Aha Sana Açılım
-
Yazarlar 
22 Ağustos 2009
Yılmaz ÖZDİL
yozdil@hurriyet.com.tr



İki cihanda lekeli filan...
Destekliyor musun?
Desteklemiyor musun?
*
"Seç" diyorlar...
Ya o taraftasın.
Ya öbür tarafta.
*
İyi de kardeşim...
Bölücülük değil de, nedir bu?
Dik álásıdır.
*
Madem "birlik" için yapıyorsunuz bu açılım işini, neden daha ilk adımda saflara bölüyorsunuz milleti?
*
Üstelik...
Hayatı boyunca karıncayı incitmemiş, insanlara hep saygılı olmuş, vergisini ödemiş, kırmızı ışıkta geçmemiş, bırak molotofu, sokağa kibrit çöpü bile atmamış, haksızlığa uğradığında eline silah alıp dağa çıkmamış, hukuka başvurmuş, evladına da bunları öğretmiş bir vatandaş mesela... İçeriğini bilmediği açılımı, kafadan, işin içinde ne olduğunu öğrenmeden desteklemiyor diye "iki cihanda lekeli" olacak, öyle mi?
*
Yok öyle yağma.
*
Kimse kusura bakmasın... "Kapalı kutu" açılıma balıklama atlayana, sezen demezler bizim oralarda, sazan derler!
*
"Peki ya önerin ne?" derseniz...
*
Başta Cumhurbaşkanı.
Sonra Başbakan.
Ve, destekleyenler.
İçeriğini sonradan benim dolduracağım boş káğıda atsınlar imzayı... Ben de onların sonradan içeriğini dolduracağı açılımı imzalayıp imzalamayacağımı düşüneyim. -
elevator bunu yazdı:
-----------------------------sanki kürtler çıkıp gazetelerde Kürtçe makale istemişler :)
senin yazını okumak isterlerse her ailede bir Türkçe bilen vardır.
onlar Kürtçeye çevirir senin Kürtçeye çevirmene gerek yok sayın provakatör
işi gücü çakallık bu adamın.
-----------------------------
forumda gordugum en akli basinda yorum la haci bende kurdum a.k...ne yani ben cevremdeki herkesle de kurtce konusuyom ulkenin bolundugunu hic gormedim bu geri zekali kendini aydin zanneden aptal yalaka allah bilir kime yalaklaniyo simdi....ayrica kardesim hergun bu ulkenin genclerinin topraga gomulmesi hemde hicten bi bok ugruna belli ki cok hosunuza gidiyor.sikiiim iciniz deki polat ruhunu....
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------yazıya bişey diyemeyenler adamın kişiliğine saldırmakta bulmuş çareyi
-----------------------------Ustalar yazıya bir diyeceğim yok , değinmeye bile gerek duymadım yazı güzel güzel olmasına ama ben bu adamı sevmiyorum ,sevmek zorunda da değilim
