4 sene evvel :P kapıya işaret koyar ve tariih atardım her hafta pazarteesi günü yaptım özellikle 16 yaşımın amanlarında en fazla uzamayı gördüm çok ilginç birşey 1 hafta ara ile yaptıgım ölçümün birinde birden bire 4cm uzadıgımı biliyorum bol bol kalsiyum içeren gıda (süt yogurt peynir gibi) tüket hem kemiklerin daha hızlı gelişir ve büyüme hormonunda artış olur. insanın boy uzaması belli bir yaşdan sonra sona erer ama kulak kepçeleri yaşamınız sona erene dek uzar ayrıca belli bir yaşdan sonra boyumuz kısalır sebebi omur iliginizin yılların yorgunluguyla bükülmesi ve deforme olmasıdır ( sanırım yeterince açıkladım )
-----------------------------tebrikler hocam super yorum.. :P
-
Bencede hiç komplekse girme kardeşim ben şu anda 1.78 im yani çoğu kişi benden kısa kalıyo ii boy bnece ideal çok uzun olmakta kötü bişi ...
-
Geenmeboo bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne len 193 benim boyumda cücemisinz len siz yerden bitmeler bacaksızlar:P
-----------------------------
Hadi la benden uzunlarda varmış tahribatta 191'im ayıptır sölemesi :P -
ben 14 yaşındayım boyum 1.75 xD
-
Boy uzaması insandan insana degişir kimileri 21-22'ye kadar kimileri 25 yasına kadar uzar daha var uzarsın biraz daha bu sırada bol protein al ve spor yap.1.80 olursun
