folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 2009-2010 Katkı Payları (Harçlar)



2009-2010 Katkı Payları (Harçlar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exorcise
    exorcise's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    herkese geçmiş olsun arkadaşlar % 500 oranında bi zam yapılmıs sanırım meslek yuksek okulları nerdeyse 2 milyar olan bölumleri war makine insaat vs.


    ne gerek war gönuller bi olsun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulke bizim , devlet bizim , universiteler bizim ama paran yoksa okumayacaksin.Burada ters giden birseyleri kimse gormuyor mu ?


    -----------------------------

    Olay sadece harçlarla bitmiyor ek olarak.Üni içinde de ne paralar gidiyor hocam.ITU'de mekik bile ücretli anasını satim.Kafam girsin hepsine.


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    exorcise bunu yazdı:
    -----------------------------

    herkese geçmiş olsun arkadaşlar % 500 oranında bi zam yapılmıs sanırım meslek yuksek okulları nerdeyse 2 milyar olan bölumleri war makine insaat vs.


    -----------------------------
    bu harbi dogru mu ya :S bırakaym gideym ben askere bu ne lan :S

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exorcise
    exorcise's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    dogru ewet%500

    ne gerek war gönuller bi olsun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    mantıklı değil %500 ne dionuz abi siz öle şey mi olur ya :S

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    foxxly ugur0 beyler o sigorta paraları 75er lira geri verildi, geri verilmesi için bölümünüzdeki kırtasiyeden dilekçeyi alıp gerekli alanlara isminizi bölümüzü öğrenci numaranızı filan yazıp veriyordunuz onlar gerekli mercilere ulaşıyordu, bununla ilgili bi çok yazı yazıldı, bilmediğinizi bilsem pm atardım, 

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    Olmaz öyle şey ya şakamı lan bu benim 4. senem %100 zamlı yatıracam 2 milyarsa 4 milyar mı olacak oha yuh çüş vs...

    edit:"Engelliler entegre yüksekokulunda ikinci öğretim ücretleri yaklaşık yüzde 500 arttı."   allah belanızı vermesin lan Ödüm bokuma karıştı düzgün okuyun şu haberleri. :S

    2.edit:Ben böyle yökün ..........

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hadi bakalım inşallah burslar daha fazla artar :\ 180 liradan tahmini 200-210 lira olacak kredi ve burslar. Bunu da hesaba katalım. Fen edebiyata bağlı matematik bölümünde total 284 lira oldu harç.

    Matematiği tercih edin öss'ye girenler :D Hem az para ödüyosunuz hem fıstık gibi bölüm iş imkanı filanda çok.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hadi bakalım inşallah burslar daha fazla artar :\ 180 liradan tahmini 200-210 lira olacak kredi ve burslar. Bunu da hesaba katalım. Fen edebiyata bağlı matematik bölümünde total 284 lira oldu harç.

    Matematiği tercih edin öss'ye girenler :D Hem az para ödüyosunuz hem fıstık gibi bölüm iş imkanı filanda çok.


    -----------------------------

    şakamısın ? yazdığın yorumla kendinle dalga mı geçiyorsun? Üniversite mezunları işsiz geziyor memlekette sana göre kriz yok bu memlekette. bütün fabrikalar mühendis alıyor bu memlekette...Burslara ümidini bağlayarak kaderci bir hayat yaşadığını gösteriyorsun...burslar kaderle değil. yönetim kurulunca alınır...yani bu bana göre : acaba patron ne zaman maaşları tam verecek der gibiyim...yazık...


    Siyasal islam donunuzu alır, radikal islam kellenizi... Kökten devrimci Radikal Hack nerede o günler...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Hocam şimdi ben 2 yıllık Bilgisayar Programlama okuyacam inş. 2.öğrenim yazcam ne kadar vercem yani :S


Toplam Hit: 7289 Toplam Mesaj: 41