Aha Sana Açılım
-
nocturnal_mortum bunu yazdı:
-----------------------------
bu adam harbiden gerizekalı.önceden de biliyordum ama bu kadar olduğunu tahmin edemiyordum.artık kahve köşelerinde memleket problemleriyle ilgili sığ fikirler üreten potansiyelde ki adamları basında görmek istemiyoruz.maalesef bir çok yazar köşesini 'günlük' olarak kullanıyor.yaşadıkları münferit olayları allayıp,pullayıp memleketin tüm sorununun çıkış veya çözüm noktasını bulmuş gibi 'eureka' haybeye köşe işgal ediyorlar.herkes kendini newton zannediyor anasını satıyim kafalarına düşen elmayla harikalar yaratmaya çalışıyor..oldu m.k 3,5 tane kürt tercüman tüm kürt vatandaşların prototipi olarak kabul edilsin.hatta bu tercümanları alıp masaya oturalım.tüm sorunlar çözülür.ben mal gibi gazeteciyim enterlarla köşemde en az cümle,saçma sapan fikirlerle vakit öldürüyorum bu yüzden insanlar beni sklemiyor demiyor kürtlerin ortak tavrı böyle demeye getiriyor.
-----------------------------Hocam biraz aşta gel!
Sloganvari ve cok sığı dusunuyorsun.
-
sanki kürtler çıkıp gazetelerde Kürtçe makale istemişler :)
senin yazını okumak isterlerse her ailede bir Türkçe bilen vardır.
onlar Kürtçeye çevirir senin Kürtçeye çevirmene gerek yok sayın provakatör
işi gücü çakallık bu adamın.
-
harikulade bir yazı hocam saygıyla eğiliyorum
-
:)
-
oha banı niye yedin :D
-
kusarcasına küfür ettiğim için.yani haksız yere atılmadım. sahi ben şimdi atıldım dimi:)
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------yazıya bişey diyemeyenler adamın kişiliğine saldırmakta bulmuş çareyi
-----------------------------adamın karakteri beni ilgilendrmez yazı sonuna kadar doğru bir yazı!
Bana bir tane kürt gösterin bu yazıyı kürtlerin anlayabilmesi için kürtçeye çevirecek??
-
rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------yazıya bişey diyemeyenler adamın kişiliğine saldırmakta bulmuş çareyi
-----------------------------adamın karakteri beni ilgilendrmez yazı sonuna kadar doğru bir yazı!
Bana bir tane kürt gösterin bu yazıyı kürtlerin anlayabilmesi için kürtçeye çevirecek??
-----------------------------tehlike 2 yönlüdür.. hem dışardan hem içerden.. onu dışardan yapanlar utansın.. al sana içerden..
-
elevator bunu yazdı:
-----------------------------sanki kürtler çıkıp gazetelerde Kürtçe makale istemişler :)
senin yazını okumak isterlerse her ailede bir Türkçe bilen vardır.
onlar Kürtçeye çevirir senin Kürtçeye çevirmene gerek yok sayın provakatör
işi gücü çakallık bu adamın.
-----------------------------nerde yaşıyorsun hocam sen ? türkçe bilmeyen mahalleler var aileyi geçtim. bizzat gördüm üstelik.
-
özdil yine basmış damarlara damarlara :) inş o damarlardaki ruhsuz kanlar kuruyacak...
