Aha Sana Açılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    nocturnal_mortum bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu adam harbiden gerizekalı.önceden de biliyordum ama bu kadar olduğunu tahmin edemiyordum.artık kahve köşelerinde memleket problemleriyle ilgili sığ fikirler üreten potansiyelde ki adamları basında görmek istemiyoruz.maalesef bir çok yazar köşesini 'günlük' olarak kullanıyor.yaşadıkları münferit olayları allayıp,pullayıp memleketin tüm sorununun çıkış veya çözüm noktasını bulmuş gibi 'eureka' haybeye köşe işgal ediyorlar.herkes kendini newton zannediyor anasını satıyim kafalarına düşen elmayla harikalar yaratmaya çalışıyor..oldu m.k 3,5 tane kürt tercüman tüm kürt vatandaşların prototipi olarak kabul edilsin.hatta bu tercümanları alıp masaya oturalım.tüm sorunlar çözülür.ben mal gibi gazeteciyim enterlarla köşemde en az cümle,saçma sapan fikirlerle vakit öldürüyorum bu yüzden insanlar beni sklemiyor demiyor kürtlerin ortak tavrı böyle demeye getiriyor.
    -----------------------------

    Hocam biraz aşta gel!

    Sloganvari ve cok sığı dusunuyorsun.


    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    sanki kürtler çıkıp gazetelerde Kürtçe makale istemişler :)

    senin yazını okumak isterlerse her ailede bir Türkçe bilen vardır.

    onlar Kürtçeye çevirir senin Kürtçeye çevirmene gerek yok sayın provakatör

     işi gücü   çakallık bu adamın.

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    harikulade bir yazı hocam saygıyla eğiliyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    :)

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    oha banı niye yedin :D

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    kusarcasına küfür ettiğim için.yani haksız yere atılmadım. sahi ben şimdi atıldım dimi:)

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    yazıya bişey diyemeyenler adamın kişiliğine saldırmakta bulmuş çareyi

     


    -----------------------------

    adamın karakteri beni ilgilendrmez yazı sonuna kadar doğru bir yazı!

    Bana bir tane kürt gösterin bu yazıyı kürtlerin anlayabilmesi için kürtçeye çevirecek??


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    yazıya bişey diyemeyenler adamın kişiliğine saldırmakta bulmuş çareyi

     


    -----------------------------

    adamın karakteri beni ilgilendrmez yazı sonuna kadar doğru bir yazı!

    Bana bir tane kürt gösterin bu yazıyı kürtlerin anlayabilmesi için kürtçeye çevirecek??


    -----------------------------

     tehlike 2 yönlüdür.. hem dışardan hem içerden.. onu dışardan yapanlar utansın.. al sana içerden..


    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    elevator bunu yazdı:
    -----------------------------

    sanki kürtler çıkıp gazetelerde Kürtçe makale istemişler :)

    senin yazını okumak isterlerse her ailede bir Türkçe bilen vardır.

    onlar Kürtçeye çevirir senin Kürtçeye çevirmene gerek yok sayın provakatör

    işi gücü çakallık bu adamın.

    -----------------------------

    nerde yaşıyorsun hocam sen ? türkçe bilmeyen mahalleler var aileyi geçtim. bizzat gördüm üstelik. 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    özdil yine basmış damarlara damarlara :) inş o damarlardaki ruhsuz kanlar kuruyacak...

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 6139 Toplam Mesaj: 34