

2010-ÖSYS Yerleştirme: Yükseköğretim Programları Ve Kontenjanları Kılavuzu
-
bazı bölümlerde 2. öğretimin normalden daha düşük sıralaması var ya öss geçen seneki sıralamayı buseneye çevirmeye çalışmış ama fena şekilde batırmış güvenmeyin buna fazla
-
gitceğiiz bölümlere bakın kac binlerdekini alıyor ve hangi puan türünden aldıgını falan yani
-
http://osyspuanlari.osym.gov.tr/tablo4.aspx ösymnin sitesinde yazan puanlar bunlar bu puanlara o sıralamalar bilemiyorum. 20000 ler de tıp var bee:))
-
hoca puandan ziyade sıralama önemli sıralamaya göre tercih yapmalısınız.
-
klavuzu yanlış anlıyor herkes baştaki açıklamayı bi okusanız... özet geçiyorum o sıralamalardan düşük iseniz o bölüme tercih yapamıyorsunuz yapıp yerleşseniz bile kayıt yapamıyorsunuz örneğin marmara ftr 13400 klavuzda siz 13 500 olursanız tercih edemiyorsunuz o bölümü çok saçma farkındayım ama öyle http://img713.imageshack.us/img713/3707/ekranalntsz.png
-
arkadaşlar mf 3 le mf 4 ün arasındaki farkı bilen kısaca anlatabilirmi
-
nothin bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar mf 3 le mf 4 ün arasındaki farkı bilen kısaca anlatabilirmi
-----------------------------mf3, sağlık alanı
mf4, mühendislikler
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
klavuzu yanlış anlıyor herkes baştaki açıklamayı bi okusanız... özet geçiyorum o sıralamalardan düşük iseniz o bölüme tercih yapamıyorsunuz yapıp yerleşseniz bile kayıt yapamıyorsunuz örneğin marmara ftr 13400 klavuzda siz 13 500 olursanız tercih edemiyorsunuz o bölümü çok saçma farkındayım ama öyle http://img713.imageshack.us/img713/3707/ekranalntsz.png
-----------------------------oha olaya bak çok ilginç
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
klavuzu yanlış anlıyor herkes baştaki açıklamayı bi okusanız... özet geçiyorum o sıralamalardan düşük iseniz o bölüme tercih yapamıyorsunuz yapıp yerleşseniz bile kayıt yapamıyorsunuz örneğin marmara ftr 13400 klavuzda siz 13 500 olursanız tercih edemiyorsunuz o bölümü çok saçma farkındayım ama öyle http://img713.imageshack.us/img713/3707/ekranalntsz.png
-----------------------------hocam bunun böyle olduğundan emin misin bence o laf her yere götürülebilir
-
slam44 bunu yazdı:
-----------------------------
nothin bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar mf 3 le mf 4 ün arasındaki farkı bilen kısaca anlatabilirmi
-----------------------------mf3, sağlık alanı
mf4, mühendislikler
-----------------------------
onu anladımda farklı sorularmı çözüyolar neye göre belirleniyor mf3 mf4 puanı onu anlamadım