22'Sinden Sonra Uzamak ?
-
Ulan 178 sin gözün doysun.Ben 1.73 üm ben kendimi nerelere vuram :D :D
Şaka maka boy pos çokda önemli değil aşırı kısa olmadıkdan sonra. Bende eskiden çok kafaya takardım ama 170 den uzunsan salla gitsin :)
-
Hocam buraya öyle konu açıyorsunda senden epey kısaları var haber veriyim dedim :D :D
-
u235 bunu yazdı
Ulan 178 sin gözün doysun.Ben 1.73 üm ben kendimi nerelere vuram :D :D
Şaka maka boy pos çokda önemli değil aşırı kısa olmadıkdan sonra. Bende eskiden çok kafaya takardım ama 170 den uzunsan salla gitsin :)
ya sorun senden uzunlarda zuhur ediyor zaten senden uzun bir kız vs görünce dumur oluyorsun abi sanki kızdan bir eksiğin varmış gibi halbuki erkeksin fazlan olması lazım ya :ASD:ASD:
ahaha mantığa bak ulan psikoloji ödevleri :D -
Zeytun-i bunu yazdıu235 bunu yazdı
Ulan 178 sin gözün doysun.Ben 1.73 üm ben kendimi nerelere vuram :D :D
Şaka maka boy pos çokda önemli değil aşırı kısa olmadıkdan sonra. Bende eskiden çok kafaya takardım ama 170 den uzunsan salla gitsin :)
ya sorun senden uzunlarda zuhur ediyor zaten senden uzun bir kız vs görünce dumur oluyorsun abi sanki kızdan bir eksiğin varmış gibi halbuki erkeksin fazlan olması lazım ya :ASD:ASD:
ahaha mantığa bak ulan psikoloji ödevleri :DMoruk herkesi boyla etkileyeceksin diye bişey yok ki.Boy pos sadece ilk 10 saniyedeki etkidir.Güzel konuşuyor,güzel giyiniyor yada dikkat çekiyorsanda bir şekilde zaten o boy açığını rahatça kapatırsın merak etme.Bak Tom Cruise mesela yada Okan Bayülgen : )
Kaldı ki artık bunları siktir et hayatını karı kız için yaşayıp kendine olan sevgini düşürme.Kimse senden üstün değil ;) -
Bende boy takintisi var 1.80 boyum ayakkabiyla 1.82-1.83 oluyor (ayakkabiyla bile ayri olcuyorum arada amk) yas 18 umarim uzarim daha..
-
Hocalar lise 3 ve sonrası boy atanlarınız oldu mu ?
-
Maddox bunu yazdı
Hocalar lise 3 ve sonrası boy atanlarınız oldu mu ?
mezun oldum bu sene 1-2 cm uzamisimdir. 21 22 ye kadar yolu var uzar tabi ama genlerin etkisi de var
-
Bende 1.77 'yim amk konuyu okudum benimde kafama takıldı
-
Lan ne kadar boy takıntılı adam varmış :D
Olm bunları kafaya takmayın.Boyunuz uzun olsaydıda bu sefer burnum nie yamuk sırtım nie kambur zikim nie küçük diye takıntı yapacaktınız.
Uzamıyorsa uzamaz böyle kendinizi sevin zaten millet sizi sever.
-
1.80 ideal yine müritler bence.
hep bunlar türk kızları yüzünden işte 1.85 erkek isterler kendilerinde 1.65 boy vardır :F
