22'Sinden Sonra Uzamak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Ulan 178 sin gözün doysun.Ben 1.73 üm ben kendimi nerelere vuram :D :D 

    Şaka maka boy pos çokda önemli değil aşırı kısa olmadıkdan sonra. Bende eskiden çok kafaya takardım ama 170 den uzunsan salla gitsin :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocam buraya öyle konu açıyorsunda senden epey kısaları var haber veriyim dedim :D :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Ulan 178 sin gözün doysun.Ben 1.73 üm ben kendimi nerelere vuram :D :D 

    Şaka maka boy pos çokda önemli değil aşırı kısa olmadıkdan sonra. Bende eskiden çok kafaya takardım ama 170 den uzunsan salla gitsin :)

    ya sorun senden uzunlarda zuhur ediyor zaten senden uzun bir kız vs görünce dumur oluyorsun abi sanki kızdan bir eksiğin varmış gibi halbuki erkeksin fazlan olması lazım ya :ASD:ASD:

    ahaha mantığa bak ulan psikoloji ödevleri :D


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Ulan 178 sin gözün doysun.Ben 1.73 üm ben kendimi nerelere vuram :D :D 

    Şaka maka boy pos çokda önemli değil aşırı kısa olmadıkdan sonra. Bende eskiden çok kafaya takardım ama 170 den uzunsan salla gitsin :)

    ya sorun senden uzunlarda zuhur ediyor zaten senden uzun bir kız vs görünce dumur oluyorsun abi sanki kızdan bir eksiğin varmış gibi halbuki erkeksin fazlan olması lazım ya :ASD:ASD:

    ahaha mantığa bak ulan psikoloji ödevleri :D

    Moruk herkesi boyla etkileyeceksin diye bişey yok ki.Boy pos sadece ilk 10 saniyedeki etkidir.Güzel konuşuyor,güzel giyiniyor yada dikkat çekiyorsanda bir şekilde zaten o boy açığını rahatça kapatırsın merak etme.Bak Tom Cruise mesela  yada Okan Bayülgen : )

    Kaldı ki artık bunları siktir et hayatını karı kız için yaşayıp kendine olan sevgini düşürme.Kimse senden üstün değil ;)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    Bende boy takintisi var 1.80 boyum ayakkabiyla 1.82-1.83 oluyor (ayakkabiyla bile ayri olcuyorum arada amk) yas 18 umarim uzarim daha..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocalar lise 3 ve sonrası boy atanlarınız oldu mu ? 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Hocalar lise 3 ve sonrası boy atanlarınız oldu mu ? 

    mezun oldum bu sene 1-2 cm uzamisimdir. 21 22 ye kadar yolu var uzar tabi ama genlerin etkisi de var

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Bende 1.77 'yim amk konuyu okudum benimde kafama takıldı


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Lan ne kadar boy takıntılı adam varmış :D

    Olm bunları kafaya takmayın.Boyunuz uzun olsaydıda bu sefer burnum nie yamuk sırtım nie kambur zikim nie küçük diye takıntı yapacaktınız.

    Uzamıyorsa uzamaz böyle kendinizi sevin zaten millet sizi sever.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    1.80 ideal yine müritler bence.

    hep bunlar türk kızları yüzünden işte 1.85 erkek isterler kendilerinde 1.65 boy vardır :F


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 6880 Toplam Mesaj: 56