folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?



1.75 Türk Erkeğine Göre Normal Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Android bunu yazdı:
    -----------------------------
    mühim olan aşağının kısa kalmaması :P anladın sen onu

    -----------------------------

    hay aq:D: 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    seninki normal gibi benim 193 :) kilo 104 araba kulanırken zorlanıyorum yaşım 21. Kızların boylarının uzaması 16 yaşından sonra sona erer taş çatlasa 17 yaşından sonra erkeklerin ise 18 19 dan sonra boy uzaması sona erer. kızların ergenlik dönemi 9 - 16 yaş arasında erkeklerinki 12 - 21 civarı. ben ilkkez 8. sınıfda bi kız ile çıktım benden 20 cm uzundu :P hiç boyum uzamaz diye düşünüyodum :) şu an nişanlımdan 25cm uzunum düşünün. uzama olayına gelince küçükken yani 3 4 sene evvel :P kapıya işaret koyar ve tariih atardım her hafta pazarteesi günü yaptım özellikle 16 yaşımın amanlarında en fazla uzamayı gördüm çok ilginç birşey 1 hafta ara ile yaptıgım ölçümün birinde birden bire 4cm uzadıgımı biliyorum bol bol kalsiyum içeren gıda (süt yogurt peynir gibi) tüket hem kemiklerin daha hızlı gelişir ve büyüme hormonunda artış olur. insanın boy uzaması belli bir yaşdan sonra sona erer ama kulak kepçeleri yaşamınız sona erene dek uzar ayrıca belli bir yaşdan sonra boyumuz kısalır sebebi omur iliginizin yılların yorgunluguyla bükülmesi ve deforme olmasıdır ( sanırım yeterince açıkladım )
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi

    benimde 173 boyum war 170 erkek arkadasım oldu ki topuklu giyince aramızda 10cm fark oluyordu yani ..

     sen kendine guven sonucta hersey morfolojik özellik demek değil kaldı ki 175 tr için kısa bi boy değil


    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hoobastank bunu yazdı:
    -----------------------------
    seninki normal gibi benim 193 :) kilo 104 araba kulanırken zorlanıyorum yaşım 21. Kızların boylarının uzaması 16 yaşından sonra sona erer taş çatlasa 17 yaşından sonra erkeklerin ise 18 19 dan sonra boy uzaması sona erer. kızların ergenlik dönemi 9 - 16 yaş arasında erkeklerinki 12 - 21 civarı. ben ilkkez 8. sınıfda bi kız ile çıktım benden 20 cm uzundu :P hiç boyum uzamaz diye düşünüyodum :) şu an nişanlımdan 25cm uzunum düşünün. uzama olayına gelince küçükken yani 3 4 sene evvel :P kapıya işaret koyar ve tariih atardım her hafta pazarteesi günü yaptım özellikle 16 yaşımın amanlarında en fazla uzamayı gördüm çok ilginç birşey 1 hafta ara ile yaptıgım ölçümün birinde birden bire 4cm uzadıgımı biliyorum bol bol kalsiyum içeren gıda (süt yogurt peynir gibi) tüket hem kemiklerin daha hızlı gelişir ve büyüme hormonunda artış olur. insanın boy uzaması belli bir yaşdan sonra sona erer ama kulak kepçeleri yaşamınız sona erene dek uzar ayrıca belli bir yaşdan sonra boyumuz kısalır sebebi omur iliginizin yılların yorgunluguyla bükülmesi ve deforme olmasıdır ( sanırım yeterince açıkladım )
    -----------------------------

    Cok güzel acıkladın hocam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    yazdılar mı bilmiyorum ama polat alemdar da 1.75 :D,sıkma canını.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    hoobastank bunu yazdı:
    -----------------------------
    seninki normal gibi benim 193 :) kilo 104 araba kulanırken zorlanıyorum yaşım 21. Kızların boylarının uzaması 16 yaşından sonra sona erer taş çatlasa 17 yaşından sonra erkeklerin ise 18 19 dan sonra boy uzaması sona erer. kızların ergenlik dönemi 9 - 16 yaş arasında erkeklerinki 12 - 21 civarı. ben ilkkez 8. sınıfda bi kız ile çıktım benden 20 cm uzundu :P hiç boyum uzamaz diye düşünüyodum :) şu an nişanlımdan 25cm uzunum düşünün. uzama olayına gelince küçükken yani 3 4 sene evvel :P kapıya işaret koyar ve tariih atardım her hafta pazarteesi günü yaptım özellikle 16 yaşımın amanlarında en fazla uzamayı gördüm çok ilginç birşey 1 hafta ara ile yaptıgım ölçümün birinde birden bire 4cm uzadıgımı biliyorum bol bol kalsiyum içeren gıda (süt yogurt peynir gibi) tüket hem kemiklerin daha hızlı gelişir ve büyüme hormonunda artış olur. insanın boy uzaması belli bir yaşdan sonra sona erer ama kulak kepçeleri yaşamınız sona erene dek uzar ayrıca belli bir yaşdan sonra boyumuz kısalır sebebi omur iliginizin yılların yorgunluguyla bükülmesi ve deforme olmasıdır ( sanırım yeterince açıkladım )
    -----------------------------

    tebrikler  hocam super yorum.. :P


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HiGHVoLTaGe
    HiGHVoLTaGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2008
    Erkek
    Bencede hiç komplekse girme kardeşim ben şu anda 1.78 im yani çoğu kişi benden kısa kalıyo ii boy bnece ideal çok uzun olmakta kötü bişi ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu ne len 193 benim boyumda cücemisinz len siz yerden bitmeler bacaksızlar:P
    -----------------------------
    Hadi la benden uzunlarda varmış tahribatta 191'im ayıptır sölemesi :P
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melodeath
    melodeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek
    ben 14 yaşındayım boyum 1.75 xD

    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    Boy uzaması insandan insana degişir kimileri 21-22'ye kadar kimileri 25 yasına kadar uzar daha var uzarsın biraz daha bu sırada bol protein al ve spor yap.1.80 olursun
Toplam Hit: 9174 Toplam Mesaj: 60